Teltek múltak az idők Tommal tök megvoltunk, voltunk azóta sok helyen voltunk,koncertjeik is nyilván. Folytatodik tovább az életünk mint eddig.
Megtudtam hogy anyukám elhunyt szóval magamra maradtam teljesen,már csak Tomék vannak itt nekem. Sajnálom hogy nem beszéltem anyával csomó ideig,nem tudtam mi van vele azt hittem haragszik rám és hogyha visszamehetnék tuti nem így végződőtt volna. Billnek lett barátnője vagyis inkább alakulója. Borzasztóra hiányzik anya és Loretta,nem tudom miért lehetett ez, ők nagyon jó emberek voltak nem ezt érdemelték. már egy ideje nem járunk suliba mert magán tanulók lettünk. Tommal gondolkoztunk azon hogy legyen egy gyerekünk és arra jutottunk hogy még túl fiatalok vagyunk ehhez. Most meg éppen ülök és fogom a kezembe azt a fény képet amin anya és én vagyunk rajta.
Else tudom mondani hogy mennyire hiányzik.Szia el. Valami baj van? Kérdezte tőlem Tom.
Csak,csak borzasztóan hiányzik tudod.Keztem bele a sírásba.
Tudom,tudom hogy mennyire hiányzik de én itt vagyok és én sose foglak elhagyni téged! Mondta Tom mire odaült mellém és megcsókolt. Szeretlek Eliss és bármit megtennék azért hogy újra boldog legyél!
Tom én melletted nagyon boldog vagyok csak nagyon hiányoznak! Mondtam majd átöleltem.
Gyere le hozzánk,éppen nézzünk valami nagyon idióta filmet Bill választotta ki! Kacagott Tom.
Hát igen ez Billre jellemző! Nevettem föl. Majd lesétáltunk a többiekhez és helyet foglaltunk a kanapén,ott volt Bill barátnője is hát igen a barátnője elég fura de Billnek kell tetszen.Szia Elly!Köszönt rám Bill.
Szia Billy! Köszöntem rá Billre majd a barátnője eléggé ideges lett. Hát igen a barátnője nem bírja el viselni hogy Billnek van egy legjobb lány barátnője.
Leültem Gustav és Tom közé, Tom átkarolt és rá döntöttem a fejem majd így néztük a filmet.
Sok minden kavarog a fejembe,mi van ha Tom már nem szeret?Vagyis nem tudom,mostanába olyan fura.
Egész végig miközbe filmeztünk éreztem hogy valaki néz engem,mire oda fordúltam annyit láttam hogy Bill elfordult.Ja igen,mióta barátnője van azóta sokat változott ő is,vagyis,egyfolytában velem van,vagy velem törődik!Mintha féltékennyé akarná tenni a lányt.Telnek a napok tudjátok,mindjárt karácsony.Miért érzem azt hogy Tom nem is akar már velem lenni?
Szerintem szünetelni szeretne,nem tudom miből gondolom de már nem olyan mint régebben,mostmár megváltozott viszonylag rossz irányba!
Elaludt mindenki kivéve én,én kibújtam Tom karjai közül és oda sétáltam az asztalhoz,elvettem egy almát majd meg áltam a pult előtt,kicsit gondolkoztam.
Én nagyon szeretem őt és ezer százalék hogy ez már így is marad,nem értem pár ember mit nem szeret benne?Szia!Köszönt rám Bill,én meg szó szerint ugrottam egyet.
Jézusom!!!Kapkodtam a levegőt.
Bocsi hogy így rád ijesztettem!
Umm,semmi gond.Csak halálra rémültem!
Igeen,azt látom!Kuncogott Bill.-Beszélhetnénk egy kicsit négy szem közt?
Hogyne!Majd sétáltam Bill utána az emeletre,egyenesen a szobájába.
Szóval umm,.Nyitja ki az ajtót maga előtt.Besétáltunk,majd becsuktam az ajtót.Szereted Tomot?Kérdezte tőlem.
Persze,miféle kérdés ez?
Igazából én sem tudom!Vakarta meg a tarkoját kínjában.
És te?Kérdeztem.
Heeem?
A barátőd,szereted?Kérdeztem.
Jaa,persze,megvagyunk!
Amúgy nagyon édesek vagytok együtt!
Ja hát igen!-De melletted még édesebb lennék!Mondta halkan.
Tessék?Bocsi,nem hallottam!
Semmi,semmi!Mosolygott rám.Kb két percig csak a számat bámulta kínosan,csendben.
Ahh oké megtörtél,nem bírom!Mondta.[Tom szemszöge]
Felkeltem,El és Bill nem voltak a szobába.Gondolom együtt lehetnek!
Kimentem az udvarra de ott nem voltak,Bill szobájába égett a lámpa.Ahh ott vannak fent!
Sétáltam vissza a házba,majd fel a lépcsőn.
Beszélgetést hallottam bentről,és egy kicsit hallgatoztam is.Tudom nem szabadna,de kiváncsi voltam!-Szeretlek,és vágyom rád nagyon is!Akarlak Elissa!Akarlak érezni újra úgy mint régen!Mondta Bill,nekem meg kikerekedett a szemem.
-Nekem,nekem ez nem megy!Én Tomot szeretem sajnálom Bill!
-Csak probáljuk meg!Ez a kettőnk titka lenne,nem tudnának róla!
Az eszem megáll!Bill a nőmet akarja?Nem,azt már nem!Benyitottam a szobába és csak annyit láttam hogy...
———————————————————————————
Sziaasztook!Tudom sokat kellett várni rá,és nagyon sajnálom a késést!De itt van az új rész!:)
Nagyon szeretlek titeket!Szép estét és jó olvasást!📚💘.
BINABASA MO ANG
Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋
RomanceSziasztok!Elissa vagyok 16 éves és jelenleg Los Angelesben élek anyámmal még 1 napig mert jó állást kapott Németországban szóval oda költözünk.Apám nem él velünk mivel mikor még 3 éves voltam megcsalta apám az anyámat a legjobb barátnőjével.Szánalma...