Ale:
În urma cu 8 ani...
Îmi musc buza de jos in timp ce el inchide usa de la apartament in urma noastră si imi reprim un suspin cand ii vad sclipirea nebuna pe care o are în priviri.
E infierbantat si excitat fiindca l-am tachinat tot drumul de la Timișoara și pana acasă.
Am facut-o pentru ca mi-a pulsat adrenalina cu putere prin vene,fiindca astazi am avut examenul la scoala de șoferi. Nu sala. Aia am dat-o în urma cu 3 săptămâni si am trecut cu 25 de puncte. Nu pentru ca nu am știut sa raspund la toate intrebarile,ci pentru ca am vrut sa greșesc intentionat una fiindca din câte știu,polițiștii au o problema cu cei ce trec cu punctaj maxim.
Habar nu am de ce,pentru ca e un motiv de admiratie,dar cum romanul nu știe sa o faca si in loc de admiratie li se stârnește invidia prin vene,am considerat ca e mai bine totuși sa greșesc la o întrebare. Lucru ce oricum l-a facut pe cel ce a fost supraveghetor sa ma privească chiorâș,fiindca in 3 minute si 24 de secunde,m-am ridicat de pe scaun,iar atunci cand mi-am luat la revedere,el mi-a aruncat taraganat următoarele cuvinte: „sa vad dacă si la traseu ai sa fii atat de deșteaptă”
A trebuit sa-mi musc limba doar ca sa nu rad cand l-am auzit,iar astăzi,am demonstrat ca sunt deșteaptă pentru ca,sa vezi și sa nu crezi,am luat traseul. Am condus ca la carte,iar polițistul a ramas surprins si chiar m-a lăudat fiindca am avut o situatie de risc pe care am știut cum sa o gestionez. Insa,cum nu putea sa-mi de-a foaia de examen fara nici o greșeală trecuta pe ea,mi-a scris acolo doua motive ce oricum nu ma deranjează. Am avut -12 puncte din 21.
„Oricum nu mai contează,insa,cine s-ar fi gândit ca eu am sa conduc si ca o sa-mi si placa? Dacă ma luam după gura mamei si mai credeam in vorbele ei,n-as fi dat nici la ora actuala de permis. Dar pentru ca l-am avut pe Stefan langa mine care m-a incurajat intr-una,am prins un curaj fantastic si am descoperit ca am microbul asta in sange. Nu imi e frica sa ma urc la volan. Nu ma stresează acest gând. Conduc lejer si ma gandesc ca siguranta asta,dar si placerea vine de la tata,căruia i-a plăcut atat de mult sa sofeze incat are 3 grupe pe permis. Si cu toate ca la vremea respectiva nu își permitea nici macar o masina,imi amintesc ca mi-a spus odata ca permisul pentru el a însemnat mereu o pâine pe masa la orice ora din zi sau din noapte. Iar acum ii dau dreptate,chiar daca vremurile s-au schimbat. Dar pana si-n ziua de astazi daca ai permis,nu ai cum sa mori de foame. Insa pentru acele vremuri si având în vedere ca tata nu se tragea dintr-o familie care putea sa-si permită orice,s-a dus la munca,a facut si scoala,iar statul l-a ajutat sa-si faca o meserie pe plus. Asa ca a ales sa faca scoala de șoferi pentru mai multe categorii. Inteligent,daca ma întrebați pe mine,pacat ca mentalitatea aceea nu mai e valabila si-n ziua de astazi in cazul lui. Daca inainte tragea cu dintii ca sa se ridice din mocirla,astazi a ajuns sa se înece in ea. Dar ce sa facem? Pana la urma suntem suma alegerilor noastre. A ales sa predea armele si uite unde a ajuns. La un pas de a-si pune capăt zilelor.”
Clatin de cateva ori din cap doar ca sa alung gandurile cu el,apoi imi tintesc privirea din nou pe chipul ingerului.
-Cum sărbătorim?intreb dupa ce ma descalt,iar el incepe sa ma mănânce din priviri.
Nu răspunde,dar după ce scapa de papucii din picioare,ma prinde de solduri si ma trage spre el. Isi coboara capul si incepe sa ma sarute cu patos in vreme ce ma impinge in spate si intram in dormitor.
Astazi ne-am luat amandoi liber ca sa meargă cu mine la examen,iar acum e trecut de ora 2 dupa amiaza. Lucru ce ne permite sa ne facem de cap,fiindca Ramo e la munca schimbul 2.
-Eu zic sa lasam deocamdată șampania si desertul ce te așteaptă în frigider,mormaie in vreme ce ma saruta. Fiindca vreau sa te felicit intr-un mod ce cu siguranță o sa-ti placa mai mult,continua si ridica de cateva ori din sprancene.
Chicotesc.
-Iar la final iesim amândoi câștigați,raspund si ma infierbant mai tare numai la gandul ca o sa ne infruptam unul din celalalt,apoi o sa bem un pahar de șampanie și o sa mancam din tortul cu ciocolata ce ne așteaptă in frigider,ca sa prindem forte noi si sa o luam de la capat cu pacatul.
Fiindca cel mai probabil o sa sărbătorim pana diseară. Lucru ce ma incanta foarte mult.
Zambesc peste buzele lui in urma gandurilor,dar si pentru încrederea ce a avut-o în mine de a cumpărat de ieri un tort, fiind ferm convins ca am sa i-au permisul.
„Dacă eu aveam puține emotii in legatura cu examenul de astazi,pentru el nu a existat nici un strop de indoiala ca n-am sa-l iau.”
-Hmmm...las un geamăt sa îmi scape printre buze cand se apleaca si incepe sa ma muste usor de sani prin materialul vaporos al rochiei de vara ce o am pe mine.
Picioarele incep sa-mi tremure din cauza excitatiei si simt cum incep sa ma ud.
Ridica cu lentoare capul imediat ce ma aude ca-ncep sa gafai si intru in delir cand ii vad ochii înflăcărați cum sapa atat de adanc in ai mei,incat imi lasa impresia ca-mi priveste sufletul ce in clipa de fata arde de nerăbdare si-mi cere sa-mi fac cat mai repede de cap.
-Micuto...sopteste pe un ton ragusit,iar tonul lui reuseste sa-mi dea foc mai tare.
-Da?raspund fara suflare.
-Înainte sa ma infrupt din tine mai am o surpriza,replica cu o privire arzătoare.
-Alta?intreb cu mintea usor încețoșata.
-Ahamm...haraie si ma intinde pe saltea. Pentru ca nu a existat in mintea mea nici o varianta în care tu sa nu iei permisul,am mai cumpărat ieri un lucru din oras pe langa tort si șampanie,continua si se îndreaptă de spate,apoi merge pana in dreptul dulapului si scoate o cutie neagra de pe un raft.
Revine langa mine si ma sprijin pe coate,apoi ma ridic putin,iar cand da capacul la o parte,respirația mi se opreste in gat.
E un vibrator,iar trupul meu incepe sa se cutremure usor pe saltea cand gandul imi fuge la ce deliciu de placere urmează sa traiesc.
-Te incanta ideea,chicoteste in vreme ce imi priveste pielea cum se înfioară pe mine din cap pana-n picioare.
„M-a incantat de cand am văzut acel film in care tipul o aducea pe ea la extaz cu un astfel de vibrator,dar am uitat o data cu trecerea timpului,insa acum dorinta a revenit în plina forta si sincera sa fiu,sunt si mai nerabdatoare ca sa ne facem de cap.”
-Ahammm...confirm gemand cuvântul.
-Bun! Pentru ca vreau sa te si leg ca jocul sa fie mai interesant,spune ingerul si il privesc excitata printre gene.
„Legata suna a naibii de bine. Imi place cand ii predau tot controlul asupra mea.”
Cu sangele fierbandu-mi prin vene,il vad cum scoate vibratorul ce are un cap rotund in varf si il pune langa mine,dupa lasa cutia pe una dintre noptiere si incepe sa se dezbrace cu mișcări lente ce sunt menite sa ma scoata pe mine mai tare din minti.
Ii vad un colt al buzelor cum se ridica intr-un ranjet pervers cand incep sa respir cu dificultate,iar dupa ce rămâne gol in fata mea,se apleaca si prinde intre degete materialul rochiei de pe mine.
