2

129 13 11
                                    

Emre'den.

Volkan abi ile yürümek, üstüne üstlük onun sarhoş hâli ile yürümek çok zordu. Benim gibi sağlam bir adam olmasa Volkan abiyi taşıyamazdı mesela. Hem uykusu gelmiş gibiydi, hem de sarhoştu ve ağırlığını benim üstüme veriyordu.

Daha yolun yarısına anca varabilmiştik. Yarabbim bir mucize olsa da birisi bizi arabası ile evime götürse. Sonra bir an da korna çaldı, önümüzde araba durdu. Camdan çıktığında Alex'i gördüm.

"Oha Emre napıyorsunuz lan?"

"Hiç sorma Alex. Volkan abi sarhoş oldu okulda düzenlenen partide. Ben de kendi evime taşımaya çalışıyorum."

"E gelin atlayın arabaya götüreyim ben sizi."

"Keltoş kafasını emcüklediğim benim kurban olurum ben sana."

"Iyy hemende iğrençleşme be Emre. Bu gidişle kafama saç ektireceğim o olacak."

"Aman de."

Arabaya binmiştik. Volkan abinin kafası direkt omuzuma düştü. Zor bela kapıyı kapatmıştım. Volkan abi gözlerini kapattı.

"Dur Volkan abi uyuma! Eve nasıl sokacağım ben seni? Kucağımada alamam ki amına koyayım. Ya Volkan abi uyan!"

Omuzuna vurduğumda kalkmıştı.

"Bi' uyutmuyon orospu çocuğu!"

"Heh şimdide orospu çocuğu olduk. Hem adamı omuzumuzda taşıyalım, evimize götürelim ama en adi orospu çocuğuda biz olalım. Volkan abi siktir git tepemin tasını attırtma benim."

"Lan nereye nasıl gideyim? Önümü göremiyom! Ayrıca senin sinirinden nolur ki lan!?"

Kaskatı kesilmiştim sinirden hatta kıpkırmızı olmuştum. Elimi yumruk yaptım.

"Geçireyim mi yumruğu yüzüne?"

Alex bir anlığına bize bakıp tekrar önüne döndü.

"Aman diyim Emre rahat durun biryerlerinize bir şey yapmayın."

"Of Alex of Alex!"

...

Kesit kesit

yıldızların altında- Volkan EmreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin