1

135 17 16
                                    

  Jisung dan

Okul, her öğrencinin nefret ettiği ve gitmeye zorlandığı bir bina. Ve bende ailemin zoruyla okula gitmek üzere bahçede Felix Jeongin ve Seugmin ı bekliyorum. Dayanamayıp gruba yazmaya karar verdim.

Urfalıyam ezelden

Siz
Arkadaşlar sakin oluyum diyorum ama NERDESİNİZ LAN SİZ İKİ SAATTİR SİZİ BEKLİYORUM

Az pişmiş tandır ekmeği
Hyung sakinleşmen için sana papatya çayı getirebilirim.

Köpke🐶
Jisungcuğum canım arkadaşım bitanem benim Bİ SAKİN OLSAN ŞAŞARIM ZATEN İKİ DAKİKA BEKLEYEMEDİN AMK

Sarı civciv
Jisung geliyoruz tamam ya hadi durağın yanına gel gidelim.

Felix ın mesajını okuyunca evimin yakınlarındaki durağa doğru adımladım.
Yaklaştıkça arkadaşlarımın beni beklediğini gördüm. Onları bekletmeyi çok isterdim ama daha fazla oyalanırsak ilk dersimizi kaçıracaktık ve ilk dersimiz bedendi. Ben okulun voleybol takımında olduğum için beden derslerinde antrenman amacıyla voleybol oynuyordum.

"Jisungg" Adımın seslenildiğini duyduğumda adımlarımı hızlandırarak hemen durağa vardım.

"Ee gitmiyo muyuz böyle ağaç gibi dikilmeyin" dedikten sonra okula doğru koşmaya başladım.

Arkamdan gelen bağırma seslerine aldırmadan koşuyordum. Bir an arkama döndüm ve birden bir şeye çarptığımı hissettim.

"Pardon çok özür dilerim yardım edeyim" dedikten sonra çarptığım adamın yere düşmüş ve içinden bir takım kağıtlar çıkmış çantasını toplamak üzere yere eğildim.

Topladığım kağıtları ve çantayı adama uzatmak üzere ayağa kalkmaya yeltendi ğim sırada adamın yüzünü inceleme fırsatım oldu.

Adam adeta Yunan heykeli gibiydi. Sanki masallardan fırlamış bir yakışıklı prens gibiydi.

Adama kağıtları ve çantayı uzattım ve bana teşekkür ederek okula doğru girdiğini gördüm.

Bi dakika bu bizim okulumuz.

Ne olduğunu anlamadım fakat büyük ihtimalle bir öğrencinin velisiydi. Bende kafamda daha fazla düşünmeden okula doğru ilerleyecektim ki biri üzerime atladı.

"Pordon çok ozor dolorom  hahahahahahah Jisung bide adamla iki saat bakıştınız" Seugmin bana bunları söylerken ben hâlâ adamı düşünüyordum.

Kafamın içini toparlayıp " Dalga geçmeyin ya adama karşı zaten mahcubum o kadar çantasını yere düşürdüm"

"Kanka biz seninle dalga geçmiyoruz zaten dalga denizde olur " deyip gülmeye başladı Felix. Bizde bu sıra da Felix e ne diyo bu salak bakışı atıyorduk.

"Hyunglarım hadi geç kalıyoruz" Jeongin ın sesiyle gözlerimizi Felix ten çekip okulun bahçesine girdik.



Ayyy ilk ficimin ilk bölümüü beni gaza getiren canım arkadaşıma teşekkür ediyorumm iyi ki gaza gelmişimm bölümü beğendiyseniz yorum ve oylarınızı esirgemeyin lütfennnn

Bir sonra ki bölümde görüşmek üzereeee

(K)Hocaların (K)Hocası (minsung) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin