Oy vermeyi unutmayalım arkadaşlar (◍•ᴗ•◍)
...................aslında herşey normeldi bilmiyorum neden böyle oluyor sizn dediğiniz gibi ilerliyor pek anlamıyorum ama nednese bana kirgin gibi.
"Fatmagül neler olduğunu soylemeyecekmisin neden trip atıyorsun anlamıyorum acaba ne yapmiş olabilirim." Dedim. Arkasından koşturarak, neyseki caliştigimiz kafeye gelmiştik.
Uzerimdeki kalın hırkayı personel ler için ayrilmiş odadaki, dolabima katiktan sonra Fatmagul un yanına Hole gittim Fatmagul işe masaları duzeltlmekle başlamişti bende kahve makinasını hazırlamaya başladim neyse ki kahve makinası mutfak araç gereçlerin yerlerini kısas sürede bize gösterip oğretmisti Merve. "Fatmagül çok durgunsun."bileğindeki tokayi alıp siyah uzun saçlarını toplamaya başladı.
Perçemleri anlina döküldü.sacini topladıktan sonra önünü bana dönerek konuşmaya başladı."herzaman ki halim sarıcım" ah Fatmagul ah halen trip atıyor bana dün gece neler yaşadığımı anlatmadığim icin böyle hakli olarak "kendimize şöyle güzel bir kahve yapıp karşılıklı içelim de daha cafe dolmadan. Ne dersin içermiyiz ." Ardından tatlı masum bir bakiş atıp göz kırptım."olur içelim"
Kahve makinasını beklerken telefonuma bildirim geldi. Hepte olurolmadik yerlerde kalbim tekliyor sebepsizce. Aaaaa hayır hayır sebepsizce değil çünkü mesaj "Saraç"tandi.
"Günaydın".
"Günaydın"
"Nasılsın, evde değilsin sanırım kapıyı açan yok"nee bize mi gelmişti saraç Leyla okulda Zehra da kreş teydi o yüzden açan olmamiştir zaten."bizemi geldin"
"Evet"
"A şey ben söylemeyi unuttum. Biz yani ben ve Fatmagul işe başladik ya cafe deyiz gelmek istersen konum atabilirim."
"Anlaşilan birileri beni özlemiş at konumu geliyorum" yanaklarımin kızardığina eminim."tamam atıyorum" konumu atıp koşarak Fatmagul e sarıldım neye uğradiğini şaşirdi. "Ne oluyor Sarıgül kendine gel iş yerinde bu kadar samimiyet fazla dikkat çekici " dedi yarım ağız gülerek dalga geçti."na-nasil gorünüyorum üstüm başım guzelmiyim saraç burda olacak birazdan konum attım heran gelebilir."ne" Fatmagul şaşkina uğradi. Her iki elini beline yerleştirerek tehdit kar bir sesele "dökül Sarıgül dökül ne oldu dün gece aranızda neler geçti."
"Uzun hikaye Fatmagul söz akşam anlatacağım şunu söylemek istiyorum aramızdan bı hava parçacığı dahi geçemezdi."
"Nee ne ikinci bir şoku daha kaldıramıyorum Sarıgül" ben Fatmagul le sarildiktan sonra tezgah in arka tarafına geçmiş Fatmagul de masaları düzeltmeye devam ediyor du. Tam i sırada müdür alaz bey içeri girdi."kızlar açmişsiniz cafe yi kolay gelsin."
"Teşekkür ederiz alaz bey evet erken başladik. Her şey şuan yolunda görünüyor.""Tamam dir kızlar ben üst katta yım herhangi bir şey lazım olursa yukardayim."
"Teşekkür ederiz" dedi Fatmagul alaz bey yukarı çıkmak için bir adım atmişdi ki saraç mekandan içeri girdi.
Saraç içeri girdi bana Fatmagul le ardından alaz bey arasında gözleri mekik dokudu."saraç oğlum nasılsın" bir dakika bir dakika neler oluyor oğlum mu dedi babası değil dir herhalde onu biliyorum. ama şimdi öğreniriz.
"Aa alaz amca nasılsın görüşmeyeli."
"İyim oğlum iyim Taha da gidince evimizin yolunu unuttun herhalde." Taha kimdi. Amca mi kafam allak bullak oldu.
"Okul iş derken baya yoğunum amca be" "tahâ ne zaman dönüyor."
"Yarın akşam uçagi var oğlum""Gelsin bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uç kız kardeş
Historia CortaSarıgül kardeşleri için elinden gelen herşeyi yaparken hayatını değiştirecek karardan henüz habersiz bir şekilde o kocaman kasabanın içinde yaşamaya çalişiyor...