2 Частина

20 1 2
                                    

— Стати.. Сильнішим?

— Добре, але це бажання має деяку ціну.

---

Після цих слів, хлопець почав відчувати себе ще невпевнініше, це взагалі-то була відповідальна мить! Він міг побажати щось ліпше, ніж просто стати сильнішим.

— Але це бажання достатньо абстрактне, тому навіть мені потрібно буле постаратися, щоб виконати його - дівчина виглядала трохи задумливо - Але я постараюсь.

Після своїх слів, вона посміхнулась, прикриваючи свого рота рукою.

На це Амане тільки невпевнено змикнув, думаючи наскільки це було жалюгідно, надіятись що якась там "Сьома Таємниця" виправе його ситуацію.

— Якщо не можеш допомогти, тоді так і скажи - він ледве чутно пробормотав, відводячи погляд.

Між ними повисла тишина. Амане швидко зрозумів своб помилку - недооцінювати привида, але нічого вже не встиг зробити.

— Амане.. - хлопець підстрибнув на місці, коли почув як вимовили його ім'я - Не думай мене недооцінювати!

Дівчина підлетіла до нього і вже хотіла потягнути його за вухо, як маленьку дитину, як її рука пройшла крізь нього. Можливо це було не так ефективно, але все ще подіяло, бо він зразу ж схопився за вухо з тихим "Ай".

— Можливо я і не викликаю довіри, але я все ще можу виконати свою роботу - вона гордо склала руки на грудях, показуючи що не варто у ній сумніватись.

Коли холод з середини нарешті пройшов, Амане підняв свій погляд на привида, який літав над ним і сказав перше що прийшло в голову.

— На жаль мені важко довіритись дівчині яка виглядає на дванадцять років - якщо одного дня він навчиться тримати язик за зубами, він буде святкувати цей день кожен рік.

Ханако наступила брови і вже хотіла зробити щось, але вчасно зупинилась. В її голову прийшла ідея, що заставила її посміхнутись.

— А ти схожий на збоченця - нарешті сказала вона, задоволено посміхаючись.

— На збоченця? - хлопець здивовано спитав - Чому ж це?

— Ну, який нормальний хлопець піде у жіночий туалет? - дівчина взлетіла над ним - Иільки збоченці так роблять.

Лице Амане зразу ж загорілось червоним від стиду. І справді, він повів себе як збоченець.. Стоп, ні, його тут хакрив його дурний брат!

Моя Золота РибкаWhere stories live. Discover now