7

7 3 0
                                    

Nayeon'dan

Gözümü açtığımda üst kattaki bir odadaydım.
Tek başımaydım.Üşüyordum.Yalnız hissediyordum.

Yoo Jeongyeon,lütfen beni bul ve bana sarıl.Sana ihtiyacım var.Çok özlüyorum,çok istiyorum seni.

Odamın kapısı çalındı.

"Unnie?" diye sordu Chae.

"Gelebilirsiniz" dedim, ama umarim Jeongyeon onunla değildir.

Odanın kapısı açıldı.Chae'yi gördüm,bana yaklaştı ve ateşimi kontrol etti.Daha sonra yanımdaki sehpanın üzerinden ıslak havluyu alıp yüzümün ve vücudumun belli yerlerine dokundurmaya başladı.

O benimle ilgilenirken dikkatimi bir şey çekti.

Odanın dışarısından bir çift göz endişeli bir şekilde bizi izliyordu.Nihayet onu fark ettiğimi gördü.Daha sonra içeri girdi.

"Sen iyisin değil mi?"diye sordu.Bu ses...Yoo Jeongyeon sana çok aşığım.

"E-Evet,teşekkürler her şey için... İkinize de." dedim.

Chae gülümseyip benimle ilgilenmeye devam ederken bir anda telefonu çalmaya başladı.Islak havluyu boynumda bıraktı ve telefona koştu.

Neydi bu şimdi?

Garip...Kımıldamadan Chaeyoung'u beklerken Jeongyeon yaklaştı.

Bakışlarım ondaydı ama fark ettirmemeye çalıştım.Çok değil birkaç saniyenin ardından tam yatağımın dibindeydi.

Ateşimin 39 derece olmasından mı yoksa onu yıllar sonra yeniden görmenin verdiği sıcaklıkla mı bilemiyorum,gözlerim kıpkırmızıydı.Tam olarak ne yaptığını veya ne yapacağını anlayamasam da,boynumdaki ıslak havluyu aldı ve alnıma koydu.

Daha sonra...Daha sonra ne oldu?

Hatırlamıyorum.

Gözlerimi zorla açık tutmaya çalıştım.O ise bana doğru eğdi kafasını,kısa kahverengi saçları yüzüme doğru döküldü.

Sonra...

Az önce havluyu aldığı yere,boynuma,birkaç öpücük verdi.

Yoo Jeongyeon katilim olmaya mı çalışıyorsun?

Ellerimi saçlarına götürdüm,ben saçlarını okşarken o boynumu öpmeye devam etti.

Bakışları dudaklarıma kayarken odaya Chaeyoung'un girişiyle benden uzaklaştı ve havluyu değiştirmeye gitti.

"Unnie üzgünüm ama o telefona bakmalıydım."

"Sorun yok" dedim hafif gülerek.

5 dakika sonra Jeongyeon geri geldi ve havluyu alnıma koydu tekrar.


Come back | 2yeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin