#6 Анхны

102 7 1
                                    

Дотно найзтай байж үзээгүй би энд Бэллатай танилцсандаа ихэд баярлана. Хамт байхад хөгжилтэйн дээр тэр яагаад ч юм миний эгдүүг хүргэнэ. Хүүхэд шиг зан нь таалагдсан уу? Эсвэл надад үргэлж санаа тавьдагт нь болсон уу?  Ямартай ч түүнд сайн сайхныг хүсэж жаргалтай байлгахыг хичээх минь сонин. Өмнө нь мэргэжил нэгт охидууд минь бүгд хөгийн зантай өөдгүй амьтад шиг санагддаг байж билээ. Магадгүй би өөрөө ч тийм байсан байх...

"Өөр өрөөлүү нүүхгүй байж болдоггүй юм байхдаа~" гэж Бэлла хошуугаа унжуулан сууна. Удахгүй Бэллагийн дадлагын хугацаа дуусч тэр завгүйн дээр өөр өрөөнд байрлаж бид өмнөх шигээ ойр байж чадахгүй болох тул тэр орой болгон ийн сэтгэлээр унаж гомдоллох болсон юм. Би түүнийг тайвшруулах гэж ойрд хамаг л хүчээ барж байв. Хэдий би дотроо 30 дөхсөн эмэгтэй боловч энд бид ердөө 18 ч хүрээгүй охид билээ. Би түүний сэтгэлийг сэргээх гэж түүнд зааж өгсөн өмнөх ертөнцийнхөө дууг дуулж эхлэхэд тэр удалгүй надтай хоршин дуулж эхлэв. Бидний хоолой нийлж уянгалан сонсогдох бөгөөд хамтдаа дуулах бүрд нэг л сэтгэл дүүрч сайхан мэдрэмж төрнө. Түүнийг явах дөхөж байгаад би ч мөн адил ихэд сэтгэл дундуур байлаа.

Амралтын өдөр тул ханатлаа унтаж байгаад гал тогоог зүглэв. Гал тогооныхон надад их дуртай. Учир нь гэвэл би тэдэнд туслах дуртай бөгөөд хэдэн нууц жор зааж өгсөн юм. Хоол хийхдээ сайн биш боловч элдэв хоол хийж байгаа бичлэг их үздэг байлаа. Жишээ нь гэхэд өндөг тосыг ашиглаж майонез хийх, мөн жимсийг муутгахгүй хадгалах арга, цитрустай цай, жигнэмэг гэх мэт энгийн боловч тэдний хувьд сонсоочгүй жорнууд байсан юм. Хаалгаар явж орвол тэнд саяхан шинээр ирсэн хүү зогсож байв. Тэр бор шаргал үстэй бөгөөд 13 14 орчим насны бие нь хөгжиж амжаагүй өсвөр насны хүү юм. "Бусад нь хайчаав" гэж асуухад хүү сонсоогүй бололтой надруу гөлрөөд байв. Би дахин гараа сэгсчээд "Хүмүүс хайчсан юм бэ" гэж асуухад тэр гэнэт ухаан оров бололтой "Хүнс ирж байгаа болохоор агуулахаа янзлахаар явсан" гэв. Тэр бага зэрэг ичимхий бөгөөд надтай таарах болгондоо гөлөрч түгдчиж сонин хачин болно. Миний сахилгагүй зан хөдөлж түүнийг өдмөөр санагдлаа.
Хажууд нь очиж зогсоод "Ямар нэг идчихмээр юм байна уу гэж хэлээд түүнрүү сонжин харав" гэтэл тэр ээрч мууран "Би танд гялс шарвин хайраад өгөх үү?" гэх нь тэр.
Би түүнлүү дөхөж гарыг нь аажуухан илээд "Тэгвэл би хариуд нь чамд юу хийж өгөх вэ байз" гэж айлгүйтэн хэлэв. Тэр илүү их сандран инээдтэй царай гаргана. Би түүнийг шоолон хөхрөөд доош харвал бяцхан хүүгийн бяцхан эрхтэн өмднийх нь цаанаас овоож товойгоод бяцхан биш болсон байв. Ойрд хийгээгүй болохоор ёрын муу зуршил минь хөдөлж түүний эрхтнийг илбэж хөшсөн биеийг нь тайвшрууллаа. Тэр арай гэж зориг гарган хөхөнд минь эв хавгүй хүрнэ. Тухтай байх цаг байхгүй тул би  хурдхан түүний өмдийг тайлан газар өвдөглөн суугаад чинэрсэн сэлмийг нь өдөж гарав. Хүрэх бүрийд минь чимчигнэн хөдлөх эрхтнийг нь би сорон авлаа. Хүү аяархан амьсгаадаж чимээ гаргахгүйг хичээн амаа жимийнэ. Би сурамгай гэгчинэ хөхөж аманд багтахгүй хэсгийг гараараа сааж хэмнэлээ хурдасгав. Овоо боломжийн хэмжээтэй ажээ. Нэг их удалгүй тэр амыг минь дүүртэл тавьчихав. Аманд минь үрийн шингэн багтаж ядан арай гэж бүгдийг нь залгилаа. Түүний анхных байсан гэдэгт мөрийцөхөд ч бэлэн байна. Би түргэн босч биеээ янзлаад "Орой хариугаа авъя хүлээж байгаарай" гэж хэлчихээд гарч явлаа. Би маш их нойтогнож сэрэлдээ автсан боловч хамаагүй өдрийн цагаар хийж байгаад баригдвал онцгүй юм болохыг мэдэж байв.

Өрөөндөө ирээд ном уншихаар суусан боловч хүсэлдээ дарагдан би өөрийгөө оролдож эхлэв. Хөхөө имрээд нүдээ анин нойтон бэлэг эрхтнээ оролдож хэлүүгээ зөөлөн үрсээр төсөөллийн ертөнцдөө аялан уруулаа хазлан тавихад тун дөхөж байтал хаалга онгойн Бэлла орж ирлээ. Тэр намайг харчхаад юу ч болоогүй мэт "Саад болсонд уучлаарай" гэв. Би жаахан ичсэн боловч юм бодсонгүй
-Өглөөний цайгаа уусан уу? Гэж асуухад Бэлла
-Тэгэлгүйдээ хэдэн цаг болж байгаа гэж бодоод байгаа юм. Чи уугаагүй хэрэг үү? Гэж хэлэхэд нь уух гэж яваад юу болсон талаараа бодоод би инээд алдав.

Бид амралтын өдөр тул хамтдаа зугаалахаар болж хажууханд байрлах худалдааны гудам руу явлаа. Энгийн боловч сайхан зүйлсийн нэг бол сайн найзтайгаа зугаалах мөн байлаа. Шинээр сурсан энгийн сайхан зүйл минь ихэд таалагдана. Энэ мэт Бэллагийн ачаар найзтайгаа цагийг зугаатай өнгөрөөхийн сайхныг би сурч авсан билээ.

Хол явах нь хориотой бөгөөд бид хаа нэг хатагтай Ватсоноос зөвшөөрөл аваад Вилиамын өгсөн мөнгийг үрнэ. Тэр чамлахааргүй мөнгө өгч явуулсан байна билээ. Хааяа нэг түүний тухай толгойд орж ирэх боловч хэрэггүй бодол тул би аль болох бодохгүйг хичээнэ. Бид гудмаар явахдаа хамтдаа дуу дуулж хүн харагдвал дуугаа намдааж өнгөрөнгүүт чангаар дуулан хөгжилдөнө. 1 удаа бид хүн зөрж байхад мэдэлгүй хэт дүрдээ орон дуулж өнөөх хүн алгаа ташихад л хүн байсныг мэдэхдээ бид ичсэн боловч хөхөртлөө инээж билээ. 

  Бэллагийн санал болгосон шинэ хоолны газар ирж бид өдрийн хоолоо идэв. Энэ ертөнцийн хоол энгийн бөгөөд надад тааагддаг нь цөөн боловч зорьж ирсэн шинэ газар маань овоо амт сайтай газар байв. Гудмаар явахад бичиг хэргийн дэлгүүр таарч янз янзын өнгийн цаасыг хараад сонирхон орлоо. Тод гоё өнгөтэй биш боловч цагаанаас өөр өнгийн цааснуудаас би хэд хэдийг авав. Бэлла "Үүгээр яах гэж байгаа юм бэ?" Гэж гайхан асуухад нь "Гоё юм үзүүлнэ ээ" гэж хэлээд цааш явлаа. Би түүнийг явахад зориулж ямар нэг юм дурсгамаар санагдаж байсан тул хэд хэдэн санаанд таарах зүйлсээ цуглуулаад бид буцав.   Өрөөнд ирэхэд Анжелика "Юу хийх гэж байгаа юм бэ? Хурдан хармаар байна" гэж хөөрөн хэлэхэд нь би авчирсэн юмнуудаа гарган цааснуудаараа өнгө өнгийн эрвээхий болон цэцэгс хийх аргыг түүнд зааж өгөнгөө хамтдаа нилээн хэдийг хийв. Дараа нь шинээр авсан хөөрхөн шилэн савандаа хийгээд "Чамд зориулсан бэлэг шүү" гэж хэлээд түүнд өглөө. Тэр хөөрхнөөр инээмсэглээд "Үзэсгэлэнтэй юм аа баярлалаа" гэж хэлээд намайг тэвэрлээ.

Орой болж усанд орчхоод хүсэн хүлээсэн уулзалт руугаа би явлаа.

Reincarnated p*r** starWhere stories live. Discover now