0. Îngerii decăzuți

3 0 0
                                    




-Incarca la 250! Urla medicul, zicandu-și ca a pierdut prea mulți pacienți azi.

-La trei sute, rapid! Ordonă doamna doctor din celalalt capăt al salonului.

-Ah, la naiba! La 300! Acum!

Medicul încearcă din răsputeri să-i repornească inima fetei.

La fel precum încearcă și doamna doctor cu inima băiatului.

Bip, bip, bip.

Bip, bip, bip.

  Capul fetei cade moale pe pernă în timp ce ultimă undă de electricitate îi părăsește corpul.

   Capul băiatului rămâne rigid pe pernă.

-Supravegheați-l înamănunțit în aceasta seară, s-ar putea sa fie ultima lui seară.

  Asistenta care a prins atât de mult drag de fată dă buzna înăuntru, fiind speriată ca de moarte că a mai pierdut un copil.

-E bine, doamna Alicia. Îi place să sfiideze chiar și moartea, spune doctorul răsufland ușor.

-Pai ar face bine sa fie așa, căci are lucruri mărețe de făcut.

  Când ochii Aliciei fug in cealaltă parte a salonului de urgente, vede un băiat uitat de soartă, asistenții strângând ustensilele din jurul lui. Deși pare lipsit de culoare, aparatul de lângă el indica ca nici el nu se lasă.

- O sa fie bine? Întreabă Alicia pe colegul ei.                               

           -S ar putea sa fie ultima lui seara, corpul lui e prea peticit.         

             Privind tristă la băiat, își zice rugăciune în gând pentru el.  

      Dar ce nu știe nimeni este ca atunci când inimile lor au început sa bată din nou, sufletele lor s-au legat cum nicio ecuație chimică sau vreo lege a biologiei nu poate explica asta. Așadar nu mai sunt doi, ci un singur trup. Deci ceea ce Dumnezeu a unit nimeni să nu despartă.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 02 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The lightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum