ក្នុងក្លឹបកំសាន្តសម្រាប់យុវជនពេញវ័យ មានមនុស្សជាច្រើនកំពុងរាំលែងសប្បាយ ខ្លះក៏ផឹក ខ្លះក៏បើកបន្ទប់សម្រាកពីរនាក់សង្សារចឹងទៅ។
ក្នុងបន្ទប់មួយមានមិត្តមួយក្រុមកំពុងផឹកស៊ីយ៉ាងសប្បាយរីក មានទាំងនាងៗសាច់សរខ្ចីឪបពេញៗដៃច្របាច់ត្រង់នេះត្រង់នោះរបស់នាងៗទៀតផង។
ផឹក....ផឹក....ផឹក...
ដាច់....ដាច់...ដាច់....
យេ!!!....ហ៊ូ......
សម្លេងហូរកញ្ច្រៀវយ៉ាងសប្បាយរបស់មនុស្សខាងក្នុង យើងក៏បានឃើញដែរ មានបុរសសង្ហាបីនាក់ កំពុងទះតុផងស្រែកផងដើម្បីលើកទឹកចិត្តដល់មិត្តខ្លួនដែរកំពុងផឹកខ្វែងដៃជាមួយស្រីស្រស់យ៉ាងយ៉ាងរីក...។ ប៉ុន្តែ...
_???: សប្បាយអស់ចិត្តឬនៅ
_jk: ....គឺ....hoseok....បង លេងខ្ញុំ ខ្ញុំមិនទាន់ចង់ទៅវិញទេ លែង..." jkរាងភាំងព្រោះ មនុស្សកំណាចប្រវត្តិមើល បើកទ្វាមកហើយទាញដៃមនុស្សស្រីនោះ ក៏ដូចជាដេញសហរីៗផ្សេងទៀតឲ្យចេញទៅក្រៅវិញផងដែរ"
_jh: 'ផាច់' ឯងមានដឹងទេថាឯង ធ្វើឆ្កួតអីនៅទីនេះ....ហើយពួកឯងក៏ដូចគ្នា មានគិតឬអត់ថាបើមានគេដឹងវានឹងមានរឿងអីកើតឡើងខ្លះ??..." jhដំឡើងសម្លេងទាំងខឹង ងាក់មកថាឲ្យអ្នកជាបងតែមិនចេះចាប់ប្អូនសោះ_teayung: គ្មានអ្នកណាដឹងទេក្រៅពីពួកយើងនោះ បងកុំខ្វល់ច្រើនអី!!!
_suga: មែនហើយយើងគ្រាន់តែឆ្លងប៉ុណ្ណោះ ចាំបាច់អីធ្វើដល់ថ្នាក់នឹង
"Suga ដូចរាងខឹងដែរក៏ដំឡើងសំឡេងទៅវិញ"
_jh: គ្រាន់តែឆ្លង... ហាមាត់មកបានយ៉ាងមិចនឹង អារឿងដែរពួកឯងធ្វើនឹង ហៅថាឆ្លងហ៎...._jk: គឺពួកយើងឆ្លងសប្បាយៗ តាមរបៀបពួកយើង...
_jh: វានឹងធ្វើឲ្យមានបញ្ហាបើមានអ្នកដឹង ចុះបើមានអ្នកកាសេតទៀតនោះ មានគិតដែរទេ
_teayung: វាជារឿងពួកខ្ញុំងបងមិនពាក់ព័ន្ធទេ ហើយបើអស់ការហើយក៏ចេញទៅ " បញ្ចប់មួយប្រយោគនេះម្នាក់ៗក៏ដាក់ខ្លួនអង្គុយវិញទាំងមិនមើលមុខ jh អីបន្តិច_jh: បាទ...បាន ចង់ធ្វើអីធ្វើទៅ យើងក៏លែងខ្វល់ជាមួយពួកឯងដែរ ចង់ធ្វើអីអញ្ជើញធ្វើតាមសប្បាយ..." បញ្ចប់ប្រយោគទាំងក្ដៅស្លឹកត្រជាក់ហើយក៏ដើរចេញទៅ បាត់"
_teayung: បងyoon តិចគាត់ខឹងយើងមែនទៅ
_jk: គាត់តែចឹងហើយកុំខ្វល់អី មកផឹកមក
_suga: បន្តិចទៅគេក៏ឈប់ខឹងខ្លួនឯងហើយ មកផឹក.....
.........2សប្ដាហ៍ក្រោយ..........