''Merhaba Know, bir yere mi gidiyordun?''
Know karşısında kahini görünce bir iki adım geri attı. Kahini burada görmek Know'u hayli şaşırtmıştı çünkü kahin canlılar dünyasına kolay kolay inmezdi. Bakışlarını Felix'in biraz önce durduğu noktaya çevirdi. Sarışın hala orada güllerle uğraşıyordu. Kahinde görmüş olabilir mi diye düşündü. Kaşlarını çatıp bakışlarını kahine çevirdi.
''Kahin merhaba. Seni gördüğüme şaşırdım doğrusu''
Seungmin çoktan o sevimli ama ciddi gülümsemesini yüzüne yerleştirmişti. Know'u kolundan tutarak onunla yürümesi için yanına çekti. Know da hiç itiraz etmeden kahinin peşine takıldı. Kısa bir sessizliğin ardından ilk konuşmaya başlayan kahin olmuştu.
''Felix'in yarı bekçi olduğunu öğrendin demek. Aslında daha kısa sürmeliydi. Sen zeki bir bekçisin.''
Know'un duydukları ile gözleri kocaman açılmıştı. Seungmin'in bunu bilmesine ve bu kadar sakin karşılamasına hem şaşırmış hem de anlam verememişti. Felix'in yarı bekçi olduğunu zaten biliyor muydu? Neden bize söylemedi ki diye geçirdi içinden.
''Kahin sen biliyor muydun? Yarı bekçilerinin kaderlerini göremediğini sanıyordum. Hem neden bize hiç bahsetmedin? Onun var olması da yaşaması da yasak.''
Kahin yüzünde ciddi bir ifade ile önüne bakarak yavaş adımlarla sokakta ilerliyordu.
''Öğreneli çok uzun zaman olmadı. Ayrıca bilmiyorsundur belki ama bu kuralı zaten ben koydum. Doğal olarak biliyorum.'' Dedi.
Know gerilmeye başlamıştı. Şu an kahinle ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu. Haklı diye düşündü. Şu an ona hesap soruyordu ve bunu yapabilecek son kişiydi.
''Ben özür dilerim Kahin ama şaşırdım biraz.'' Dedi Know.
Kahin yüzünde küçük bir tebessümle bakışlarını yanında yürüyen Know'a çevirdi.
''Know şimdi senden Felix'in yarı bekçi olduğunu kimseye söylememeni isteyeceğim.''
Know bir süre sessiz kaldıktan sonra kahinin üzerinden çekmediği bakışlarından kaynaklı tamam anlamında başını salladı. Seungmin yüzüne memnun bir ifade yerleştirip tekrar konuşmaya başladı.
''Felix bir süre önce farkında olmadan öteki tarafa geldi. Şansa bak ki doğruca benim yanıma gelmiş.'' Durdu. Know'a gülümsedi.
''Onunla konuştum. Yarı bekçi olduğunu bile benden öğrendi. Ona dokunduğumda kaderinin birçok farklı yolunu gördüm. Biliyorsun ben kadere müdahale etmem, sadece bilirim fakat Felix iyi bir çocuk ve onun kader çizgisini hepimizin iyiliği için belli bir çizgide tutmam gerekiyor. Olması gerekenler var ve olmaması gerekenler. Hepsinin zamanı ve bir sırası var. Bundan dolayı bir nebze yönlendirmeye el atmak zorunda kaldım. Şimdilik Felix'in yarı bekçi olduğunun bilinmemesi gerekli.'' Dedi Seungmin ciddi bir ifade ile.
Know gözünü bile kırpmadan kahini dinliyordu. Know'a göre kahin akıl almaz bir varlıktı. Ne düşündüğünü ya da ne yapmaya çalıştığını asla kestiremiyordu ama öteki tarafta Chris'ten sonra emir alacağı tek kişiydi. Şu an kahin ne diyorsa sorgusuz sualsiz kabul etmek zorundaydı. Zaten kahin sorgulanmayı da sevmezdi.
''Peki Kahin, Felix'ten kimseye bahsetmeyeceğim. Sana bir şey sorabilir miyim?
Seungmin sor anlamında yavaşça kafasını salladı.
''Felix'i öldürmemiz gerekecek mi? Yani sen bu kadar şeyi o hayatta kalsın diye mi yapıyorsun?''
Kahin bir süre sessiz kaldı. Yürüdükleri yoldaki evleri inceliyordu. Kader çizgilerini müdahale etmek onun normalde yaptığı bir şey değildi ama bu seferki farklıydı. Onun müdahalesi olmazsa ortada canlılar dünyası diye bir şey kalmayacaktı. Yıllar önce başarılamayan yıkımı bu sefer Felix kendi elleri ile gerçekleştirecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guard Angels / Hyunlix
FanfictionFelix doğduğu günden beri sebebini bilmeden birilerinden kaçmıştı. Ta ki bir gün barda o siyah saçlı oğlana denk gelene kadar. Küçüklüğünden beri sakladığı güçleri artık sır olarak kalabilecek miydi? Canlılar aleminde nefes alması yasaklanmışken...