Společné Vánoce☃️🍪🥛🎄

4 0 0
                                    

Felix & Hyunjin

- než začněme s příběhem tak si něco málo povíme o jejich začátku -

Felix a Hyunjin byli strašně dlouho nejlepšími kamarády, sdíleli spolu smích, dobrodružství a všední chvíle. Postupem času však jejich pouto překročilo hranice přátelství a začala mezi nimi kvést něco víc. Z nejlepších kamarádů se stali nejlepším párem, objevující krásu lásky, která se vyvinula z hlubokého přátelství.

Felix a Hyunjin byli pár už devět měsíců, jejich láska kvetla a posilovala se každým dnem. Jejich příběh lásky byl plný dobrodružství, vzájemné podpory a nekonečného porozumění.

Začalo to setkáním na jednom z místních koncertů, kde se okamžitě sblížili při sdílení svých hudebních oblíbeností. Brzy poté začali trávit stále více času spolu, objevujíce krásu vzájemného pochopení a podpory.

Během léta procestovali spolu několik míst, kde zažili nezapomenutelné chvíle. Na pláži vychutnávali západy slunce, ve městech zkoumávali nové kavárny a ve vzduchu cítili vůni nových dobrodružství. Jejich láska byla jako dobrodružná cesta plná překvapení a radosti.

Devět měsíců spolu prošli nejrůznějšími výzvami, ale vždy se opírali o svou silnou vzájemnou oporu. Hyunjinovi často večer říkal: "S tebou jsou dny jako písničky, každý nový tón přidává do našeho příběhu lásky." Felix odpověděl: "Jsi pro mě melodií, kterou si chci poslechnout vždy znovu a znovu."

Jejich komunikace byla otevřená a upřímná. Často si vyměňovali sladká poselství, jako třeba: "Hyunjine, tvoje láskyplné pohlazení je pro mě jako hřejivý dek na studený večer." A Hyunjin s úsměvem odpovídal: "Felixi, tvoje smíchem je pro mě nejhodnotnější poklad."

Během svého prvního společného vánaočního období Felix a Hyunjin zažili neopakovatelné okamžiky, které posilnily jejich pouto ještě víc. Každý den spolu byl pro ně jako oslava lásky a vzájemného porozumění. A tak pokračovali ve svém dobrodružství lásky, plní vděčnosti za to, že mají jeden druhého.

-Příběh-

Felix a Hyunjin se společně těšili na svá první vánoční svátky jako pár. Rozhodli se, že jejich první společné Vánoce budou plné radosti, lásky a vzpomínek. Začali s přípravami už v listopadu, kdy společně vybírali vánoční ozdoby a vytvářeli teplý vánoční atmosféru ve svém domě.

Na začátku prosince se pustili do zdobení svého domova. Hyunjin s radostí pověsil světýlka a ozdoby na stromeček, zatímco Felix si připravil vánoční cukroví. Bylo to jako malé vánoční kouzlo, když jejich domov ožíval vřavou radostných barev a vůní vánočního pečení.

Společně pekli vánoční cukroví, kde se smáli a těšili se na chvíle strávené spolu. Při výběru dárků pro sebe navzájem projevovali svou pozornost a porozumění.

Během vánočních příprav nezapomněli na výběr dárků pro sebe navzájem. Hyunjin pečlivě vybíral něco, co by udělalo Felixovi radost, zatímco Felix přemýšlel nad tím, čím potěší svého milovaného Hyunjina. Jejich dary byly víc než jen materiální – byly vyjádřením jejich vzájemné lásky a porozumění.

Večer před Štědrým dnem se společně zabalili do dek a sedli si u krbu. Pod vánočním stromečkem se třpytila hromada dárků, ale pro ně bylo to nejcennější to, že mohou být spolu. Vyměnili si několik sladkých slov lásky a poděkovali za to, že mají jeden druhého.

Štědrý den samotný byl plný radosti a tepla. Otevírali dárky, smáli se, vařili společně vánoční večeři a sdíleli pohodové chvíle u vánočního stolu. Přestože to byly jejich první společné Vánoce, cítili, že tato tradice bude pokračovat a být pro ně vždy zvláštní. Tyto Vánoce pro Felixe a Hyunjina nebyly jen o dárcích a jídle, ale byly o tom, jak sdíleli lásku a vytvářeli společné vzpomínky, které budou nesoucí hřejivé vzpomínky na jejich první společné svátky.

A tak skončily jejich první společné Vánoce, plné lásky, radosti a tepla. Seděli spolu u krbu, objali se a s pohledem na vánoční stromeček prozradili své nitro. Felix se na Hyunjina usmál a řekl: "Hyunjine, hrozně moc tě miluji." Hyunjin odpověděl s něžným úsměvem: "A já tě, Felixi, hrozně moc miluji." A tak zaznělo ve vzduchu potvrzení jejich lásky, která byla neocenitelným dárkem a posvátným pokladem, který si hodlali chránit pro všechny další Vánoce, které spolu ještě prožijí.

A co vy? Také se těšíte na Vánoce?🎄

ČAUKY MŇAUKY✨✨✨✨

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 09, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Random storiesKde žijí příběhy. Začni objevovat