Liseye ilk basladıgm biraz heycan birazda korku yeni okul yeni arkadaslar falan iste..
Okullar acıldı ama ben hazır deglim okula gitmeye kendimi hazır hisetmedigim icn bir hafata sonra basladm liseye. Snıfıma gittim ilk bir kac hafta snıfımı sevmemistim neden bilmiyorum hepsi bi tuaf bakıyordu bana en kötüsüde o onla aynı sınıftaydım ne yani bir sene boyunca onunla aynı snfta mi olucaktım olamazdı bu bu bir ruya olmalıydı saka gibi o ve ben aynı snftaydık
O kim mi?
O o kisi benim eski sevgilim enes evet eski sevgilimle aynı snftaydım olamazdı bu saka gibiydi..Aslında tam şöyle basladı hikayemiz...
enesle mayısın sonunda tansmstk ayrı okullardaydık tuaftı hic tanımadıgım birini umursuyordum evt umursuyordum merak ediyordum neden hic bir fikrim yok neydi hic tanımadıgım birini neden umursuyordum neden neydi bu ask mi? sevgimi? yoksa hoslantımi? Neydi? Bilmiyorum..
Evden okula diye cıkar enesle bulusurduk sabahın korunde ben asla sabah erken kalknazdım bu oglanda bir sey vardı ama ne bilmiyorum. Bulusurduk yanlz olmazdk yanımızda arkadaslarımızda olurdu.. Hic yanlız kalmamstk kucuktum ozamn kucuktuk bir ay boyunca boyle gecti.. Karne gunu gelmisti karne gununde bile ben enesin yanındaydm almıstı karnesini sonra arkadaslarıyla parka gitmistik sabah saat 9_10 civarlarıydı hava braz serindi usumustum bana hrkasını vermisti evet bana kendi hırkasını vermisti.. Guzel bi duyguydu enesin hırkasını giymek cok guzel kokuyordu parfumu ustume sinmisti..
Okullarda kapanmıstı dısarıda cıkamıyordum. Enes cok ustume geliyordu bulusma konusunda dayanamadm ayrıldm. Bir daha da gormedm hic..