Yine bir Pazartesi günü saat 07.00'da uyanan Naomi, kalktığı gibi telefonuna bakar.
Naoimi:Off yine mi okul yaa..
Bir süre oflayıp pufladıktan sonra yataktan kalkıp üstünü değiştirir ve banyoya doğru gidip elini yüzünü yıkar.Yıkadıktan sonra ise kendine bakar ve moraran göz altlarını fark edip şok olur.
Naomi: Siktir... bu ben miyim ya.. hayalet gibiyim... *Yutkunur* Gece geç yattığım için olmalı...erken yatsam iyi olacak.
Elini yüzünü güzelce yıkadıktan sonra aşağıya inip mutfağa doğru giderken Babasının ''Günaydın güzel kızım.'' Sesini duyar. Fakat sesi bir tuhaf geliyordu, soğuk ve durgun. Yorulmuş olmalı.
Naomi: huh.. günaydın babacığım.Sesin durgun geliyor... yorgun musun?
Babası: evet kızım biraz yorgunum bugün işe gitmeyeceğim izinliyim. *Göz kırpar*
Naomi: anladım babacığım evde kalıp güzelce dinlenn! *Yanına gidip sarılır ve sırtını pat patlar*
Mutfağa giden Naomi Annesinin yaptığı harika kahvaltıyı bir kez daha gördüğü için Annesine minnettardı.
Annesi: günaydın prensesimm!
Naomi: huhh! Günaydın anneciğimm! *Yanına gidip yanağını öper*
Annesi: hızlı ye tamam mı neredeyse servis yarım saat sonra burda olur.
Naomi: tamam anneciğim.
Annesine 2. Defa söylettirmemek için hızlı yiyordu.Yaklaşık yarım saat sonra yemeğini bitirdi ve çantasını alıp ailesine veda edip servise bindi.
-OKULDAN SONRA SAAT 17.30-
Naomi: ufff baya yorucu geçti ha...bir an önce eve gidip dinlenmek istiyorum...
Servisi bekler ve bir kaç dakika sonra servise biner.Eve vardığında mis gibi yemeklerin kokularını alır. Hemde bu yemekler Naomi'nin en sevdiği yemekler idi.Yavaşca ayakkabılarını çıkartıp içeri girer ve koşarak mutfağa gider. Mutfağa girdiğinde sevinçle Annesine bakıp şirin bir ses tonu ile konuşur.
Naomi: Vay canına anneciğim!! Enfes kokuyor!! Hemde en sevdiğim yemeklerr
Annesi: evet kuzucuğum en sevdiğin yemekleri yaptım üstünü değiştirde gel yiyelim artık
Naomi: tamam anneciğim!
Hızla odasına ilerler ve odasına girdiği gibi çantasını sandalyenin üstüne bırakıp hızlıca üstünü değiştirmeye başlar.
Üstünü değiştirdikten sonra ise tekrar mutfağa dönüp masaya oturur.Naomi: çok yorgun ve çok açım Anne...
Annesi: Ahahah belli kızım. Hadi soğutmadan yiyelim.
Naomi: Tamamm
Yemeği yerler ve Naomi vakit geçirmek için bir kaç saat Annesine ev işlerinde yardım eder. Ve böylece zaman çok çabuk geçer ve saat neredeyse Akşam 20.30 olur.
Naomi: offf amma yoruldum haa!
Annesi: Güzel ev işleri yaptın ama kuzum eline sağlık çok teşekkür ederim
Naomi: rica ederim Annee
Bir kaç dakika sonra Naomi'nin Babası mutfağa gelir ve ufak bir tebessüm yapıp hafif üzgün bir ses tonu ile konuşur.
Babası: Naomi sana söylemem gereken şeyler var
Naomi endişeyle: efendim babacığım?
Babası: biliyorsun ben bir Tarih Öğretmeniyim. Ve sürekli tayinim çıkıyor. Bu seferde çıktı ve mecburen başka bir yere taşınmamız gerekiyor..
Naomi: ne ?! Ama olmaz...ben okulumu, öğretmenlerimi ve arkadaşlarımı bırakamam...
Babası: biliyorum ama mecburuz Naomi hem gideceğimiz yerde de güzel bir okul,öğretmenler ve arkadaşlar edinirsin.
Naomi istemsizce: peki tamam...
-------------------------
Bölüm Sonuna geldikkk ilk defa kitap yazıyorum umarım beğenirsinizz 2. Bölümde güzel şeyler olacak iyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENTİ (GXG)
RomanceNaomi okulu mecburiyetten dolayı bırakmış 19 yaşında bir genç kız. River ise, liseyi bitirip üniversitesiyi okumamış 21 yaşında bir genç kız. River geçinmek için markette kasiyercilik yapıyordu. Naomi ise bir gün Annesi tarafından merkete malzeme al...