Sairaala

81 12 0
                                    

⚠️VOI AHDISTAA JOITAIN LUKIOITA⚠️
Jimin nk.
Istuimme ohjaajan kanssa päivystyksessä. Minua ahdisti ja halusin vain lähteä täältä. Tärisytin jalkaani ja leikkisin sormillani. "Voidaanko vaa lähtee?" Kysyin hiljaa. "Ei. Toi haava tarvii tikit." Ohjaaja sanoi. "Heikkilä." Lääkäri sanoo. Minä ja ohjaaja nousimme ylös ja kävelimme lääkärin huoneeseen.

Istuimme tuoleille. "Sul o aika pahan näköne vekki tos." Lääkäri sanoi. Hymähdin vain. "Tuli tappelu yhe idiootin kaa." Sanoin. "Jimi." Ohjaaja sanoi. "Voiks sä vaa tikata tän ni pääsen menee?" Kysyin. "Toki, mut koska isku o kohdistunu päähän, ni meiän pitää kuvata se viel iha vaa varmuuden vuoks." Lääkäri sanoi. Huokaisin turhautuneena.

Nikin nk. Time skip
Makasin Adamin vieressä sängyllä ja poltin tupakkaa. "Voinko jäädä yöks?" Kysyin. "Joo." Adam vastasi. Adam nousi ylös sängystä ja veti bokserit jalkaansa. "Onks sul nälkä?" Hän kysyi. "Joo." Sanoin. "Ok. Meen tekee ruokaa, ni käy sä vaiks suihkus tai jotain." Hän sanoi ja lähti keittiöön.

Tumppasin tupakan tuhkakuppiin ja nousin sitten itsekkin ylös, ja lähdin vessaan. Laitoin suihkun päälle ja aloin pesemään itseäni. Huomasin sivusilmällä jonkun tumman hahmon seisovan vieressäni. Kehoni alkoi tärisemään ja rintakehästäni puristi. Menin kyykkyyn, laitoin kädet korvilleni ja silmät kiinni. Rauhotu. Rauhotu. Rauhotu. Jankkasin itselleni.

Adamin nk.
Laitoin silputun sipulin paistinpannulle jauhelihan joukkoon. Yhtäkkiä kuulin huutoa vessasta. "Niki onks kaikki hyvi?!" Kysyin, mutta huuto ei loppunut. "Niki?" Kysyin ja kävelin vessaan katsomaan mikä tilanne siellä on.

Vessassa näin Nikin istumassa lattialla ja hänen kämmenestä valui verta. "Herran jumala! Mitä tapahtu?" Kysyin ja kävelin lähemmäs poikaa. "Ota ne pois! Kiltti, o-ota ne pois!" Niki huusi minulle. "Mitkä?" Kysyin. "E-Eks sä nää niitä?! Ne o mun koko kehossa! Ne kiemurtelee ja puree!" Niki huusi paniikissa. "Ei sun kehossas oo mitää!" Huusin. Niki nousi ylös lattialta ja juoksi pois vessasta. Menin hänen perään.

Niki meni keittiöön ja minun päästyäni keittiöön, näin Nikin kuorimassa ihoaan käsivarrestaan kuorimaveitsellä. "Niki!" Huusin ja menin ottamaan kuorimaveitsen pois häneltä, ja heitin sen kauemmas. "Mikä sua vaivaa?!" Kysyin. "M-Mä oksennan." Hän sanoi hiljaa ja pian hän oksensi lavuaariin. "Ei helvetti." Sanoin. "Oota hetki siinä." Sanoin ja menin hakemaan puhelimeni olohuoneesta. Samalla kun sain puhelimen käteeni, kuulin taas korviasärkevää huutoa, joten juoksin takaisin Nikin luokse ja hän oli viiltänyt käteensä pitkän syvän haavan. Poika hymyili. "N-Ne lähti. Ne jätti mut r-rauhaan." Hän sanoi. Soitin hätäkeskukseen.

Nikin nk. Time skip
Heräsin ja näköni oli sumea. Katselin ympärilleni, mutta en tunnistanut missä olin. Yritin nousta ylös, mutta tunsin viiltävän kivun kädessäni. "Sä oot hereil." Kuulin tutun miehen sanovan. "A-Adam?" Kysyin. "Joo." Adam sanoi. "Mis mä oon?" Kysyin. "Sairaalas." Hän vastasi.

Mietin hetken aikaa mitä Adam oli juuri minulle kertonut, kunnes tajusin mitä hän sanoi. "Sairaalas! Ei ei ei.... Sun pitää viedä mut heti pois!" Huusin ja nousin väkisin istumaan, vaikka käteeni sattui. "Rauhotu, tulit just vatsahuuhtelust." Adam sanoi ja yritti saada minut takaisin makaamaan. "Vie mut pois! En haluu joutuu mihinkää laitoksee tai minnekkää muuallekkaan!" Huusin. "Sä menetit tosi paljon verta, et sä voi lähtee viel." Hän sanoi ja painoi hoitajakutsua.

Hoitaja tuli huoneeseen. "Hei et sä saa nousta viel." Hoitaja sanoi ja tuli auttamaan Adamia. "Haluun kotiin! En haluu olla tääl!" Huusin. "Sun pitää olla tääl tarkkailus ainaki kaks päivää." Hoitaja sanoi minulle. "Aiotko sä rauhottua vai laitetaaks me sut lepareihi?" Hoitaja kysyi. "Mä rauhotun." Sanoin. Hoitaja ja Adam päästivät irti minusta. Hoitaja lähti huoneesta. Adam istui takaisin tuolille. "Vittu." Sanoin ärtyneenä. "Se o vaa kaks päivää, ei se oo nii paha." Adam sanoi. "Oon koko viikonlopun tääl." Sanoin. Adam ei sanonut mitään. "Miks ylipäätää toit mut tänne tai miten sit ikinä päädyinkää tänne." Sanoin. "Viilsit kätes auki ja kuorisit sun ihoa pois sun kädestä, puhuit mulle jostain ötököistä tai jotain." Adam kertoi. "Just." Sanoin. "Noi o varmaa ilmottanu mun porukoil, vai?" Kysyin ja Adam nyökkäsi. Hitto. Ajattelin.
_____________
Sanoja: 615

Lets be broken togetherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora