Uyandım ve sıradan bir gün ümidiyle hava almaya gittim. Ama tabiiki benim manyak kardeşim ve Laurel erkenci çıktı.
G.O.A.T:Huuhh! Ne kadar da güzel bi gün. Nee?! Darkness ve Laurel napıyorsunuz burda sabah sabah?
Laurel:Canımız sıkıldı ileri geri konuşuyorduk. Kimsede uyanmayınca Darkness'la sohbet ettik. Ne o bi sakınca mı var?
G.O.A.T:Yoo bi sakınca yok konuşun.
Laurel:Bu arada dün çok kötüydün daha iyi misin?
G.O.A.T:Eee evet çok iyiyim de sen bana niye sarıldın aniden?
Laurel:Seni teselli etmek istedim sakinleşemedin.
G.O.A.T:Anlıyorum bazen öyle sakinleşmekte güçlük çekerim. Ama zamanla toparlıyorum. Ama sana teşekkür ederim ilk defa beni sen sakinleştirdin.
Laurel:Lafı bile olmaz. Bugün boşuz galiba
Darkness:Sanırım öyle evrenin kralından ses çıkmadığına göre rahatız.
G.O.A.T:Aslında sabah sabah birkaç adam doğramak çok zevkli olur ama bugün kendimi tutmaya çalışıcam.
Darkness:Abi hadi bizimkileri uyandıralım.
G.O.A.T:Olur hadi gidelim.
Laurel:Beni bekleyin bende geliyom canım sıkılmasın.Hemen bizimkilerin yanına gittik. Heskel ve jessie uyanmış ve muhabbet ediyolardı. Akira'yla Akilos ise hala uyuyodu.
G.O.A.T:Günaydın Heskel ne kadar güzel bi gün değil mi?
Heskel:Evet öyle bende uyanmıştım ki jessie'yle karşılaştım. Sonrada ileri geri konuştuk. Bugün görev yok galiba.
Darkness:Sanırım öyle ama her an bi gelişme olabilir.
Laurel:Darkness haklı hazırlıklı olmak mantılıdır.
Akira:Huuuaaahh! Günaydın beyler bugün erkencisiniz bakıyorumda
G.O.A.T:Evet Akilos uyandı mı?
Akira:Bana uyandığını söylemişti ama sanırım tekrar uyudu ben onu uyandırırım şimdi
G.O.A.T:Bencede uyandır çünkü bugün boşuz yani belki bi yerlere gezmeye gideriz.
Akira:Süper 1 dakika sonra gelirim. Siz Eclipse, Light ve Amber'a haber verin.
G.O.A.T:Tamam dostum sen acele et.Geri kalan herkese haber verdikten sonra geziceğimiz yeri düşünmeye başladık.
G.O.A.T:Beyler sizce nereye gidelim? Birsürü yer var.
Darkness:Abi bence gizli evrenleri ziyaret edelim.
G.O.A.T:Olmaz Darkness evrenin kralı böyle birşeye müsaade edemez bizi çok seviyo. Herneyse başka fikri olan var mı?
Akilos:Bence bulunduğumuz evrende gezelim. Belki uğraşıcak birşey buluruz.
G.O.A.T:Hmm mantıklı aslında bunu düşünücem.
Heskel:Beyler ben aslında gezebileceğimiz mükemmel ötesi biyer biliyorum.
Akira:Neresi? Mars mı😂?
Heskel:Hayır Akira burası marsın metal kokan yüzeyinden daha güzel bir yer ışıltılarla dolu! Bu yeri evrenin kralından öğrenmiştim ama biraz tehlikeli dedi.
G.O.A.T:Ee söyle artık adı buranın?
Heskel:SİHİRLİ ORMAN!
Akilos:Vaaay bizim Heskel gezenti çıktı. Artık canımız sıkılmıycak desene.
G.O.A.T:Hmm adından da anlaşıldığı üzere güzel bi yere benziyor. Peki nereden gidiliyor bu sihirli ormana?
Heskel:Merak etmeyin hafızam kuvvetlidir. Sizi oraya götürücem. Hazır mısınız?
Darkness:Her zaman!
Heskel:Hadii beni takip edin biraz uzak ama gittiğimize değicek.Heyecanla Heskel'i takip etmeye başladık. Yol gerçekten uzundu ama gittiğimize değecek bir yer olduğundan şüphemiz yoktu.
Böyle düşünürken Heskel'in bahsettiği sihirli ormana varmışız bile.Heskel:Evet beyler işte geldik ilk kim girmek ister?
Akira:Bence G.O.A.T girsin sonuçta lider o değil mi?
G.O.A.T:Tamam tamam ben önden girerim. Bakalım burda neler varmış? Bi sıkıntı yok beyler gelebilirsiniz.
Heskel:Ama dikkat edin evrenin kralı bana buranın güzel olduğu kadar tehkikeli olduğunuda söylemişti.
Akilos:Heskel endişe etmene gerek yok. Biz bir arada olduğumuz sürece bize asla bişey olmaz tamam mı?
Heskel:Off tamam hadi gidelim ama bişey olursa bana kızmayın.
G.O.A.T:Vay canına! Burası Heskel'in anlattığından da güzelmiş!
Akira:Evet öyle ama birbirimizden ayrılmasak iyi olur. Heskel haklı olabilir.Hepimiz ormana daldık ve yürek yemişcesine etrafı gezmeye başladık. Fakat başımıza geleceklerden haberimiz yoktu tabii.
G.O.A.T:Evet beyler bu kadar gezmek yeter hadi geri dönelim. Evrenin kralı merak etmesin.
Akilos:Bencede ama çıkış nerde?
Laurel:Harika bilmediğimiz bir ormana gezmeye geldik ve çıkış yok şimdi napıcaz söyler misiniz?
Light:Ben portalla bizi burdan çıkarabilirim aslında
Laurel:Harikaa hadi portalı aç hemen!
Adam:Durun bakalım nereye gidiyorsunuz?!
G.O.A.T:Bu seste ne ve sen kimsin?
Adam:Bilmiyorsunuz galiba ben bu ormanın sahibiyim. Ve buraya izinsiz girdiğiniz için ceza çekiceksiniz!
Heskel:Size demiştim çok derinlere girmeyin diye!
G.O.A.T:Özür dileriz burda sizin yaşadığınızı bilmiyorduk ama lütfen bizi bırakın gidelim. Birgün gelir hesap neyse veririz.
Adam:Olmaz! Buraya girenin çıkışı yoktur. Benimle geliyorsunuz.
Laurel:Hayır hiçbir yere gelmiyoruz! Light portalı aç hadi!
G.O.A.T:Bana bak konuşan gölge! Arkadaşlarıma dokunursan seni oluşturan sperm ve yumurtayı sikerim! Beni anladın mı Lann?!
Adam:Oo evren savaşcısı çok korktumm! Herneyse muhafızlar! Bu haddini bilmez piçi yakalayın ve bana getirin onunla özel olarak ilgilenicem.
Muhafız:Ya diğerleri nolucak efendim?
Adam:Onları bırakın gitsinler onlarla ilerleyen zamanlarda tekrar görüşücez!Hemen kılıçlarımla onlara saldırdım ve bizimkilere kaçmalarını söyledim. Çok hızlı ve gizli saldırıyorlardı.
Ama ben aldırmıyordum. Tam hepsini hallettim sanarken arkamdan bir saldırı hissettim. Arkamı döndüm ama bişey yoktu. Derken sırtımdan bir şeyle vuruldum. Çok sert ve acı vericiydi ve sanırsam bir çeşit zehirdi. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı. Son bakışımda Laurel'in bana üzüntüyle seslenişini duydum. Ve bilincimi kaybettim.15. BÖLÜM SONU
Bölümü nasıl buldunuz yorum yapın ve oylayın bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G.O.A.T:Bir kahramandan daha fazlası
FantasiBu kitap G.O.A.T isimli bir süper kahramanın hikayesini ve yaşadığı maceraları anlatmaktadır. Ayrıca G.O.A.T evren tarafından seçilmiş bir savaşçı. Bu da onu zorlu bir göreve sokuyor:EVRENİ KORUMAK.