Έχει έρθει ο Μάρτιος και πλησιάζουν τα γενέθλια της Αθηνάς.
Η Μαρία μαζί με την Ειρήνη και την Ρεγγίνα σκέφτονται να κάνουν μια πλάκα στην Αθηνά.
Μ. Μ. Λοιπόν είστε μέσα;
Ρεγ. Εγώ δεν έχω θέμα.
Ειρ. Ούτε εγώ. Απλά πρέπει να ρωτήσουμε και τον Ιάσωνα αν συμφωνεί. Μη φάει και ξύλο από τον Ιάκωβο.
Μ. Μ. Μην αγχώνεσαι. Από ότι άκουσα ο Ιάκωβος θα λείπει και θα έρθει την ημέρα των γενεθλίων της. Εμείς μπορούμε να το κάνουμε μια μέρα πριν και αν είναι το τραβάμε μέχρι τις 12 που αλλάζει η μέρα.
Ρεγ. Ωραία ιδέα κυρία Μαρία.
Μ. Μ. Αμαν βρε κορίτσι μου. Κόψε πια αυτό τον πληθυντικό.
Ρεγ. Μου είναι δύσκολο αλλά θα προσπαθήσω.
Μ. Μ. Έτσι μπράβο.
Ειρ. Πάω να πάρω τον Ιάσωνα.
Μ. Μ. Ωραία...Η Αθηνά είναι στο ελαιοτριβρειο με τον Μάνο και τον Ισίδωρο. Και συζητούν διαφορά θέματα της δουλειάς. Την κουβέντα τους την διέκοψε το χτύπημα της πόρτας.
Ιακ. Καλημέρα σε όλους.
Αθ. Ιάκωβε τι θες εδώ;
Ισι. Καλημέρα Ιάκωβε.
Μ. Καλημέρα. Πως από εδώ θείε;
Ιακ. Ήρθα να κλέψω την γυναίκα μου για λίγο. Αν δεν σας διακόπτω από κάτι.
Ισι. Όχι εντάξει. Τελειώσαμε.
Αθ. Σίγουρα;
Ισι. Ναι Αθηνά μου. Πάω να κάμω μια μέτρηση με τον Αποστόλη.
Ιακ. Ωραία.. Αγάπη μου έρχεσαι λίγο;
Αθ. Ναι πάμε στο γραφείο μου..
Μ. Αθηνά..
Αθ. Ναι;
Μ. Ήσυχα ε.. Δεν ξεχνάω εγώ τις ωραίες συζητήσεις στο γραφείο σου... (και της έκλεισε το μάτι)
Αθ. Μάνο σταματά να μας δουλεύεις..
Ιακ. Καλά σου λέει... Λίγο σεβασμός πια...
Μ. Εντάξει σταματάω.
Αθ. Έτσι μπράβο... Έλα αγάπη μου πάμε...Η Αθηνά με τον Ιάκωβο πήγαν στο γραφείο της....
Αθ. Τι έγινε αγάπη μου πως και αυτό το ξαφνικό;
Ιακ. Έλα να κάτσουμε και θα σου πω....
Αθ. Ιάκωβε τι συμβαίνει ανησυχώ.
Ιακ. Μην ανησυχείς καθόλου. Δεν είναι κάτι σοβαρό. Απλά θα πρέπει να φύγω για λίγες μέρες θα πάω Αθήνα για κάτι δουλειές του ελαιοτριβρειου.
Αθ. Και πόσες μέρες θα λείψεις;
Ιακ. Τρεις-τέσσερις. Ανάλογα.
Αθ. Αα κατάλαβα. (είπε και κατέβασε το βλέμμα της).
Ιακ. Εειι τι έπαθες τώρα;
Αθ. Τίποτα όλα καλά..
Ιακ. Καλά επειδή ξέρω τι έπαθες τα γενέθλια σου μαζί θα τα περάσουμε αγκαλίτσα. Οι δύο μας και κανένας άλλος. (της έδωσε ένα φιλί στο λαιμό)
Αθ. Αλήθεια;
Ιακ. Ναι αγάπη μου.. Θα φύγω σήμερα για να είμαι εδώ στα γενέθλια σου.. Για αυτό ήρθα. Για να σε ενημερώσω..
Αθ. Και τι ώρα θα φύγεις;
Ιακ. Σε 3-4 ώρες. Να κάτσω λίγο και με τα ζουζούνια μας.
Αθ. Χμμ...
(Η Αθηνά σηκώθηκε από τον καναπέ και κλείδωσε την πόρτα.)
Ιακ. Γιατι κλειδωσες;
Αθ. Να... Έλεγα μήπως το εκμεταλλευτουμε. Μιας και θα κάνω τόσες μέρες να σε δω. Αλλά εντάξει αν δεν θες να ανοίξω...
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...