13.Seni Isıtıcağımı Söylemiştim Güneşim..

1.1K 106 139
                                    

Bütün hızımızla hala koşmaya devam ederken,arkamızda hala olduklarını biliyorduk flaş patlama sesleri ve bağırışlar geliyordu o yüzden arkama dönüp bakmama bile gerek yoktu ama merakla arkama dönüp bakış attığımda gözüme doğru patlayan flaşlardan dolayı gözümü kısarak önüme döndüm

Hyunjin daha çok hızlandığında resmen beni sürüklüyordu düşücektim ama ayak uydurmaya çalışıyordum elimden geldiğince,aramıza yine baya mesafe açmıştık magazincilerle ama,ara sokağa dalıp ileride çit görmemle içimden küfür ettim.

Hyunjin;

"Seni hemen kucağıma alıp karşıya geçiricem ardından ben atlıyıcam"dedi nefes nefese bende başımı hıphızlı bir şekilde olumlu anlamda salladım.

Duvarın önüne gelince arkama geçip belimden tuttuğu gibi duvara basmamı sağladı ve ardından kendiside yanıma geldi,çiftten karşı tarafa geçip aşağı atladım.Hyunjine baktığımda oda atladığında doğrulup tekrar elimi tutup koşmaya başladı,bir tane dar ışığı olmayan ıssız ve tehlikeli ara sokağa dalıp beni duvarla arasına alıp, etrafına baktı.

Bende o sırada nefesimi kontrol etmeye çalışıyordum,aşırı yorulmuştum.

Bakışlarını bana çevirdiğinde ikimizde nefes nefese kalmış bir şekilde birbirimize bakıyorduk,

Hyunjin;

"Gittiler ama biraz daha kalalım uzaklaşmaları için"başımı olumlu anlamda salladım,aşırı yorulmuş olucakki dik duramıyordu kollarını biraz daha kırıp yüzümüzdeki mesafeyi daha aza indirdi.

Ben yüzünü incelerken bir anda yüzünü boyun girintime sokup derin nefesler almaya devam ediyordu,olduğum yerde kasılırken aynı şekilde durmaya devam ettim,burnunu boynuma sürtüp derin bir nefes alınca bütün bedenim titredi,

Hyunjin;

"Çok güzel kokuyorsun Lix,kokun beni mayıştırıyor"dedi fısıldayarak,ne diyeceğimi bilemeyerek susmayı tercih ettim.

Dudaklarını boynumda hissettiğimde iyice kasılmıştım ve kalbim yine çıkıcakmışcasına atıyordu,yüzüm yanıyordu,hava çok soğuk aslında yüzüm nasıl yanıyor.

Dudaklarını iyice boynuma bastırıp öylece kaldı,

Dilimi yutmuşum gibi hissediyordum çünkü tek kelime edemiyordum veya haraket edip Hyunjini itemiyordum,

Başımı yukarı kaldırıp titrek bir şekilde nefesimi dışarı üflediğimde ağzımdan çıkan dumanı izledim,boynum gerçekten fazla hassastı.

Dudaklarını boynumdan ayırıp başını kaldırıp gözlerini bana dikti,niye yüzüme sarhoş gibi bakıyordu fazla arzu dolu bakışları vardı şuan.

Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdığında sadece bekledim,evet engellemedim yine veya kıpırdamadım sadece beni öpmesini bekledim,dudaklarını iyice bana yaklaştırdı,gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım,yüzüme değen sıcak nefesini tenimde hissediyordum,bir adım daha atsa dudaklarımız birbirine değicekti,ama tam o sırada telefonum gürültülü sesi,sessiz sokağı doldurdu ve yerimden sıçrayarak gözümü açtım,Hyunjinde benden çoktan uzaklaşmış  öksürerek bana yandan bir bakış attı.

sevdiğim idol ile zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin