6.Bölüm

387 36 20
                                    

Taehyung'dan

"Sana söylüyorum kardeşim, bu kadar çabuk tanındığına inanamıyorum." Bilgisayarda bir şeyler yazıp listelenen siparişlere bakarken yüzümde kocaman bir sırıtışla söylüyorum.

"Ne kadar? Bu hafta için 100 sipariş mi aldık? Bu çılgınlık." Jungkook da dizüstü bilgisayarıyla meşgul olduğu için aynı fikirde.

Yakın zamanda yeni bir teknoloji yarattık ve adını 'Gümüş' koyduk. Adeta evinizde dolaşan ve herhangi bir toz gördüğünde ya da kirli bulduğu her yeri temizleyen küçük bir gümüş cüce robottur.

Ayrıca bir güvenlik kamerası ve ses kontrollü sanal asistan da mevcuttur. Düzenli olmanızı, bilgilenmenizi, güvende olmanızı, bağlantıda kalmanızı ve eğlenmenizi sağlamak için ses çalabilir, akıllı evinizi kontrol edebilir, soruları yanıtlayabilir ve favori hizmetlerinizi çalıştırabilir. Daha çok kişisel hizmetçin gibi mi derdim? Bilmiyorum.

Bunu evinizde bulundurmak gününüzü çok daha rahatlatıcı hale getirir çünkü temizliği kendiniz yapmanıza bile gerek kalmaz, bunu otomatik olarak sizin için yapar.

Dünyanın her yerinden emirler alıyoruz ve artık kendimden şüphe etmeye başlıyorum. Yani bu fikri ilk düşündüğümüzde ve denemeye karar verdiğimizde. Sadece bir hafta içinde 100 sipariş almayı beklemiyordum, bu kadar hızlı patlayacağını da beklemiyordum.

Aslında başardık.

Artık Korede sahip olduğumuz teknoloji şirketindeydik. Miami'de de bir tane daha inşa etmeye karar verdik, böylece her zaman buraya gelmemize gerek kalmayacak. Şu anda inşaat halinde ve bunun bizi kesinlikle zirveye çıkaracağını düşünüyorum.

Evsiz olmaktan bu kadar uzaklaşıp şu anda var olan en iyi teknoloji şirketine sahip olduğumuza inanamıyorum. Gerçekten çok yol kat etmiştik ve ikimizle de gurur duyduğumu söylemeliyim.

Bugün çok yoğun bir gündü çünkü teslimat için 100 robot paketlememiz gerekiyordu ve daha fazla sipariş aldığımızda tükenmemek için sürekli olarak daha fazlasını yapmak zorundaydık.

Bu hafta çok yoğun geçti, neredeyse gece gündüz bu ofiste sıkışıp kaldık. Burada uyuduk, burada yemek yedik ve diğer her şey burada. Gerçi neredeyse hiç uyumadım ve tüm bunlardan delicesine yoruldum.

En kötü yanı şu ki, aklım şu anda Lucia adındaki güzel kadına takılıp kaldığı için zorlukla konsantre olabiliyorum.

Ama sonunda onu bulduğuma hala inanamıyorum, yani tüm bu süre boyunca Koredeydi ve burada olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu. O gece onunla tanıştığımda Miami'li olduğunu sanıyordum.

Son iki yıldır buraya bir iki günlüğüne bir şeyleri kontrol etmek için geldim ve onu burada görme zevkini hiç yaşamadım.

O gün onu restoranda kardeşimle konuşurken gördüğümde yaşadığım şaşkınlığı hayal edin. Uzun zamandır hiç bu kadar gergin hissetmemiştim, gerçekten gergindim ama iyi oynadım.

Tanrım, nefes kesici derecede güzel.

Onu gördüğüm anda sikimin hemen dikleşmeye karar vermesi de tuhaf, özellikle de onun daha da muhteşem görünmesine rağmen. Onun etrafında kırılmamış ama yine de diğer kızların yanında ayağa kalkmaya cesaret edemiyor.

Bu çok tuhaf ve hala onun bir cadı olduğuna ve onun büyüsüne kapıldığıma inanıyorum.

Lanet pislik.

Geçen hafta acil bir toplantım olduğundan ve onu terk etmek zorunda kaldığımdan beri onu görmedim. O gün ayrılmak zorunda kaldığım için hayal kırıklığına uğradım ve hâlâ numarasını almayı akıl edememiş olmama yanıyorum.

Sadece Tek Gece |+18 •Kim Taehyung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin