Timantin muotoinen pilleri

71 9 0
                                    

Nikin nk.
Istuessani maassa, huomasin tutun mieshenkilön kävelevän minua kohti. Hänen ollessaan lähempänä, tunnistin ketä hän oli ja nousin ylös. "Mitä sä tääl teet?" Kysyin mieheltä. "Olin puuttees, ni ajattelin tulla tänne." Hän vastasi ja työnsi minut sitten seinää päin. Hän alkoi suutelemaan kaulaani. "Mennään sun autoo." Sanoin ja me lähdimme parkkipaikalle päin.

Avasin takapenkin oven ja menin sinne ja Adam tuli perässä, sulkien oven. Adam kaatoi minut selälleen makaamaan takapenkeille ja alkoi sitten availemaan vyötäni. Nousin hiukan istumaan ja vedin Adamin suudelmaan. "Voitko mitenkää olla nopeempi?" Kysyin.

"Onks sul kiire tunnil?" Hän kysyi. "Ei." Sanoin. Adam veti housuni ja bokserini pois, heittäen ne jonnekin autoon ja minä otin paitani pois. Hän otti omatkin housut pois ja bokserit. Adam otti jaloistani kiinni ja veti minut selälleen. "Onks sul kortsui?" Kysyin. "Varmaan tääl jossai, mut haittaaks jos vedetää ilma?" Hän kysyi. "En haluu mitää tautei." Sanoin. Adam naurahti. "Mikä o noi hauskaa?" Kysyin. "Ei mul mitää tautei oo." Hän sanoi. Pyöräytin silmiäni. "Ei se haittaa olla varovaine." Sanoin. Adam huokaisi ja alkoi sitten etsimään kondomia.

Hän löysi kondomin, avasi sen ja asetti paikoilleen, jonka jälkeen hän työntyi sisälleni. Laitoin käteni suuni eteen. Adam otti ranteistani kiinni ja painoi ne penkkejä vasten. "Älä turhaa oo hiljaa." Hän sanoi ja alkoi sitten liikkumaan. "V-Vittuh......mgh..A-Adam!" Huusin. Adam alkoi suutelemaan kaulaani, jättäen sinne fritsuja. "A-Adamh...no-opeemmin!" Huusin. Hän alkoi liikkumaan nopeammin. Hän siirtyi kaulaltani huulilleni. Suutelin takaisin. Adam otti lantiostani tiukasti kiinni ja alkoi liikkumaan nopeammin, jos se oli siis enää edes mahdollista. Kiedoin käteni hänen kaulalle. "Oon.....ah...o-oon lähel!" Ilmoitin niin hyvin kun pystyin.

Hän työntyi pois minusta, käänsi minut ympäri ja painoi alaruumiini penkkejä vasten, ja työntyi sitten sisälleni. "Adam!" Huusin. Hän alkoi suutelemaan selkääni ja liutti kätensä haaroihini. "Tuu vaa." Hän sanoi ja hetken päästä minä laukesin hänen kädelle ja hän kondomiin. Hän työntyi pois minusta, jonka takia jalkani pettivät alta. "Jaksakko mennä kouluu?" Hän kysyi pukiessaan vaatteita päälleen.

Käännyin selälleni ja hengitin raskaasti. "Pakko mun o." Sanoin hengästyneenä. Adam antoi vaatteeni minulle ja minä aloin pukemaan. Kuulin Adamin rapistelevan jotain, joten katsoin mitä hän tekee. "Haluutko?" Hän kysyi ja ojensi minulle timantin muotoista pilleriä. "Toki." Sanoin ja otin pillerin. "Kiitti. Nähää." Sanoin ja lähdin.

Jimin nk.
Olin kävelemässä takaisin luokkaan, kunnes huomasin Nikin. Poika näytti erilaiselta, mitä aikaisemmin.  Annoin hänen olla ja jatkoin matkaani, mutta hän pysäytti minut. "Hei, enkeli." Hän sanoi. "Mun nimi on J-Jimi." Sanoin hiukan kiusaantuneena. Niki naurahti ja käveli sitten lähemmäs minua. "Joo joo, mut mulle oot enkeli." Hän sanoi.

Käänsin pääni pois päin pojasta, sillä tunsin punan nousevan poskilleni. "Punastuiks sä?" Poika kysyi. Pudistin päätäni. "Vähäks söpöö." Niki sanoi. "M-Mun pitää mennä tunnil." Sanoin. Niki ei sanonut mitään. Käänsin pääni takaisin poikaan. "Eiks sunki pitäis olla tunnil?" Kysyin.

Poika huokaisi. "Joo, mut en jaksa mennä." Hän sanoi. "Miks?" Kysyin vaistomaisesti. "Tai siis...eihän se mulle kuulu." Sanoin nopeasti. Niki hymähti taas. "Kuka jaksaa istuu tunnil ja kirjottaa muistiinpanoi, ku ois paljo kivempaaki tekemist." Hän sanoi. Nyökkäsin vain. "Mennää ryyppää." Hän sanoi yhtäkkiä. "Mä en juo." Sanoin ja Niki alkoi nauramaan. "Sä tosiaan oot enkeli. Sattuko paljonki ku tipuit taivaast." Hän sanoi. "Mun pitää oikeesti nyt mennä." Sanoin. "Näkyillää." Niki sanoi ja jatkoi sitten matkaansa, minne ikinä olikaan menossa. Menin luokkaan.

Istuin Heikin viereen. "Kaikki hyvi?" Hän kysyi. "Joo, kuin ni?" Kysyin. "Olit aika kaua pois ja sun naamas o punane." Heikki sanoi. "Törmäsin Nikiin." Kerroin. Heikki alkoi virnuilemaan, jolloin pukkasin häntä kyynerpäällä käsivarteen. "Mun ja Nikin välil ei oo mitään." Sanoin. "Juu juu." Heikki sanoi. Tietenkin hänellä on poikaystävä, miksi hän edes katsoisi minun kaltaista...... tai siis ei sillä että olisin itse kiinnostunut hänestä. Mietin
______________
Sanoja: 609

19189cm pitkäKäyttää huumeita ja alkoholia liikaa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

19
189cm pitkä
Käyttää huumeita ja alkoholia liikaa.
Eetun tuttu, mutta ei kauhean positiivisella tavalla.
Säätää Nikin kanssa

Lets be broken togetherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin