Sziasztok ez az első könyvem és remélem tetszeni fog nektek várom a kommenteket és a csillagokat. Épitő jellegű kritikát elfogadom. Ha hibát vesztek észre akkor nyugodtan irjátok meg kommentben hogy hol van és javítom. Na de mostmár hagylak titeket olvasni.
Marinette szemszöge:
Reggel megint késve érek oda a sulihoz. A tanár még nem volt a terembe ezért nem írta be ,hogy késtem. Alya mellé leültem és elkezdtünk beszélgetni de bejött a tanár a terembe ezért befejeztük a dumát.Matek az első óránk de nem tudok figyelni mivel az előttem ülő szőke hajkorona tulajdonosát nézem.
Az ábrándozásomból a tanár ébreszt ki,hogy oldjam meg a példát.
- Marinette,kérlek old meg ezt a példát,mennyi 23,3×10?
- Az 234 lesz.
- A pék csaj megint nem figyelt!-szólalt meg Cholé szórakozottan.
- Akkor Cholé mennyi az eredmény?
- Az 233 az eredmény!
- Helyes válasz Cholé!
Már vártam ,hogy végre megszólaljon a megváltó csengő.De még 10 perc volt az órából.Mikor végre kicsengettek akkor a hangosbemondóba megszólalt az igazgató,hogy a 9. és a 10. menjen az aulába.Azt mondta hogy nagy meglepetés lesz de csak egyik osztály mehet el oda.
- Kedves gyerekek nagy bejelentést teszek nektek.Az iskola tervez egy kirándulást Rabatra.De csak az egyik osztály mehet el.Ezért pályázatot indítok ami arról szól,hogy melyik osztály tud jobb báli ruhát készíteni.A részletekről érdeklődni az osztályfőnöknél kell.-mondta az igazgató és felküldött mindenkit a saját termébe. Alya rám néz és megszólal.
- Marinette ezt megnyerjük.
Először nem értettem de aztán rájöttem hogy mit akar. Az ofőnk bejön így elhalkultunk.
- Gyerekek, akkor részleteket mondom . A ruhát az osztály készíti el és varrja meg . Kettőt kell készíteni egy nőit és egy férfit. A modelleket én választom ki. Van kettő hetünk elkészülni.Beszéljük meg ki mit fog csinálni. Addig elmondom a modelleket akik nem más mint: Adrien és Marinette. Adrien annyit kérek pluszban tőled hogy segíts Marinettenek mivel ő most kezdi de te már nem most kezded.- fejezte be az ofőnk
- Rendben Mrs. Bustier!- mondta a szőke hercegem.Ez az első fejezet remélem tetszett. Kicsit rövid lett de a következő hosszabb lesz.
(348 szavas lett)
Talán pénteken jön új rész.
Addig is sziasztok!
YOU ARE READING
Miraculous Katicabogár és Fekete Macska lelepleződése
Fanfictionkezdés:2024.06.25. Lehetnek benne trágár szavak! Saját felelősségre olvasd! Néhol előfordul +16-os vagy +18-as rész is!