Hyunjinin Ağzından
Sabah saat daha 8.30'idi kurduğum alarmla uyandım ama ne için alarm kurduğumu bile hatıtlamadım. Geri uykum gelmedi lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve odaya gelince jetonum düştü BUGÜN GİDECEĞİM ÜNİVERSİTE BELLİ OLACAKTI!Hemen bilgisayarıma koştum masaya oturup bilgisayarı açtım,güzel bir kolejde okuyacakmışım alel acele annem ve babamı uynadırdım(A, annesi b, babası h,hyunjin)
H:Anne baba!
Annem yavaşça gözünü araladı
A:oğlum ne bu mutluluk sabah sabah
H:istediğim üniversiteyi kazanmışım anne!
A:afferin oğluma peki nerede
H:Seul'deymiş gideceğim değil mi?
A:babanla anlaşırız elbetteki gidersin şimdi biraz daha yat baban uyanınca bu konuyu konuşuruz
H:tamam!
Uzatmadan odadan çıktım ama uyku diye birşey kalmamıştı googleden aratıp okulumun fotoğraflarına baktım, büyük bir okul, geniş bir bahçe, kapalı beden alanı tamda istediğim gibi bir okuldu. Mutlu bir şekilde mutfağa yöneldim kendime hızlıdan bir tost hazırlayıp yedim. Okulum hakında biraz daha araştırma yapıp ilk günden bavulumu hazırlamaya başladım çünkü ilk uçakla gitmek istiyordum ve uçağın ne zaman kalkacağı belli değildi. Kocaman bir valiz aldım bu valiz 4 yıl giyeceğim ve kullanacağım herşeyi içine almak zorundaydı ekstra bavul ücreti ödemek istemiyorum zaten maddi dururmumuz mükemmel değildi birde buna ayrı ücret ödeyemezdik.
En çok gerekebilecek şeyleri bakım malzemelerimi ve birkaç zincir kolyeyi aldım valizime tam sığmıştı.bu işte hallolunca yatağa atladım ve lisedeki gibi zorbalık görmemek için dua ettim.
11.30
Babam nihayet uyandı konu hakkında baya konuştuk ve kirası uygun olan bir ev tuttuk yarın direk uçak kalkıyordu internetten online bir bilet aldım ve televizyon izlemeye başladım
(...)
Saat çok geç olmuştu dişlerimi fırçaladım pijamalarımı giydim ve yatağa girdim ama sabaha kadar uyumadığıma yemin edebilirdim.
Sabah direk 6.00'da kalktım ılık bir dus aldım üstümü giyindim zincir kolyelerimden birini taktım kimseyi uyandırmak istemedim havaalanı yakındı yüriyerek gittim ve uçağa bindim yolculuk rahat geçti daha sonra bir taksi tutup babamın attığı konuma gittim eve girdim,benim için gayet yeterdi kıyafetleri yerleştirdim en yakındaki markete gidip birşeyler aldım ve mutfağı yerleştirdim tüm bunlar beni çok yormuştu pijamalarımı giydim ve yatağa yattığım gibi uyudum.Sabah alarmımla kalktım, ilk gün olduğu için serbest giyinecektim dişlerimi fırçaladım altıma bol bir pantolon ve üstüme mavi boğazlı bir kazak giydim çantama sadece birkaç kalem bir defter ve bir kitap koydum ilk günden bunlar yeterdi daha sonra okulun konumunu açarak okula doğru yol aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir zorbaya aşık olmak Mı? Bir Zorbanın Sana Aşık Olması Mı?
Fanfictionhyunjin sonunda liseyi bitirmiş ve üniversiteye başlayacak olan bir gençtir ama okuldaki zorbanın sınıfına denk gelir zorba olan minho hyunjini ilk eğlencesine zorbalasada git gide aşık olmaya başlar..