Bilmem kaç ay sonra bölüm yazasım geldi evet... iyi okumalarrr
İki hafta sonra"Günaydın"
"Günaydın jane" dedi Tae gülümseyerek. Jimin ve Jungkook birbirlerine baktılar ve derin bir nefes vererek önlerine döndüler.
"Nasılsın?"
"İyiyim. sen nasılsın?"
"İyi bende" dedi Jane ve Jungkook'a döndü.
"Sen nasılsın Jungkook?" Dedi imalı bir sesle.
"Çok İyiyim" dedi Jungkook.
"Sevindim" dedi jane yaptığı imayı sürdürerek. Tae aralarındaki bakışmayı fark ederek Jane'i kolundan tuttu.
"E hadi biz gidelim derse" dedi ve kaçarak gitti.
"Eskiden bizimle giderdi" dedi Jungkook.
"Keyfi bilir" dedi Jimin sigarasını yakarak.
"Hadi sende bitir kahvaltını bizde gidelim derse." Diye ekledi.
"Sen çok içmeye başladın sigarayı" dedi Jungkook.
"Boş ver sen beni hadi kahvaltını et" dedi jimin dumanı üflerken.
"Selam" dedi Jim masaya otururken. Jungkook Jimin'e baktı. Ağzının içinde mırıldanıyordu.
"Selam" dedi Jungkook Jim'e dönerken.
"Derse girmeyecek misiniz?"
"10 dk var daha" dedi Jimin.
"Bayan Marton'u biliyorsunuz erken geliyor derse, ondan sonra girerseniz kızabilir" dedi Jim.
"Derdi sana mı düştü?" Dedi jimin. Jungkook Jimin'e uyarıcı bir bakış atıp Jim'e döndü.
"Kahvaltım bitti zaten hadi gidelim sınıfa." Dedi Jungkook kalkarken. Jimin de kalktı. Jim de arkalarından kalkarken sınıfın yolunu tutmuşlardı.
.
.
.
.
.
.
.
Ders bitmiş herkes yavaş yavaş eşyalarını topluyordu. Jane etrafına bir bakış attı ve önünden geçen Jungkook'un kolundan tutarak durdurdu. Jungkook kafasını jane'e çevirdi merakla."Biraz konuşalım mı?"
"Neden?" Dedi Jungkook. Jane onunla ne konuşabilirdi.
"Gel işte" dedi jane ve kolundan tutarak sürüklemeye başladı. Tae'nin her zamanki yerine götürdü ve banka oturdu. Jungkook etrafına bakınarak jane'in yanına oturdu.
"Neden geldik buraya?"
"Güneş'in batışı güzel değil mi?"
"Güzel de, bunun için mi getirdin beni buraya?"
Jane derin bir nefes vererek Jungkook'a döndü.
"Jungkook Tae ile neden yakın olduğumu biliyor musun?" Jungkook gerildi ve oturduğu yerde dikleşti. Sertleşen bakışlarında merak vardı.
"Neden?"
"Sana yakın olmak için"
Jungkook şaşırdı. Ne diyeceğini bilemeyerek bakakaldı.
"Ama sen benden daha da uzaklaştın. Nedenini hiçbir zaman anlayamadım." Dedi. Gözlerini açıp kapattı ve derin bir nefes daha verdi.
"Seni seviyorum Jungkook" Jungkook şaşırdı ve ne diyeceğini bilemeyerek öylece baktı.
"İlk geldiğim gün gördüm seni, yanında Jimin ve Tae vardı gülüyordunuz. Öyle güzel güldün ki kendimi rüyada sandım, inanmadım. O an dedim ki ' bu çocuk benim olacak, naifliğiyle' hem omega olduğunu da öğrendim, bende betayım. Bizden olur be" dedi jane beklentiyle.
"Jane... ben- ben ne diyeceğimi bilmiyorum."
" 'Evet' de."
"Jane..."
"Jungkook..." jane yavaşça yaklaştı, Jungkook ne yapacağını anladı ama durdurmadı.
Jane sanki yılların sonunda nefes almaya başlamış gibi öperken Jungkook durdu ve bitmesini bekledi. Tabi ikisi de arkalarında onları izleyen kalbi kırık iki gencin varlığından habersizdi...
Okuduğunuz için teşekkür ederimm♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA OKULU
Fanfiction[TAMAMLANDI] Bir omega yatılı bir okula yazılıyor fakat yazılırken birkaç sorun çıkıyor ve yanlışlıkla alfa ve beta okuluna düşüyor. ❗ cinsellik içerir❗ @MidoriDeku_LGBT kitap konusu bu hanımefendimize ait kendi yazacağın kitabın konusunu bana verd...