Görüşürüz Bsi okurları...
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
Berkin uyandırmasından anlamıştım zaten kötü bir şeyler olduğunu. Her zamanki neşeli uyandırmalarından değildi. Kaanın mesajlarını gösterince başımdan aşağı kaynar sular indi.
İkimizde hızla duşa girip giyindik ve evden çıktık. Yol boyu gerginlikten ikimiz de konuşamamıştık. İyi olduğunu bilsek de rahatlayamamıştık.
Berk benden daha kötü durumdaydı. Hastanede karşılaşacağı tepkileri düşündüğüne emindim.
Arabayı park edip indik. Bir anlık dalgınlıkla ben de Berkle o koridora kadar gittim ama Akif amca ve Nebahat teyzeyi görünce hemen geri adım attım.
Onlar beni fark edememişti Allahtan. Duvardan dolayı görünmüyordum ama sesleri duymaya başlamıştım. Zaten bağırıyorlardı duymamak imkansızdı.
Akif
"SEN NE YÜZLE GELİYORSUN LAN!?"Duyduğum şeyle yutkunamadım. Dayanacak gücüm de yoktu artık. Ordan uzaklaştım. Daha sakin bir koridora gidip banka oturdum.
Orada durmam beni görmeleri her şeyi daha da zor hale getirecekti.
Tam mutlu olduk derken bir olay patlıyordu. Hiçbir mutluluğum sonuca bağlanmıyordu. Kendimi tutamıyordum artık, buna bile gücüm kalmamıştı.
İlk başta tek damla düştü gözümden sonra da ağlamaya başladım. Mutluluk benim efsanenin laneti mi acaba?
Hüngür hüngür ağlamasam da ardı ardına akan yaşları durduramadım.
Bank sallanınca birinin oturduğunu anladım ve başımı çevirdim. Tanımadığım bir insan bile olabilirdi ama gelenin Sarp olucağını asla beklemezdim.
Kalk diyip bağırıp çağıracak gücüm yoktu. Bana bir peçete uzattı. Elinden çekerek aldım.
Aybike
"Neden yapıyorsunuz bunu bize?"Sesim öyle ruhsuz çıkıyordu ki bu Sarpı bile şaşırtmıştı.
Sarp
"Ne?"Aybike
"Bizim mutlu olmamıza neden sürekli engel oluyorsunuz? İlişkiye başladığımızdan beri her gün biriyle savaşıyoruz. Neden ya neden?"Sarp
"Aybike ağlama lütfen dayanamıyorum."Aybike
"Dayanamıyorsun öyle mi? Dayanamıyorsun?"Suratına öyle nefretle baktım ki Sarp biraz geri çekildi.
Sarp
"Hı hı..."Aybike
"Bu karşındaki senin eserin. Melisanın eseri. Akif beyin, Nebahat hanımın, Ayla teyzenin, Yiğitin, Ekinin, annemin eseri."Sarp
"Ben sana zarar vermek ister miyim hiç?"Aybike
"İsteyip istememen benim zerre umrumda değil. Sonuca baksana bi. Sence zarar görmemiş gibi mi duruyorum?"Sarp
"Sana söylemiştim Aybike. Berkin sevgisi sana zarar verir belki de bir gün öldürür. Melisanın haline bak."Aybike
"Berkle ne alakası var onun?"Sarp
"Dün gece doğum gününden çıkıp beni aradı ağlayarak. Saatlerce konuştuk. Eve yollarken iyi sanıyordum. Meğer kafasına önceden koymuş. Berk çok ağır konuşmuş."Aybike
"Berk ona hakketmediği hiçbir şeyi söylemedi. Ayrıca bu lanet şehre geldiğim günden beri hayatımda yolunda giden tek şey Berk."Sarp
"Melisanın yaşadıklarını bir gün sen de yaşayabilirsin Aybike. Seni de sevgisine inandırmış. Bir gün başka birine aşık olup sana da bunları yaşatmayacağının garantisini verebilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sen İnandır ..AyBer..
Teen FictionBerk "Görüşürüz Selene ..." Aybike "Adım Aybike!"