Sanki ona baktığım zaman kalbim yerinden çıkarcasına çarpıyordu . Onu ilk gördüğümde çok etkilenmiştim. Kim olduğunu bilmeden ilk bakışına aşık olmuştum . Zaman hiç durur mu ? Onu görünce zaman benim için dururdu . Herşey çok masalsı giderken bir anda hayatımızı mahveden olay gerçek olmuştu. İki ailenin de ölümlerine sebep olduğu o geçmiş bizi bir bilinmezliğe sürüklemişti. Bilinmezlik bitecek miydi ? yoksa herşey yeni mi başlayacaktı ? ...
10 Sene Sonra
Asi kızım uyan artık kahvaltı hazır seni bekliyoruz.
Anne siz inin aşağıya geliyorum .
O olaylardan sonra 10 yıl aradan geçmişti. Herşeyin unutuldugunu düşünüyordum ama olmadı . Aklım hala o aşık olduğum adamda idi . Ama unutmam gerek bazı şeyleri kapatmam lazım ama nasıl olucak bilmiyorum.
Kızım günaydın . Bugün nasılsın ?
İyiyim babacım siz nasılsınız ?
_Bizde iyiz kızım gerçekten iyi misin ? 10 sene dile kolay herşey senin omuzlarında iken hiç yorulmadan çabaladın . Birgün pes etmedin. Ailemiz için sana gerçekten minattarim kızım iyiki sen vardın , yoksa geçmişi asla atlatamazdık .
Baba anne biz unuttuk , ama ateş o ne olucak . Geçmişte takılı kalmasını istemiyorum. Bu düşmanlık iki aile ye de zarar verdi . Ama şimdi olmaz. Buna asla müsaade edemem ateşin de sizlerin de tekrardan zarar görmesine asla izin vermeyeceğim . Ailemizden bir kişinin bile zarar görmesini istemiyorum artık !
Tm kızım sen ise git . Geç kalma, bu konuları sonra konuşuruz.
Hadi görüşürüz.
Böyle nasıl devam edecek bilmiyorum. Selin ne ateşi durdurabiliyorum ne de geçmişte yaşananları .hayatımıza ne kadar devam etmeye çalışirsak çalışalım olmuyor . Yine bir şekilde geçmiş önümüze çıkıyor .
Asi ,sakin ol ! Önemli olan sensin senin iyi olman gerekiyor. Ailen için kendin için güçlü durman gerekiyor, o yüzden asla moralini bozma ateşte zamanla anlayacak . Geçmişin hiç kimseye yararı olmadığını ateşe zaman vermen gerekiyor.
Selin haklısın sakin olucam. Ailem için sakin kalmaliyim haklısın.
Selin telefonum nerde ?
Asi ,önüne bak! dikkat ett ! Asiiii
Asi sen iyi misin ? birşeyin var mi ?
Ben iyiyim .sen, sen iyi misin ? bu kim ya ,nasıl araba kullanıyor.Ben ona şimdi gösteririm .
Bu bakışlar hiç yabancı değildi . Sanki önceden o bakışları görmüş gibiydim , ama nerde gördüm . İçimden bunları söyledikten sonra ,arabadan öfkeli bir şekilde indim ve kaza yaptığımız kişinin yanına gittim.
Bana baksana sen ! ne biçim araba kullanıyorsun . Az kalsın ölücektik . Daha dikkatli olamaz mısın ? ya bana , arkadaşıma , birşey olsaydı .
Asi ,bak sakin ol ! bende iyiyim , sende iyisin ,birşeyimiz yok . Arabayı da hallederiz .
Neden abartıyorsun. Kaza bu herkesin başına gelebilir. Hem işime de geç kaldım . Uzatma artık ! Hem bu sadece benim hatam değil senin hatanda var tek suçlu ben değilim .
Bak sen ! Ukala kendini beğenmiş . Birde üste çıkmaya mi çalışıyorsun .
Asıl hatalı olan sensin ben hatalı değilim . Şimdi gerekeni yapacaksınız .
Seninle daha fazla tartışmaya giremeyeceğim . O yüzden masrafınız ne kadarsa , hesabıma gönderin . Arkadaşlarım halledecek .
Demek hatanızı kabul ediyorsunuz. Bana uyar .
Hayır tabi ki ! Hatalı olan sadece ben değilim .şuan acil yetişmem gereken bir yer var . Yoksa bu işin peşini bırakmazdım . O yüzden şansını zorlama .
Senn baksana bana
Asi ! Tamam canım tamam . Bak masrafları da ödeyecek ,geç kalıyoruz . Gitmemiz gerekiyor.
Tamam canım gidelim . Umarım bir daha karşılaşmayız.
Umarım benim de tek temennim bu şu an başka birşey istemem.
O adamla aramız da esen soğuk rüzgar çok sertti . Ama bir o kadar da karmaşık duyguydu . Benim için , bu adam kimdi ? Neden aklımdan çıkmıyor ? Daha önce tanıdığım biri olabilir mi ? Kalbim neden böyle çarptı ? bu öfkenin sebebi ne olabilir , bilmiyorum . Ama zamanla çözmem gerekecek .
Demirkan holdingRüzgar bey acil toplantı isteyen müşteriler sizi bekliyorlar. Bende toplantı salonuna aldım .
Peki ne kadar oldu .Yeni geldiler. Efendim çok olmadı . Endişe etmenize gerek yok . Hepsi o aptal kız yüzünden oldu neyse yetişebildim . Elif sen şu toplantının dosyalarını getir. Şu işi bitirelim.
Tamam rüzgar getiriyorum . Sen geç odaya geliyorum.
Rüzgar bey , harika bir sunum oldu. t
Tebrik ederim ,anlaşma tamamsa imzaları atabiliriz.
Bizim içinde tamamdır . Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun .
Bu işte bitti . Yorulduk ama değdi . Bu başarı hepimize ait ellerinize sağlık çıkabilirsiniz . Elif , ben çıkıyorum . Anneme ,babaanneme haber vermem gerek şirketimiz için büyük bir anlaşma olucak . Hadi görüşürüz. Yarın işlerin yolunda gittiğinden emin ol ! Hiçbir bir aksilik istemiyorum . Anlaşıldı mı?
Tamam ! Rüzgar hiçbir sorun çıkmıyıcak . Aklın kalmasın.
Demirkan malikanesiAnne , babaanne ,yenge ,amca , kader abla hemen bizimkileri buraya çağır . Önemli birşey açıklayacağım .
Efendim rüzgar bey sizleri aşağıda bekliyor.
Oğlum ne oldu ? neden bizi topladın ? Şirketle ilgili bir sıkıntı mı var. Ne oldu ?
Hayır amca aksine ,bugün çok güzel bir gelişme oldu .
Oğlum , çatlatma insanı anlat .
Tamam , anlatıyorum . Bugün şirketimiz milyon değerlik bir anlaşmaya varıldı ve imzalar da atıldı .
Rüzgar ,bu anlaşmayı imzalamadan önce haber vermen gerekmez miydi ? Burda neden varız ?
Amca ben tamam dediysem bitti ! Ailemiz için en uygun neyse onu yaptım . Hem neyi sorguluyorsun ki ne zamandan beri işlerimi sorgular oldun .
Yeğenim sen yanlış anladın beni, ben sadece ailemiz için .
Yeter ! Ben son sözümü söyledim , işte o kadar !
Torunum , ben eminim . Sen her zaman doğru olanı yaparsın . Ailemiz için ne iyise onu yaptın . Bundan sonra da öyle olucak . Sana güvenim tam kimse rüzgarın kararlarını sorgulamaya kalkmasın. Ailemizin reisi o ve ne kadar verirse o uygulanacak ,bitti . Kader akşama mükemmel bir sofra hazır et . Bu anlaşmayı kutlamak gerek ! Levent bey ve Handan hanımı çağırın . Elifte onlarla gelsin . Rüzgar Elif'in de bu işte katkısı çok oldu .
Tamam babaane sen nasıl istersen öyle olsun .Soykan villasi
Asi telefonun çalıyor. Kızım sana diyorum, duymuyor musun ? Anne ben dalmışım, duymadım . Selin arıyor ,sonra dönerim.
Kızım senin neyin var. Anlat belki bir çözüm buluruz .
Önemli birşey yok . Anne bugün sadece çok yorucu bir gündü . Herşey üst üste geldi . Dinlenirsem geçer , ben odama çıkayım .
Tamam güzel kızım sen git dinlen. Ama ne zaman anlatmak istersen burdayım .
Annem iyi ki varsın. Seni çok seviyorum .
Bende kızım , bende
Alo Selin nasılsin ?İyiyim sen nasılsın?
Bende iyiyim . Bugün olanlar aklımdan çıkmıyor . O kaza yaptığımız , kavga ettiğim adam kimdi ve onu gördüğüm de neden bu kadar farklı duygular hissettim , bilmiyorum . Sanki onun bakışları o kadar tanıdıkti ki önceden görmüş gibi kalbime işlenmiş bir mıh gibiydi . Onu görünce eskiden tanıdığım biri olabilir mi diye düşündüm.Asi ,bu adam yoksa o olabilir mi ? Fatih olabilir mi ? Çünkü o duyguları yaşadığın tek kişi fatihti .
Hayır Selin bunun olmasi imkansız, çünkü Mardin'den ayrıldıktan sonra Fatih'in öldüğünün haberini aldım . Onunla birlikte aşkımızı da sonsuza kadar kalbime gömdüm. Üzgünüm Asi ,eski günleri hatırlatmak istemedim . Çünkü çok kötü şeyler yaşadın . Bunları atlatman hiç kolay olmadı . Bir daha bu konuyu açmayacağıma söz veriyorum . Bundan sonra sadece geleceğimizi konuşucağız ve önemli olan senin mutlu olman o yüzden kafana takma.
Önemli değil dostum haklısın . Fatih'ten sonra geçmişi atlatmam çok zor oldu Demirkan ailesinin yaşattıkları ile çok zor dönemlerden geçtik . Ama bu olaylardan sonra tamamen unutmamış olsak bile zorlukların üstesinden gelmeyi başardık. Yine her zaman ki gibi yolumuza bakmaya devam edicez. Ayn öyle canım . Neyse şirkette yüz yüze devam ederiz canım kendine iyi bak . Sende kardeşim görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ESİNTİSİ
ActionGeçmişte yaşanan olaylar gün yüzüne çıkmaya mahkumdur kimi için karanlığı kimisi için de aydınlığı getirir. Güzelliği zekası sevgisi merhameti ile Asi Sabrı yakışıklılığı ve dobra karakteri ile Rüzgarın büyük aşkı nefretten sevgiye nasıl dönüşüc...