- פרק מספר 15 -
| נ.מ - מינהו |
| פרק זה מכיל תכנים מיניים |״אז.. אמרת שאתה גאה בי?״ התגרתי בגיסונג כשחזרנו הביתה.
״יותר מהכל״ הוא השיב בחיוך שחרמן אותי עוד יותר.
״גיסונג..״ התחלתי.
״אני נכנע , תעשה את זה״ הוא אמר והתקרב אליי.
״אתה צוחק? אל פאקינג תצחק איתי על דברים כאלה״ אמרתי והוא נתלה עליי כקואלה בזמן שאחזתי בישבנו בחרמנות.
״אני לא צוחק.. תעשה אותי מינהו״ המשפט הזה הוציא אותי מהכלים.
עליתי איתו לחדר וזרקתי אותו על המיטה , עליתי מעליו ונשקתי לשפתיו עמוקות.
״החולצה המזוינת..״ נאנקתי כשניסיתי לשחרר את הכפתורים של חולצתי.
״תן לי..״ גיסונג התערב ופתח את חולצתי בזמן שהתפשט גם הוא.
הוא חפן את פניי ונשקתי לשפתיו עמוקות.
לשוני טיילה עם לשונו ומצצתי את שפתו התחתונה.
״אני עומד לעשות את זה.. אתה בטוח שאתה רוצה את זה?״ שאלתי בהיסוס.
״כן.. כן תעשה את זה מינהו , אני רוצה אותך״ הוא התחנן ונכנסתי אליו בחוזקה.
״אההה~ פאקק.. הגוף הזה..״ גנחתי בעונג.
״אהה מינהו~ זה כואבב~״ הוא גנח.
״אני יודע בייבי.. זה תכף יעבור~״ גנחתי לאוזנו ונכנסתי שוב בקצב אחיד.
״אההה שיטטט~ אתה מושלם~״ גנחתי כשגבו התכמר והוא אחז בי בחוזק.
״מינהו~ אהה מינהו~״ הוא גנח את שמי בעונג ונשקתי לשפתיו.
״תגנח את השם שלי~ חזק~״ מלמלתי לו ונכנסתי חזק יותר לתוכו.
״אהההה מינהווו~ פאק מינהווו~״ הוא צרח וליפף את ידיו סביבי.
״בדיוק ככה ילד טוב..״ אמרתי וליטפתי את פניו.
״אה מינהוו~ אני אוהב אותך~״ הוא גנח ועצרתי בתוכו בהלם.
״אתה..״ התחלתי.
״תמשיך מינהו~ אל תעצור~״ הוא התחנן וחזרתי לנוע בתוכו כשעיניו נעצמו.
״אתה אוהב אותי?״ שאלתי עדיין מופתע.
״כן~ אוהב אותך כל כך~״ הוא גנח וחייכתי אליו וליטפתי את לחיו.
״גם אני אוהב אותך בייבי~ אתה המתנה הכי מדהימה שאפשר לקבל~״ החזרתי בגניחה והוא חייך ונשק לשפתיי.
״מינהו... אני עומד לגמור~״ הוא לחש באוזני ונטרפתי.
״פאקק גיסונג~ גם אני.. אההה~״ גנחנו וגמרנו ביחד.״שיט.. אני לא מאמין שאתה שלי״ אמרתי בהתנשפות וליטפתי את פניו היפות.
״רק שלך״ הוא החזיר ונשקתי לשפתיו עמוקות.
״פחדתי לעשות את זה..״ אמרתי בכנות כשהתנתקנו.
״למה?״ הוא שאל בבלבול.
״חשבתי שתבהל בגלל מה שהיה.. שלא תרצה שיגעו בך או שזה יחזיר לך טראומות מהעבר , לא רציתי להיות זה שמחזיר לך אותן״ אמרתי והוא חייך קלות וליטף את לחיי.
״יש לי טראומות מהעבר.. אבל לעולם זה לא יהיה אתה שיחזיר לי אותן. אני אף פעם לא נבהל מהמגע שלך.. אתה היחיד שאני אוהב ורוצה את הקרבה שלו. אני באמת אוהב אותך מינהו״ הוא אמר וחייכתי ונשקתי לשפתיו בקצרה.
