12.ÜÇÇ!!

1.1K 101 146
                                    

Uykumu bölen ses evdeki sesler olduğunda gözlerimi açmadan seslere odaklandım.

Jeongin;

"Uyuduğuna eminmiyiz?uzun zamandır uyuyor ya bayıldıysa!bence bir dürtelim ha?"

Hyunjin;

"Uyuyor bayılmadı sakin ol Jeongin"ses tamda tepemden gelmişti,benim kafam zaten birisinin bacağındaydı,sanırım Hyunjinin bacağına uzanmıştım.Dur ben ne zaman Hyunjinin bacağına uzandımki?

Neler olduğunu yavaş yavaş hatırladığımda haraket etmeden tekrar dinlemeye devam ettim.

Changbin;

"Yalnız pizza efso elinize sağlık"bir saniye!!o pizzaya en çok emek veren benim banada ayırınn!!!

Saçımda eller hissettiğimde kaskatı kesildim,Hyunjin gerçekten kendini bana affettirmeyemi çalışıcaktı?garibime geliyordu.

Seungmin;

"Ya tamam yemeyin artık be Felixsime pizza kalmicak"hayırrrr!!!!gözlerimi aniden açtım,gözüme ilk görünen şey Hyunjinin yüzü oldu oda pizza yiyiyordu,gözümü açtığımı hissetmiş olucakki bakışlarını bana çevirdi ve ağzındaki pizzayla öylece kaldı,

Dizinden hemen kalkıp masaya baktım,eeee daha bir tepsi pizza var.

Seungmine baktığımda sırıtarak bana bakıyordu,ahh anlaşılan uyumadığımı anlamıştı.

Minho;

"Bu hani uyuyordu?Hyunjinin bacağından kalkmamak içinmiydi"başımı ovarak yere oturup elime hemen pizza aldım.

Felix;

"Sus başım ağrıyor"aşırı açıkmıştım,büyük bir iştahla pizzamdan koskocaman ısırdım.

Jisung;

"Sakin ye yavrum sakin sakin boğulucaksın"önüme kolamı koyduğunda elime aldım,ağzım dolu olmasına rağmen Jisunga gülümseyip şişik olan yanaklarımı daha çok şişmesini sağladım.

Felix;

"Saol bebem"kolamdanda büyük bir yudum içtim.

...

Artık doymak üzereydim o yüzden geriye yaslanmış sakin sakin pizza yiyiyordum.

Jeongin;

"Ne zaman gidiceksiniz be evimden"

Chan;

"Ya sen bizi niye kovup duruyorsun?"

Seungmin;

"Sanane onun evi aaaa"

Changbin;

"İnsan bir tatlıda ikram eder,hah durr siz brownie yapmıştınız dimi hadi getirin!!"elimdeki pizzamla başımı çevirip Changbine sıde eye bakışı attım.

"Ben yaptım onu,browniemi en sevdiğim insanlar yiyebilir sadece"

Jisung;

sevdiğim idol ile zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin