Tu Hybe,
Chcemy oznajmić, że plotki dotyczące rzekomego romans pomiędzy Lee Heessung, członkiem grupy Enhypen, a aktorką i solistką Lee Mi-Jin są prawdziwe.
Młodzi artyście są w szczęśliwym związku od dłuższego czasu.
Prosimy wszystkich o uszanowanie ich relacji i okazanie im wsparcia.
Wszelkie groźby, hejt, będą zgłaszane do odpowiednich służb w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym artystom.
Miłego dnia.......
DISPATCH
HYBE POTWIERDZA!!!
Po wielu miesiącach plotek, Hybe Entertainment wreszcie wydało oświadczenie.
HEESEUNG (członek grupy Enhypen) I JIN (solistka i aktorka) SĄ W ZWIĄZKU!
Plotki o bliżej relacji dwójki artystów z tej samej wytwórni zaczęły się już kilka miesięcy temu i wreszcie dzisiaj mamy potwierdzenie związku.
Czekamy na pierwsze publiczne wyjście Heeseung-a i Jin-y.
link do głównego oświadczenie poniżej.......
BILBORD NEWS
Nowy związek w k-pop!
Wytwórnia Hybe Entertainment potwierdziła plotki o związku Heeseung, członka Enhypen oraz Lee Mi-Jin.
Oboje artystów jest bardzo znana i rozpoznawalna na światowym rynku muzycznym, a ich związek wstrząsnął mediami.
Młodzi muzycy umieścili już na swoich mediach społecznościowych, pierwsze wspólne zdjęcia!!
Fani odbierali tą informację bardzo pozytywnie i czekają na wspólny numer dwójki utalentowanych piosenkarzy.
Więcej o Heeseung i Jin znajdziecie pod linkiem!......
KOREAN BOMB
JIN I HEESEUNG SĄ W ZWIĄZKU!
Tak jest, dzisiaj w południe Hybe wreszcie potwierdziło plotki o ich związku.
Fani po raz kolejny mieli rację. Członek Enhypen - Lee Heeseung i solistka Lee Mi-Jin są w szczęśliwej relacji "od dłuższego czasu", tak napisano w oficjalnym oświadczeniu.
Od razu ruszyły pierwsze spekulacje, od kiedy młodzi muzycy mogą się z sobą spotkać. Wielu fanów uważa, że mogą być w związku już nawet od początku roku!!
** w następnym artykule specjalnie dla was zebraliśmy wszystkie plotki od samego początku **
Dajcie koniecznie znać co wy myślicie o związku tej dwójki! A my czekamy na jakieś pierwsze wyjścia młodych artystów!!......
SHOUT OUT WITH ENHYPEN
HEESEUNG MA DZIEWCZYNĘ!!!!
Tak jest, nasz Lee Heeseung jest w związku z piękną i niesamowitą Jin.
Dzisiaj Hybe wydał oświadczenie, w którym potwierdził, że nas kochany Babmbi jest w szczęśliwym związku z Lee Mi-Jin.
Ja od dłuższego czasu, jestem fanką HeeJin i mam nadzieję, że wy tak jak ja będzie wspierać ich związek.
Uważam, że Heeseung nie mógł znaleźć lepszej dziewczyny niż Jin. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę ich razem!......
K-LOVE♡
Wreszcie doczekaliśmy się kolejnej hot pary w k-pop!!!
Tym razem mamy na myśli, dwóch młodych, utalentowanych piosenkarzy spod jedne agencji. Dokładnie chodzi nam o Heeseung, najstrszego członka Enhypen oraz Mi-Jin (Jin), solistki i aktorki.
Plotki o ich związku już od dłuższego czasu rozchodziły się po mediach i wreszcie, dzisiaj o godzinie 15 Hybe wydało oświadczenie.
Bez dwóch zdań Jin-a i Heeseung są teraz najbardziej hot&power couple na muzycznej scenie.
Na bieżąco będziemy śledzić związek dwóch gwiazd i czekamy na więcej.
Pamiętajcie, że w poniedziałek po prawie 1,5roku Jin wraca z nowym albumem. Życzmy jej powodzenia i mamy nadzieję, że ujrzymy ją za niedługo z Heeseung!
[ wszystkie użyte zdjęcia pochodzą z pinteresta.
starałam się żeby Jin mniej więcej wyglądała tak samo na wszystkich zdjęciac ]
aaestheticmee ]
CZYTASZ
I GET LOST IN YOUR EYES, AGAIN I lee heeseung I
Fiksi PenggemarLee Mi-Jin w szybkim tempie podbiła światowa scenę jako niesamowita k-popowa solistka i aktorka. Lee Heeseung, członek aktualnie najbardziej znanej k-pop grupy Enhypen. Dziewczyna i chłopak nie są sobie obcy ale w pewnym momencie ich relacja musi s...