16||Tam bana göresin||

292 36 6
                                    

Hyunjin var gücüyle boks torbasını döverken Changbin sırıtarak onu izliyordu. Ellerine bandajlarını sardıktan sonra Hyunjin'in yanına gitti.

Changbin"Sen kendini fazla kaptırdın galiba."

Hyunjin"Stres atıyorum şurada ne güzel."

Changbin"Dikkat et bileğini incitme."

Hyunjin"Eldivenim var bir şey olmaz Binnie."

Changbin"Gel biraz da bana vur, canım sıkılıyor."

Hyunjin gülerek Changbin'e baktı.

Hyunjin"Gerçekten mi? Sonra pişman olma."

Changbin"Evet, maç yapalım hadi."

Changbin ringe giriş yaparken Hyunjin şaşkın şaşkın arkasından bakıyordu.

Hyunjin"Çevirme şimdi, sen beni yenersin zaten maç yapmam."

Changbin"Ben sadece kendimi savunacağım, hamleler senden."

Hyunjin ikna olmuştu. Ringe girerek kendi kendine sağa sola zıplarken Changbin gülmeden duramıyordu.

Hyunjin"Yah! Ciddi bir maç yapacağız ne gülüyorsun?"

Changbin"Özür dilerim çok tatlısın."

Hyunjin utangaçça gülümserken eldiveniyle gözlüğünü düzeltmeye çalıştı.

Hyunjin"Gözüme dokunma sakın."

Changbin"Bebeğim ben hamle yapmayacağım bile, güven bana."

Hyunjin etrafına bakındı.

Hyunjin"Ya biri gelirse? Burası hep böyle boş mu?"

Changbin"Şuan kimsenin dersi yok, ben antrenman için bu saatte geliyorum hep."

Hyunjin"Tamam neyse başlıyorum, üç iki bir."

Changbin kollarını bile kaldırmadan bekliyordu. Hyunjin bunu fırsat bilip Changbin'in çıplak göğsüne hafifçe vurdu.

Hyunjin"Ya savunsana be adam!"

Changbin gülerek kollarını kaldırıp durması gereken pozisyonda beklerken Hyunjin onun sağ alt karnına vurmuştu.

Hyunjin"Changbin!"

Changbin"Ne oldu?"

Hyunjin"Ciddiye almıyorsun, savun kendini hadi."

Changbin"Tamam tamam."

Hyunjin Changbin'in yüzüne vurmaya çalıştığında Changbin başını kolları arasına alarak vuruşu engelledi. Hyunjin hızlıca karnına vurmaya çalışmıştı fakat Changbin tek koluyla Hyunjin'in kolunu ittirmişti. Hyunjin birkaç adım sendeledi.

Hyunjin"Ya sen çok güçlüsün."

Changbin"Hadi devam, yoruldun mu yoksa?"

Hyunjin"Bak beni gaza getirme."

Changbin gülerek birkaç yumruk ve eğilip kalkma hareketleri yaparken Hyunjin sadece onu izliyordu, bir an donup kalmıştı bile. Changbin'in kaslı vücudu, hafif terli bir şekilde karşısında duruyordu. Nasıl büyülenmeyebilirdi?

Hyunjin"Aşkım..."

Changbin"Aşkım dedin, doğru duydum değil mi? Aşkım dedin sen."

Hyunjin"Ya ağzımdan çıktı birden de... sen neden tişörtünü çıkardın ben anlamadım yani."

Changbin"Beni boks yaparken ne zaman tişörtle gördün?"

Hyunjin"Evet ama bugün farklı geldi bana."

Changbin"Nasıl yani?"

Changbin sırıtarak Hyunjin'e yaklaşırken Hyunjin gardını almıştı.

Hyunjin"Gelme."

Changbin"Nasıl farklı geldi anlatsana biraz."

Hyunjin yumruklarını Changbin'in göğsüne savururken Changbin onu belinden yakalayıp hafifçe kaldırmıştı.

Hyunjin"Yah!"

Hyunjin daha fazla Changbin'e bakamayacağını hissederek ellerindeki eldivenleri hızlıca çıkardıktan sonra kollarını boynuna sarmış ve başını Changbin'in boynunda saklamıştı. Changbin daha sıkı tutabilmek adına Hyunjin'in bacaklarını kavramış beline sararken Hyunjin için odanın sıcaklığı en üst seviyeye ulaşmıştı.

Hyunjin"Changbin?"

Changbin Hyunjin'i ringi çevreleyen iplerden birine oturttu ve geri çekildi. Ellerini Hyunjin'in belinde tutmaya devam ediyordu.

Hyunjin"Neden bıraktın birden bire?"

Changbin"Rahatsız olduğunu düşündüm. Fazla mı ileri gidiyorum?"

Hyunjin"Hayır saçmalama."

Hyunjin Changbin'in boynunu tutmaya devam ederken bir elini saçlarına götürmüş ve dağınık, dalgalı tutamlarda gezdirmişti.

Hyunjin"Tam bana göresin biliyor musun?"

Changbin Hyunjin'den bu tarz bir söz duymayı beklemediğinden biraz şaşırmış ve utanmıştı.

Hyunjin"Bunca zamandır göremediğim için özür dilerim."

Changbin cevap olarak yavaşça Hyunjin'e yaklaşmış ondan izin isterken Hyunjin'in gözlerini kapatmasıyla Changbin de aralarındaki mesafeyi kapatmış ve dudaklarını birleştirmişti. Oldukça yavaş ve masum başlayan öpüşme tutkulu bir hal almaya başlarken Changbin boks odasındaki kamerayı hatırlayarak geri çekildi. Her sınıfta olduğu gibi spor odalarında da kamera vardı ve ikisinin de aklı gittiği için bunu unutmuşlardı.

Hyunjin"Okulda olduğumuzu unuttuk galiba."

Changbin güldü.

Changbin"Bu kameraları izliyorlar mı sence?"

Hyunjin"Umarım izlemiyorlardır yoksa okul hayatımız bitmiş demektir."

Changbin"Hadi hiçbir şey olmamış gibi burayı terk edelim."

Hyunjin gülerek Changbin'i başıyla onayladı. Formalite olarak konulan kameralardan dolayı biraz endişelenseler de ikiliyi bundan daha çok düşündüren şey öpüşmeleriydi. İkisi de utançlarından birkaç dakika hiçbir şey konuşmayıp sadece el ele yürümeyi tercih ettiler.

alter⚝changjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin