Розділ 01 | Я став незначним лиходієм.

19 1 0
                                    


Звуковий сигнал!

Вдих! Я прокинувся після того, як почув гучний механічний звук.

Бля, це мене здивувало.

Я рефлекторно повернув голову. Потім велика машина дивної форми, яка щойно видавала гучний звук, видала вже тихіший звуковий сигнал.

Біп, біп, біп...

Це новий будильник?

Я не пам'ятаю, що б купував щось подібне.

Я глянув на величезну машину, одночасно торкаючись своєї пульсуючої голови. Це була жорстка квадратна машина яка мала довгу трубку, що була прикріплена...

— Божевільний! Що в біса таке?

Трубка від машини була прикріплена до мого тіла. Мої очі широко розплющились, коли я побачив трубку, що стирчить з мого тіла.

— Що це? Тьху!

Я відчував сильний головний біль, коли вийняв трубку зі свого тіла. Я опустив голову. «Біп...», звук продовжував звиніти в моїх вухах.

— Тьху, лайно.

Дочекавшись, поки біль хоча б трохи вщухне, я нарешті підвів голову. Мене дратувало змокріле від поту чоло. Я озирнувся в пошуках чогось, чим би можна було його витерти, і раптом моє тіло напружилося.

— ...Де це?

Я був вражений виглядом кімнати яку ніколи раніше не бачив. Вона була досить звичайна та чиста. Дуже відрізняється від моєї кімнати, яка нагадує свинарник. Шпалери і меблі були одноманітними, акуратними і охайними. Я нервово оглянув порожнє приміщення.

— Це чиясь кімната?

Я був у багатьох незнайомих місцях поки працював, але не міг повірити, що в цій кімнаті хтось мешкає, з моменту як відкрив очі. Рамтом моєю шкірою пробігся табун мурашок.

Крім того, до моїх грудей був підключений якись дивний апарат, а головне, я був оголений. Я не міг не стиснути зуби на людину, яка змусила мене виглядати так.

Я блукав кімнатою в пошуках одягу. Потім, натрапивши на дзеркало яке було в повний мій зріст, я скам'янів.

— Що!? — Блідий та вражений чоловік дивився на мене звідти.

Його маленьке і блідо-біле обличчя було просто надзвичайно гарним. Гадаю, я б подумав що він ідол, якщо б він проходив повз мене. Його широко розплющені очі були як у оленя, а губи були бліді, та не такі як його обличчя, хоча це всеодно привернуло мій погляд.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Dec 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ці божевільні, одержимі мною/또라이들이 내게 집착한다/These Lunatics are Obsessed With Me.Where stories live. Discover now