Medya = Daisy Lily Potter
_
"Sizde mi Bayan Granger?"
dedi Dumbledore hayrete düşmüş bir sesle. Yanında ki profesör McGonagall bize hayal kırıklığı ile bakıyordu, profesör Snape ise Malfoy, Blaise, Pansy, Goyle ve Crabbe kaşları çatık bir şekilde bakıyordu, gerçi onun kaşları her zaman böyleydi genetik mi acaba?
Bak şimdi annesini ve babasını merak ettim. Neyse konumuz bu değil! Harbi konumuz neydi? Hah! hatırladım yarım saat önceki olay yüzünden profesör Dumbledore'nin odasındaydık.
~Yarım Saat Önce~
Kütüpahaneye girdiğimde önümde kocaman bir kalabalık vardı. Hepsini geriye doğru iterek kalabalığı arkamda bıraktım ve gördüğüm görselle olduğum yerde kalmıştım, kıpırdıyamamıştım. Çünkü Herm Malfoy'un boğazını sıkıyor ve bırakmaya niyeti var gibi durmuyordu.
Artık korkmaya başlamıştım çünkü bu işin sonunda biri zararlı çıkacaktı ya da ikiside zararlı çıkacaktı.
Ben her ne kadar yediğim yumruktan sonra bir daha kavga eden kişileri ayırmamaya karar versemde bu kavga çok fazla ciddileştiği için ayırmam gerekiyordu.
"Herm! Ne yapıyorsun sen! Bıraksana şunu!" Herm beni dinlemiyordu. Ellerini Malfoy'un boğazından çekmeye çalışıyordum, Malfoy'da Herm'den kurtulmak için yerde çırpınıyordu.
"Herm! Draco'yu öldüreceksin!"
Herm şaşkınlıkla bir bana bir Malfoy'a baktı sonra yavaşça ellerini ondan çekti. Tekrar bana baktığında "Draco mu? Sen az önce Draco mu dedin?"
Dur bir dakika ne?! Ben az önce Draco mu dedim! "Evet Draco dedim çünkü dikkatini çekmeye çalışıyordum yoksa onu öldürecektin."
Herm kaşlarını kaldırarak "Onu öldürmem niye bu kadar umrunda ki?"
Yüzümü buruşturup "Saçmalama Herm! Malfoy benim umrumda değil. Ben sadece sen azkabana gitme diye-"
Daha sözümü bittirmeden içeriye Pansy ve Blaise girdi önce bana sonra yerdeki Malfoy'a baktılar. Pansy hızlıca Malfoy'un yanına gitti. "Malfoy iyi misin?! Ne oldu sana böyle?!"
Malfoy kaşlarını çatarak "Ne bileyim ben! Kitap okuyordum sonra geldi üstüme saldırdı."
"Kim?! Kim sana saldıracak kadar kafası güze-" Blaise sözünü bitirmeden bakışlarını bana çevirdi "Tabi ya, o kafası güzel sen olmalısın, Potter."
Ardından tüm gözler benim üzerimdeydi. Pansy'de bakışlarını bana çevirdiğinde üzerime yürümeye başladı "Bunun bedelini en kısa zamanda ödeyeceksin!" Diye bağırdığında, bende sinirle konuşmaya başladım "Benimle düzgün konuş yoksa bir daha kullanabileceğin bir ağzın olmaz."
Pansy yüzünü buruşturup "Ayyy! ÇoK kOrkTum!" dedi ve sırıtı. Bu benim sinirlenmeme yeterdi. "Korkmalısın."
dedim sinirle dişlerimin arasından.Pansy arkasına dönmüş tam gidiyordu ki duraksadı ve arkasını dönüp burnuma yumruk attı. Ben daha ne olduğunu anlamadan yerde öylece kalmıştım, ellimi burnuma koyup elime baktığımda burnumun kanadığını gördüm, Yine mi?! Neden ben!? Neden yine burnum?! Resmen deja vu yaşıyorum abi!
Ardından içeriye Crabbe ve Goyle girdi ve gülmeye başladılar sonra Pansy ve Blaise'de gülmeye başlamıştı. Herm yanıma geldi "Daisy! İyi misin?! Kalk hadi gidelim!?" dedi ve beni ayağa kaldırdı. Pansy'e sert bakıışlar attıp tam çıkacaken
Malfoy'da sinirle ayağa kalktı.Pansy'i kendine doğru çevirdi. Pansy'nin gülüşü silinmişti. Malfoy kaşlarını çatarak Pansy'e bakıp bağırmaya başladı "SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN PANSY!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take My Hand (Draco Malfoy)
FanfictionGryffindor'lu Daisy Potter ve Slytherin'li Draco Malfoy'un çok büyük düşmanlığın, çok büyük bir aşka dönüşme hikayesi. İyi okumalar...♡♡♡