Remas Bontot Dan Tetek Gadis Melayu

9.5K 36 0
                                    

First sekali jumpa dia kat tempat hiburan. Nama dia Azizah. Dah kenal aku belanja dia minum. Sambil tu borak pasal dia,dia kata bapak dia orang putih, mak orang jepun. Patut la lawa aku kata. Body cun, tetek besar, badan slim macam model.

Lepas tu dia kata dia boring, ajak aku balik rumah dia, dia kata tak ada sapa kat rumah. Semua balik kampung bapak dia. Sampai rumah dia, terus naik bilik, dalam bilik disuruh akududuk atas sofa, dia nak tukar baju kejap. Aku pun gementarjugak. Bila dia dah tukar baju, dia keluar dari bilik air,terbeliak mata aku tengok, seksi betul.

Pakai baju tidur satin yang betul-betul “figure hugging”.Dalam hati, Aku teringat kawan aku kata, jangan gelojoh, pelan-pelan. Aku pun kata kat dia, bilik ni panas, boleh pasang air-con, ditunjuk aku kontrolnya. Aku on air-con,pasang yang paling sejuk, lepas tu cakap yang aku nak kebilik air kejap.

Dah habis aku “freshen up”, aku pegi kat dia, disebabkan bilik sejuk, puting tetek dia tegang. Bayangkan tetek besar,puting tegang, peh, bontot pulak terbonjol keluar, bibir merah menyala sama dengan warna baju tidur, badan putih melepak, gebu.

 Bayangkan tetek besar,puting tegang, peh, bontot pulak terbonjol keluar, bibir merah menyala sama dengan warna baju tidur, badan putih melepak, gebu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Geram, rasa nak nyonyot tetek dia macam orangtak dapat minum 10 hari.Aku pun cium dia pelan-pelan, tapi dalam hati dah tak terkawal lagi. Sambil cium aku main lidah aku dalam mulut dia, aku ramas tetek dia, dapat rasa memang dah tegang puting tetek dia. Dia bukak pakaian aku, sampai bogel aku dibuatnya. Konek dah tegang, digentel dengan jari dia pelan-pelan. Tangan aku pun raba badan dia, sampai kat bontot.WOW! Kental lagi.

Aku ramas bontot dia, selak baju dia sikitmain lobang bontot. Dari mulut dia mengerang sedap.eeeemmmmm….! disebut berulang kali.Tengah dok syok, tiba-tiba kakak dia masuk dalam bilik. Dia marah kita orang, katanya seks untuk orang dah kawin. Dalamgaduh sempat jugak Azizah introduce aku kat kakaknya “This ismy sister, Zubaidah”, belum sempat aku kata Hi, dia lempang akumarah aku buat adik dia macam ni.

Macam-macam aku kena marahSambil tu dalam hati aku marah jugak kat dia, nak aje aku sondol konek aku dalam mulut dia, bagi dia senyap. Kemudian dia nak lempang aku lagi, belum sempat dia hayun, aku tangkap tangan dia ikat kat atas katil. Lepas tu aku koyakkan panties si Zubaidah, sumbat dalam mulut bagi senyap.Apa lagi, tengah marah, nafsu aku mula mengganas.

Aku tarik Azizah, cium dia sambil tangan aku ramas tetek Azizah. Makin kuat Azizah mengerang. Orang tengah high. Zubaidah, kakak Azizah, tengok apa aku buat dengan adik dia.

 Zubaidah, kakak Azizah, tengok apa aku buat dengan adik dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Teringin Puki MelayuWhere stories live. Discover now