Mi-o da jos cu mișcări la fel de lente precum cele in care el s-a dezbracat,iar dupa ce ma scapa si de lenjeria intima,merge din nou pana in dreptul dulapului.
Inghit in sec cand vad cătușele,iar el isi prinde interiorul buzei de jos intre dinti. Se musca in timp ce revine langa mine si ma intoarce pe burta,apoi imi leagă incheieturile la baza spatelui.
-Ma innebunesti cu legatul asta,gem de placere cand ma ajuta sa revin în poziția initiala.
-Stiu...de asta o fac. Imi place cand te pierzi in placere,mormaie in vreme ce eu incep sa-i urmăresc fiecare mișcare.
„Si mie imi place. La nebunie pot sa spun,doar ca e si foarte greu de indurat. Ador sa-i predau armele,dar exista o mica problema,fiindca mie imi place sa ma misc si sa-l simt. Adevarat este ca atunci cand ma imobilizeaza,tot ce produce în mine se rezuma la un singur cuvânt. Delir. Sa știu ca-s la mana lui si poate sa facă orice vrea cu mine,ma aduce exact in pragul nebuniei,dar tot ala e momentul in care imi vine sa rup lanțurile ca sa ma dezlantui. Lucru ce il incanta la maxim pe ingerul meu. Sa ma tina intre agonie si extaz ii aduce satisfacția in ochi,in vreme ce pe mine ma face sa înnebunesc si sa fac precum toate animalele.”
Ies din gaduri si inspir brusc cand se apleaca și-și apasa buzele peste ale mele,dupa eliberez aerul sub forma unui suspin cand incepe sa ma muste de ele. Dorinta imi explodează in vene cand trag din nou aer in plamani,iar de data asta ii simt mirosul încins de piele combinat cu cel al exitatiei mele ce plutește tot mai mult in aerul fierbinte ce ne înconjoară.
Clitorisul incepe sa-mi pulseze cand ma zdrobeste sub trupul lui si imi ridic soldurile ca sa-i simt penisul tare.
-Dracusorule...chicoteste si ii prind buza de jos intre dinti,atat de ciuda cat si de placere pentru ca stiu ca urmează sa ma tachineze.
Il musc de ea pana cand geme gutural,iar dupa ce i-o eliberez, intinde mana dupa vibrator si se ridica in genunchi intre coapsele mele.
Il pornește,iar capul incepe sa vibreze.
Sunetul ce-l scoate ma excita mai tare,iar cand il apropie de sanii mei si simt vibrațiile pe piele,ma arcuiesc de spate si imi imping pieptul cat pot de mult in fata.
Zambeste ca un drac,in timp ce sangele meu se preschimba in lava,iar cand isi coboara mana si ajunge cu vibratorul pe langa clitorisul meu,aerul mi se poticneste in plamani,iar cand il eliberez,imi iese un tipat de placere din adancul gatlejului.
Cu mainile încătușate sub mine,prind așternuturile in pumni si imi infing călcâiele mai tare in saltea,dupa imi ridic soldurile mai sus ca sa simt mai tare vibratia pe carnea mea sensibila.
-Ahhhh!!!!urlu cand bila ajunge pe mugurul meu intarit si incep sa tremur.
Dorinta din venele mele se preschimba in flăcări incendiare si nu durează mult pana cand incep sa ma zvarcolesc,iar ingerul ma prinde cu mana libera de un sold si ma tine cu putere in loc.
-Nu te misca,imi cere pe un ton jos si incarcat de dorința.
-Tu esti nebun?tip la el in vreme ce interiorul tot mi se zguduie din toate temeliile.
Ranjeste.
-Incearca,sopteste ragusit si imi eliberează soldul.
Imi musc cu putere buzele si ma oblig sa-i dau ascultare,dar eșuez lamentabil. Dorinta si placerea ard atat de tare prin venele mele,incat n-am cum sa-mi stăpânesc pornirile incontrolabile ale trupului.
-Atat de micuta...mormaie si mijesc ochii la el.
-Colcaie excitatia in mine,cum ai vrea sa stau nemiscata cand ma cutremur din interior?intreb printre dintii inclestati. Zi mersi ca nu am puterea de a rupe cătușele astea,altfel ti-as sfasia toata pielea,continui si incepe sa-si muste buza de jos.
Cu privirea tintita in a mea,isi prinde penisul intre degete si il ghidează spre intrarea in vaginul meu. Imi cobor ochii cand ii simt capul umflat cum se misca printre labiile mele ude,iar cand ma patrunde,mintea mea se golește de orice gând.
Respiratia mi se sacadează mai tare in timp ce aluneca adanc in mine,iar cand se retrage,imi vad urmele de excitatie cum sclipesc pe lungimea lui.
Isi baga bratul liber pe sub talia mea si ma prinde strans de solduri ca sa ma tina poziționată exact la înălțimea potrivita pentru a intra cum trebuie in mine,apoi incepe un dans de du-te vino cu mișcări calculate in vreme ce apasa capul vibratorului mai tare pe clitorisul meu.
Mărește viteza la jucarie,iar bila flexibila incepe sa-mi stimuleze mai mult carnea sensibila.
Nevoia si pofta de a ma elibera mi se aduna toata in pantec cu fiecare penetrare adanca de-a lui,iar cand explodez,toata fierbinteala imi inunda intr-o secunda corpul.
Incep sa tip si sa tremur spasmodic,iar ingerul iese din mine si arunca vibratorul pe pat,apoi imi cuprinde fesele in palma si isi lipeste buzele de despicatura mea.
-Soareeeee!!!strig printre gafaieli.
Isi afunda fata intre coapsele mele cand incep sa ma zvarcolesc,iar limba lui moale și fierbinte,trece apasat printre labiile mele.
Incepe sa lingă si sa soarba fiecare picatura de placere ce iese din mine,iar eu imi inclestez degetele in materialul cearșafului si imi imping trupul dincolo de linie ca sa-i suport cat mai mult timp atingerea.
-Nu mai pot!!!!tip cand nu mai pot indura,dar el in loc sa se oprească si sa nu-si mai miste gura pe mine,imi eliberează fundul si isi baga palmele pe sub genunchii mei.
Imi ridica picioarele la piept si ma deschide toata in fata lui,dupa incepe sa geama in vreme ce continua sa se infrupte ca un hamesit din mine.
Un tipat de disperare se desprinde de pe buzele mele cand incepe sa ma muste si sa ma suga de unde apuca,apoi imi inghit toate sunetele cand inca un val de placere se ridica din adancurile mele si incepe sa ma zguduie.
Al doilea orgasm e atat de intens,incat ma stoarce de vlaga si as vrea sa gem sau sa suspin,dar nu mai am forta atunci cand simt efectiv cum placerea ma zdruncina pana in maduva oaselor.
Ochii mi se dau peste cap cand isi îngroapă mai tare fata intre coapsele mele,iar cand spasmele incep sa se retragă,mainile lui incep sa colinde pe trupul meu pana cand ma linistesc. Ma ciupește de sfarcurile cand ajunge sa-mi stranga sanii in palma,iar un oftat mic imi iese printre buze.
Surade cand aude sunetul slab in timp ce ma gusta,apoi se îndreaptă de spate si ma priveste cu dorinta. Isi propteste palmele in saltea pe o parte și pe alta a mea,dupa se intinde peste mine si cu toate ca il vad ca prin ceata fiindca mintea inca e pierduta pe undeva prin spațiu,nu-mi scapa umezeala ce-i sclipește pe buze inainte sa se aplece asupra mea ca sa ma sarute.
-Pregatita pentru runda doi?sopteste printre saruturi pe un ton îmbietor si catifelat.
Fara sa scot un cuvânt,imi deschid cat pot de tare picioarele,iar trupul incepe sa-i vibreze de dorinta cand imi i-a gestul ca pe un răspuns afirmativ,chiar daca eu abia mai pot sa respir,dar stiu ca o data ce am sa-l simt din nou in mine trupul o sa mi se trezească imediat la viata.
„Pentru ca oricât m-as bucura de blondul cu ochi verzi albastrui,niciodata nu o sa-mi fie de ajuns. Am sa vreau mai mult,fiindca imi place la nebunie tot ce e capabil sa-mi faca. Indiferent de modul in care alegem sa ne iubim,stiu dinainte ca o sa se lase cu scantei si-o sa sfârșesc sub el extaziata.”*****
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Romance1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...