TWENTY SEVEN

142 17 36
                                    

אני מתחננת תגיבווו, תפרסמו את הסיפור ותצביעו!!

———

כשבועיים לאחר מכן, הארי כבר אמר לכל החברה מי יגלם את התפקידים הראשיים.
ליאם היה הנסיך, אבל הוא לא זכה בזה, זאין היה המלך, ואמילי הייתה פיית שזיף הסוכר. שמחתי בשבילה, היא עמדה להסתדר .

הייתי רק חלק מהאנסמבל, אבל הסתדרתי עם זה, כי ככה אף אחד לא יכול לחשוד שום דבר בהארי או בי.

מערכת היחסים שלי עם הארי הייתה חלומית, הוא אפילו אמר לי שהוא רוצה לקחת אותי לבקר את המשפחה שלו בקרוב.
אני מתכוון, מה?

בילינו יחד את כל לילות השבוע , התגנבתי למשרד שלו ל"ארוחת צהריים", ובסופי שבוע ניסינו לצאת עם החברים שלי וליהנות קצת מחוץ לדירה שלו. לא יכולתי לבקש יותר.

הלילה חיכיתי שהארי יתחיל את השיעור הפרטי שלי, אחרי יום ארוך של שיעורים קבוצתיים והחזרה האחרונה על מפצח האגוזים, הייתי הרוס. אבל לא רציתי להפסיק עם השיעורים האלה לבד איתו, כי הם ממש עזרו לי. והשתפרתי עם הקפיצות והסיבובים שלי , שמתי לב לזה, וגם המורים האחרים שלי שמו לב לזה.
קיבלתי כמה מחמאות מהמורה למודרני שלי בשבוע שעבר ומבט הקנאה אצל ליאם הפנים היו גולת הכותרת של היום.

הארי אמר שהלילה נמשיך לתרגל את ה- coupé jeté en manége שלי.
הטריק היה שהוא רצה שאעשה חמש עשרה ברציפות, כשאני בדרך כלל מגיע למשהו כמו שבעה או שמונה ביום טוב.
אז הנה אני, אחרי שתים עשרה שעות של שיעורים ועדיין מתרגל בתוך הכיתה.

"קדימה לו. תזכור מה שאמרתי לך, הטריק הוא לעורר את עצמך עם ה- coupé. אתה צריך להיות יותר מודע לזה."

הנהנתי וניסיתי להחזיר את נשימתי כששתיתי מעט מים.

"וזכור גם להשתמש בזרועותיך לטובתך, כי אחרת הם אויביך."

הנהנתי שוב. והשארתי את הבקבוק בצד.

הצבתי את עצמי מול המראה ולקחתי נשימה עמוקה ולקחתי את הזמן שלי להתמקד.

בסדר, אתה מוכן.

התחלתי עם הקפיצה הראשונה.

ואז קפיצה שנייה.
זה היה קצת קצר.

קפיצה שלישית.
הרגל שלך נפלה.

קפיצה רביעית.
זה היה יותר טוב. תתמקד עכשיו.

חמישית.
הזרועות שלך לואי, אתה משאיר אותן מאחור.

Dance Until It Hurts [L.S] // מתורגםWhere stories live. Discover now