parti🐞

1.5K 17 1
                                    

Okadar uyumuştum ki tekrar geç kaldığımı sanarak telaşla saate baktım. Ama saat erkendi hata baya erkendi tam olarak 5 te uyanmış tım uykumu tamamen almış bir şekilde yataktan çıktım esneyerek paytak adımlarla mutfağa indim birkahve çok iyi gelecekti bana . Kahvemi hazırlayıp yanına da anemin yaptığı börekten birtane koyup odama çıktım, böreğimi yiyip kahvemi icerken laptop umdan matamatik çalışmak icin video açıp izledim logaritma zor bir konuydu iyi ce kavramam lazım dı not tutup yaklaşık bir saat ders çalıştıktan sonra bukadar yeterli olur diyip kalktım.saate bakıp "okula gitme vakti geldi ezra pirenses" diyip hazırlanmaya başladım

Havalar soğumaya başladığı icin ceket kombini yapıp altıma siyah kısa çorap giydim telefonumu da alıp çantama koyduktan sonra evden çıkmaya hazır dım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Havalar soğumaya başladığı icin ceket kombini yapıp altıma siyah kısa çorap giydim telefonumu da alıp çantama koyduktan sonra evden çıkmaya hazır dım . Yine yüriyerek gitmek istiyordum hava biraz kapalıydı en sevdgim havalardan dı anlayacağız, özelikle yagmur biraz çiseliyor sa hah işte tadından yenmezdi o günler benim icin . airpodsmu takıp şarkı mırıldanarak yürüyordum .
Okula varınca kulaklığı çıkartıp dogrudan sınıfa cıktım haftaya birkaç güne 18 olcaktım heyecanlıydım bu yüzden acaba kendime ne alsammmm diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum bence insanlar kendi doğum günlerinde kendilerine hediye almalı kendimizi şımartalım kızlarrr 💅 matamatik dersindeydik sabah konunun girişini izlemiş tim bilgi edinip geldiğim için kavramak kolay olmuştu "logaritma zor olabilir ama ezraaaa daha zorrrr"
Diyerek başlamıştım sjssjsjsjdjdskdkk konuya . Dersin bitmesine yakın hoca serbest bıraktı bende açelyaya mesaj atım hemen

Ezra +++günaydın Askimmm💋

Açelya+++. Günaydın minosummm 🥺

Ezra+++kantinde buluşalım bebek acıktım 🐥 diyip elimi istemsizce karnıma götürdüm.

Açelya+++ sjsjsjsjsjs tmmm oburrr ezo az dayan yeriz yemek .

Ezra+++ timmm 😁. Diyip telefonu kapatım ve sınıftaki kisileri izlemeye koyuldum erkekler okadar aptalca davranıyorduki sanki nolmus fb gs yi yenmis ise bagrışlar ,çağrışlar, heyecanlı sohpetler ,ronaldo özentileri ,siiiiuuu diyenler okadar korkunç bir ortam ki . Gözümü devirip sıramdan kalktım zil çalmak üzereydi hemen kanttinr gidip bişeyler yemek istiyordum okadar açtım kiii kurt az kalırdı ayı gibi bir acıkma bu erken kalktığımda hep cok acıkır ım ,bende böyle bir insanım işte .
Çok geçmeden kantine inmis gözlerim açelyayı arıyor du herzamanki masamıza vardıgımda açelya yalnız değildi yanında burak ve bora vardı, gözlerimle nalaka der gibi açelyaya baktım omuz silkti ve onun da anlamadığını kavradım .

Burak+++ oooooo kimleri görüyor ummmm bu mavi gözler sizi gördüğünde tek parlıyor ezra hanım diyerek çapkınca sırıtı . Ondan ayrıldığım dan beri soguk davranıyor dum çünkü her nekadar çocukluk arkadaşı olsak da boşa ümitlenmesini istemiyordum kalbini kırmaktansa soğuk olmayı yehlerim .

Ezra+++ teşekkürler . Diyip masadan kalktım hamburger canım istiyordu gidip aldım tepsi me yavaşça dizip vakit kazanmak istiyordum cok geçmeden masaya döndüm masadakiler hararetli bir sohpeteydiler bende hızlıca yemeğimi yemeye koyuldum okadar açtım ki patatesleri üçer üçer yiyodum offf offf
cok güzel di tadı .

Alev +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin