Як завжди, коли їй хотілось побути наодинці, Джіні йшла на поле для квідичу, щоб політати. Вона обожнювала це понад усе на світі. У неї навіть була маленька мрія — професійно грати у квідич, можливо, за "гарпій", хоча це неважливо, батьки все одно ніколи б цього не схвалили.
Вона здійнялась у повітря і летіла настільки швидко, наскільки могла. Коли раптом відчула, що не одна. Оглянувшись, вона помітила хлопця на мітлі, що її наздоганяв.
Вона пришвидшилась, і він теж. Це були справжні перегони. Вона раділа, хоча сама не розуміла чому. Можливо тому, що Гаррі їй спеціально піддавався, коли вони літали, а зараз було все по-іншому, по-справжньому, наче і не жила до цього.
Вона приземлилась одночасно зі своїм супротивником. Ним виявився слизеринець Блез Забіні, що вже добряче захекався, але все одно йшов в її сторону
— А ти непогано вправляєшся з мітлою. Не хочеш повторити наш забіг? — він широко усміхався.
— Можу завтра після занять, — зовсім не роздумуючи відповіла дівчина.
— Ну побачення, так побачення, — хмикнув він.
— Так кажеш, ніби це я тебе запрошую.
— А хіба не так? — підморгуючи запитав юнак.
— А тобі що, подобається коли тебе дівчата перші на побачення запрошують? — підняла брову рудоволоса.
— Не бачу в цьому нічого поганого.
— Ну тоді запрошую тебе політати настільки швидко, як ніколи до цього, — промовила вона покидаючи поле.
***
Їхні таємні зустрічі все частішали. Що тут такого? Просто двоє людей, дві мітли та небо.
Вона летіла швидко, мов вітер, з Блезом наввипередки. Але ні один з них не виривався вперед, вони були, як єдине ціле.
В кінці перегонів вони знесилено впали на траву, недалеко один від одного, віддихуючись.
— Мур-мур, — раптом почула дівчина зі сторони хлопця.
— Ти так всім дівчатам кажеш, що тебе запрошують покататись на мітлах? — засміялась ґрифіндорка.
— Тільки тим, що проявляють ініціативу або домінують, — дивився він на неї, підперши голову рукою.
Джіні встала, не говорячи ні слова, і почала збирати свої речі.
— Тобі таке не подобається? — пролунало за її спиною.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Втрачені крила
FanfictionПоліт - це єдине, що Джіні любила по-справжньому. Але доля вирішила по-іншому. Тепер вона зробить усе, щоб повернути собі небо. А він більше не дасть їй упасти. Пейринг : Блез Забіні/Джіні Візлі