"Hoşgeldin Saliha ben" diyerek elini uzatmıştı Saliha Zehrada gülümseyerek elini sıktığında İlkin alnını ovuyordu "Ben yatıyorum artık,yine boş boş bağırma sende" diyerek Zehrayı göstermişti."Öf ne abarttın ya,dürterek kaldırsaydın bağırmazdık.Sapığı var tecavüz-" devamını getiremeden İlkin masanın üstündeki şeyleri yere indirmişti Saliha yanına koşarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu "İlkin tamam geçti,hadi biz uyuyalım güzelim hadi" dediğinde İlkin öfke dolu gözlerle Zehraya bakıyordu,Zehra Elife eğilip konuştu "Yanlış bişeymi dedim?" diye sorduğunda Elifte aynı şekilde konuştu "Neden böyle yaptığını sadece Hande,Saliha ve kendisi biliyor.Pek yakın değiliz bana anlatmadı" dediğinde Zehra bakışlarını önlerinde İlkine ve onu sakinleştirmeye çalışan Salihaya çevirdi.."Hadi İlkin uyuyalım,birlikte hadi" dediğinde İlkin başını Salihanın boyun boşluğuma koyup konuştu "Ben yoruldum artık,yoruldum" dediğinde Saliha İlkinin sırtını sıvazlıyordu "Geçti güzelim bak ben yanındayım" dediğinde İlkin kafasını kaldırıp tekrar Zehra ve Elife çevirdi,Zehrayaböfkeyle bakarken Elife baktığında gözlerindeki endişe büyümüştü hemen ayağa kalkıp Elifin yanına gitti ve Elifin kolundaki kesiğe bakarak konuştu "Ben yaptım değilmi?" diye sorduğunda dolu gözlerini Elife çevirmişti "Önemli defil hadi sen yat ablamla" dediğinde İlkin elini kesiğe götürüp konuştu "Özür dilerim bilerek yapmadım" dedikten sonra Salihayı beklemeden kendi odasına gitti ve kapıyı açık bıraktı Salihanın gelmesi için.
Saliha kızlara dönerek konuştu "Elif sen burayı topla ben İlkinin yanına gidiyorum" diyip odadan çıktığında Elif oflayarak yerdeki kırıkları ve diğer şeyleri toplarken Zehra konuştu "İlkinle neden yakın değilsin?Aynı evde kalıyorsunuz anlaşabiliyoemusunuz" diye sorduğunda Elif buruk bir şekilde gülümsedikten sonra konuştu "En başlarda bizde iyiydik sonra bende senin dediklerini dedim ve benden uzaklaştı,O günden beri yakın değiliz" dediğinde Zehra kafasını sallamıştı sadece sonra konuşmasına devam etti "Bana ilk geldiğimden beri öyle davranıyor ama" dediğinde Elif kıkırdayıp konuştu "Ankaralı o,herkese öyle alınma" dediğinde Zehrada gülmüştü..
"Sana iyi geceler sabah oldu ama neyse" diyip odadan çıkmıştı Elif..Zehrada yatağa yatıp gözlerini kapatmıştı bugün yaşadıkları yormuştu bedenini.
İlkin
Odaya girdikten sonra kapıyı kapatmamıştım Salihanın gelmesi için.Yatağa yattığımda Salihada gelip yanıma yatmıştı ona sarılıp konuşmaya başladım "Ben etrafımdakilere zarar vermekten sıkıldım Saliha. İngiltere'ye geri dönücem" dediğinde Saliha kafasını kaldırıp İlkine bakarak konuştu "Sorunlarından kaçarak kurtulamazsın,gidip yüzleşiceksin ve bizde bunun için uğraşıyoruz..Biyere gitmek yok İlkin,gidersen hayatta affetmem seni" diyen Salihaya dahada sokulup konuştu "Elifede zarar veriyorum istemedende olsa,hiçmi kızmıyosum bana" diye sorduğunda Saliha gülümseyip konuştu "Ben sizin aranızdaki enerjiyi biliyorum İlkin,ne olursa olsun siz ayrılmazsınız.. Gidip konuş onunla yada zamanla kendini affettir" dediğinde İlkin Salihanın omzunu öpüp gözlerini kapatmıştı..Yazarınızdannn
Sabah ilk kalkan İlkin olmuştu Salihayı uyandırmamaya çalışarak yataktan kalktı ve elini yüzünü yıkayıp mutfağa geçerken sadece kendinin uyanık olmadığını anlamıştı mutfaktan gelen sesler yüzünden..İçeri girdiğinde Elif arkası dönük bir şekilde kahvaltı hazırlıyordu "Günaydın,yardım ediyimmi?" diye sorduğunda Elif arakasına dönerek konuştu "Sen mutfağa giriyomuydun ya" diye alayla sorduğunda İlkin sandalyeye oturup konuştu "Etmiyorum o zaman sen hallet" dediğinde Elif kahkaha atıp arkasını dönmüştü."Hazırlarım canım napalım artık" diye alayla konuşmaya devam ettiğinde içeri Zehrada girmişti "Günaydın yardım lazımmı?" diye sormuştu oda İlkin gibi,"Gerke yok siz oturun" dediğinde İlkin ayağa kalkıp konuştu "Ben Salihayı uyandırıyorum" diyip mutfaktan çıkmıştı "Büyük Şahin kahvaltı vakti,haydee" diye bağırdığında Saliha İlkinin yastığını yüzüne çekmişti."Hayde,hayde" diye yastığı çekmişti İlkin,"off kalktık işte" diip yastığı İlkine atmıştı.
Alakasız ama ben bu cifte ölmüşüm hocam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
FanfictionSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