״גם אני אותך בייבי.. אתה כל מה שאני צריך. אל תעזוב אותי שמעת?״ אמרתי ואחזתי בפרצופו המתוק.
״אני לא אעזוב.. אני שלך עכשיו״ הוא אמר וחייכתי למשמע המשפט שלו.זה נכון.. הוא שלי עכשיו. ואני שלו.
הפרפרים בבטן שלי משתוללים בכל פעם שאני נמצא לצידו.
זה בחיים לא קרה לי.. תודה לאל שזכיתי להכיר אותו.
אחרת עוד הייתי מוצא את עצמי עם איזה פוץ מהתעשייה.. במזל , גיסונג לא כזה. הוא פשוט מדהים. לפעמים אני חושב מה עשיתי טוב כל כך שמגיע לי אדם שכזה.. אני בטוח שהוא הזיווג שלי.
אין לי ספק שנתחתן בעתיד. אני רואה איתו חיים שלמים.״בייבי! אני יוצא לעבודה״ צעקתי לו מהסלון והוא מיהר אליי בריצה.
״ואוו מה קרה לך״ אמרתי ותפסתי אותו במהירות.
״שיהיה לך יום טוב.. אני אוהב אותך״ הוא אמר ונשק לשפתיי בקצרה.
״אם לא הייתי ממהר עכשיו הייתי מזיין אותך עד שהיית צורח לשמיים. אני אוהב אותך , נתראה בערב״ אמרתי והוא גיחך ונשקתי לשפתיו בפעם האחרונה לפני שהלכתי.
אני כל כך מאוהב.. נפלתי חזק.יצאתי מהבית ועליתי לרכב השחור שבו חיכה לי היונגין.
״מוכן להיום דוב מצוי?״ הוא שאל.
״מוכן ומזומן״ אמרתי מחויך.
״אתה נראה שמח יותר.. עשיתם את זה?״ הוא שאל באצבע מאשימה.
״אתמול כן , אבל זה לא בגלל זה.. זאת אומרת גם אבל לא רק״ אמרתי.
״אז מה זה?״ הוא שאל.
״גיסונג עצמו. לפני שיצאתי הוא הביא לי חיבוק ונשיקה ואיחל לי יום טוב.. אני מרגיש בפעם הראשונה מה זה להיות מאוהב היונגין.״ אמרתי בכנות.
״אני שמח בשבילך.. גם אני ככה , מאז שאני ופליקס התחלנו לצאת אני מאושר יותר בהרבה , כל דבר שאני עושה זה עבורו. פתאום החיים קיבלו אצלי משמעות גדולה יותר. מעולם לא הייתי מאוהב קודם עד שפליקס הגיע.״ הוא אמר וגיחכתי.
״מה שהילדים האלה מסוגלים לעשות לנו..״ אמרתי והוא צחקק.
״העיקר שחשבנו שאנחנו שולטים עליהם..״ הוא הוסיף וגיחכתי.
״אז.. יש יום מטורף היום״ אמרתי.
״הו כן.. זה יהיה בסדר , עברנו ימים יותר משוגעים מזה״ הוא אמר והנהנתי והתחלנו את היום שלנו.עברנו מראיון לראיון , נשאלתי על הסדרה שאשחק בה בקרוב וגם היונגין כבר הצטלם לאחת שתעלה בעוד פחות מחמישה ימים.
היינו בפגישה בסוכנות ואכלנו צהריים יחד.. זה היה יום מתיש.
אני רק מת לחזור הביתה לגיסונג.. התגעגעתי אליו כמו מטורף.
בקרוב מינהו.. עוד קצת והסיוט הזה נגמר.
YOU ARE READING
- OUR DESTINY AS SOULMATES -
Storie d'amoreהוואנג היונגין ולי מינהו. שני הגברים המפורסמים ביותר בדרום קוריאה.. הם שחקנים , דוגמנים ומסוגלים לעשות הכל. שום דבר לא באמת חסר להם.. חוץ מהנושא שמעסיק את המחשבות שלהם בלי סוף. הדבר שחסר להם יותר מהכל.. זוגיות. האם בין כל הפרסום והתהילה יצליחו ה...