שם: לין, מלשון לונה [ירח, בגלל שלמים ולירח תמיד יש חיבור.]
גיל: 14.
הורים: בת הקטה, נצר פוסידון.
תחביבים: לקרוא, לישון, לצייר, לסדר ושחק עם ערפול.
נשק: פיגיון ארד שמימי, שנמצא בדרכ בתא הסודי במגף.
יכולות: שליטה חזקה מאוד בערפול, ויכולה להשתמש בזה כמעט בלי לשים לב, יכולה לדבר עם סוסים וחיות הים, יכולה לנשום מתחת למים, מסוגלת לשלוט שליטה קלה במים.
חולשות: קשה לה לראות דם, היא מפחדת מגבהים, תמימה, סומכת על אנשים בעיניים עצומות.
אבא שלה מת בתאונת רכבת, והיא גרה עם חברה שלה עד גיל 8, בגיל 8 כלב גהינום עקב אחריה ותקף את המשפחה שאצלה גרה, ומאז גרה אצל פרסי.פרסי רואה אותה כאחותו הקטנה מהצד האלוהי, פרסי אוהב אותה מאוד ויעשה כמעט הכל עבורה, חברה הכי טובה של מייקל ואלכס, יש לה קראש קטן על מייקל, לו אלן תמיד העדיפה אותה בגלל הזיקה שלה לקסם, כירון לא מסכים לה לצאת מחוץ לגבולות המחנה בלי מישהו שישמור עליה, מטפסת מגיל קטן על עצים ויודעת לעשות את זה במומחיות ושקט, מפחדת מכלי תחבורה, ביישנית, חברותית, לא אוהבת מגע, יודעת להישתמש בכל כלי נשק בצורה מספיק טובה עד מושלמת, הרפלקסים שלה מעולים, היא יודעת להרוג במקרא הצורך, אבל לא תהרוג עד שתיהיה בטוחה שחייב.
תיאור: עיניים ירוקות בוהקות עם נקודות של כחול ים, שיער שחור ארוך גלי, נמשים באזור האף, בגובה ממוצע.
סטייל: בגדים רחבים, לרוב הולכת יחפה, אוהבת ללבוש צבע אפור.
תמונה:שם: אלכס, מלשון אלכסנדרה.
גיל: 14.
הורים: אפרודיטה, נצר האדס.
תחביבים: לישון, לצייר, לבשל - אבל לא לאכול, לטפס על עצים, לישון על עצים, לסרוג.
נשק: פגיון ארד שמימי, מסתווה כצמיד. קשת כסף שנמצאת בעץ הקבוע שלה.
יכולות: דיבור הקסמה חזק מאוד, כלכך יפה שקשה להיתנגד אליה גם בלי הדיבור הקסמה, לזמן דברים מהצללים, מעולה בכל סוגי הכלי נשק מילבד סכינים וחרבות, רפלקסים הכי טובים שתראו.
חולשות: אלרגית לאבטיחים, נאמנה, מפחדת ממים.ההורים שלה מתו בטביעה של ספינה, היא גרה אצל אחותה הגדולה וחבר שלה עד לא מזמן, חבר של אחותה הגדולה אנס אותה בגיל 11 ומאז היא לא מתקרבת לבנים, היא הגיעה למחנה לפני זמן קצר.
חצי אחות של מייקל ומתנהגת כמו תאומה, חברה הכי טובה של לין, רעשנית, בעיות קשב וריכוז קשות מאוד, חשדנית אבל חברותית, לא אוהבת את המתנה של אפרודיטה אז היא לובשת בעיקר בגדים קרועים ומלוכלכים.
תיאור: עיניים משנות צבעים עם ערפל שחור תמידי, סמוקה מאוד, נמשים, יחסית גבוהה, שיער זהוב בשורשים ובקצבות כמעט מסנוור, אוהבת ללבוש כחול.שם: מייקל.
גיל: 14.
הורים: אפרודיטה.
תחביבים: לתפור, לקרוא, לעשות מתיחות.
נשק: חרב קצרה בחגורה, סכינים להשלכה בנעלים, פיגיון במסווה של קעקוע-מתנה מלין.
יכולות: מהיר, יודע לצפות את המהלכים של היריב, דיבור הקסמה חזק מאוד, לרוב ידוע בטיפשותו אבל האנשים הקרובים אליו ידעו שזה רק הצגה.
חולשות: מפחד מעורבים, האינסטינקטים שלו לא תמיד צודקים.מפלצת אחת יותר מידי ואבא שלו שלח אותו למחנה לקיצים.
חשדן מאוד, והמוח בחבורה, מעריץ את פרסי וליאו, חצי אח של אלכס, הם מתנהגים כמו תאומים וגם נראים ככה, חבר הכי טוב של לין, בעיות קשב וריכוז קשות מאוד.
תיאור: שיער משתנה בתאורה, לרוב בלונדיני. עיניים משנות צבעים ללא הכר. גבוה, נמשים, חיוך עושה צרות.
מייעאו♡
YOU ARE READING
ילדת כול העולמות
Action*לא יוצא בקצב סביר ורוב הסיכויים שאני אמחק את זה. בנוסף, זה בשיכתוב כרגע.* לונה היא בת הקטה ונכדה לפוסידון. פרסי ולו אלן היו כמו האחים הגדולים שלה מהצד האלוהי וסאלי אימצה אותה לאחר שאביה מת מידי כלב גהינום. יש לה חברים טובים בשם מייקל ואלכס. זוג אחי...