kiwi 🥝

42 2 3
                                    


GIGA Spojlery do 3 sezonu bejbaversum

__________________




Kiwi czyli nasza kochana wiktoria :D

zacznijmy moze od tego ze w moim ff którego piszę kiwi przypadkowo spotyka janka (janna) i zakochują sie w sb. W ff będą jakieś ich sceny pocałunków czy cos itp. jednak potem jann w kiblu bedzie się lizać z łukaszem tym sposobem zdradzając kiwi. Jednak pomylili łazienki i bylo w damskiej i PRZEZ PRZYPADEK kiwi wyszla z kiblowej kabiny widzac Łukasza zlizującego janka kiwi sie wkurwia i znika gdzies na kilka lat. Wracając do tego w ostatnim odcinku 2 sezonu bedzie scena po napisacj z kiwi w stylu "i always come back". No i w 3 sezonie kiwi POWRACA PO LATACH ale w serialu pojawia sie po raz pierwszy. Zawiera jakąś umowe z pashą i działa razem z nimi. Pierwszy atak nastepuje podczas finału trasy janna "charisma tour" w Londynie. Kiwi z dupy sie pojawi i dokona masowych mordów. Następnie kiwi próbuje porwac janka ale jej sie nie udaje, wiec kilka dni pozniej umawia sie z nim na pokojową rozmowę w kawiarni. W kawiarni pracuje bejba (oliwcia)  którą poznamy w 1 odc 3 sezonu. Kiwi czeka w kawiarni 40 minut, dżan sie spóźnił. Gadają o głupotach bla bla bla ale kiwi nagle sie wkurwia i "randka" (tak kiwi chciala urządzić randkę) wymyka sie z pod kontroli. Jann powiedzial ze wolk Łukasza wiec kiwi zmienia swoj cel i teraz tylko chce zabic janna. Wszyscy cywile i pracownicy uciekają z kawiarni oprócz BEJBY. bejba obserwuje brutalną walke i po kilkunastu minutach zauwaza ze przyjechaly psy. Kiwi szczerze miala to w dupie wiec musieli wezwać kogos z wojska. Wtedy kiwi sie zesrała i ucieka sb. Dzan ma ✨ poważnie obrażenia ✨ i zostaje przewieziony do szpitala. Kiwi ucieka wkurwiona do schronu i wyzala sie pashy. On oferuje jej ze jezeli zabije Łukasza to da jej pełną demonicznosc i zabije janka (oczywiście kłamie).


Przez cały sezon będą jakies inne wątki tez i będą sie bawic w kotka i myszkę. Bardzo prawdopodobne ze kiwi popełni samobójstwo ale jeszcze nwm zobaczymy.

Jesli chodzi o kiwi to tyle











To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 13, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

bejbaversum- SLAYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz