🐾Zevk🐾

24K 366 108
                                    

DİKKAT Hikayenin ilk bölümü 18+ içerir dikkate alarak okuyup ona göre yorum yaparsaniz sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DİKKAT
Hikayenin ilk bölümü 18+ içerir
dikkate alarak okuyup ona göre yorum yaparsaniz sevinirim

|S♡S|

Ani bir kararla ayağa kalkarak dolabıma yöneldim.Dolabımı açarak pekte kapalı olmayan bir elbiseyi elime alarak giyinme odama doğru irelledim.Üzerimdekilerden tek çırpıda kurtuldum ve elbisemi bir yere yetişmem gerekircesine giyindim.Zaten düzenli olan saçlarımı aynadan bir daha kontrol ettikten sonra son addımlarıda yerine yetirmek için tekrar odama döndüm.Takımı ve yüzüğümüde taktım ve son addım olarak parfümümü sıktım.

Gayet şık bir görüntüye sahip olan arabamdan inerek bara doğru emin adımlarla ireliyordum.Bura benim kaçış yerimdi,ne zaman evdekilerle kavga etsem buraya gelir kafa dağıtmak için içerim.Bu günkü ziyaretimse tam başka bir sebebtendi gece 3 de bir neden beni buraya sürüklemişti sanki tabi benimde burayı fazla sevdigime bakılırsa bir az içip kafa bulmaktan bir şey olmaz diye düşündüm.

Kalabalığın içerisinden bir yer bularak kendimi adeta oraya atmıştım.Etraftakı insanlar deli gibi dans ediyor yada sarhoşluğun dibine vuruyorlardı.Barmene her zamankinden diyerek beklemek adına telefonumu kurcalamaya başlatım.İnstagramdan olan bir sürü mesajları görmezden gelerek,vp dan olan tek mesaja tıklatım okul grubundan gelmişti yarın yeni edebiyyat hocamızın geleceğinden bahsediyorlardı.Dersleri fazla sevdigim söylenemezdi ama yeni hocayı merak etmedimde degildi.Mesajlara daha fazla bakacagim sırada barmen içkimi getirdi.

Önüme bırakılan içki için teşekkür ettikten sonra yavaş yudumlarla içmeye başladım.Fazla sarhoş olmayı sevmiyordum çünkü arabayı kendim kullanmalıydım arkadaşlarımla parti zamanlarıysa her zaman içkinin dibine vururum.Şu ansa bu mümkün değil gibiydi.

1 saat kadar burada durmuş içkimi içerek etrafdakı insanları izlemiştim.Şimdiyse azda olsa sarhoş olmanın verdigi etkiyle burayı gezmeye başladım.Arka tarafa geçtigimde bir sürü odalar vardı.Merakıma yenik düşerek ilk kapıyı açtıgımda orta yaşlarda bir adamın üzerinde sarışın bir kadının zıpladığını gördüm.Gördüklerimle kusacakmış gibi olunca öğürerek elimle ağzımı tuttum.Artık diğer kapıların ardındada neler olduğu az çok malum olmuştu.

Sırayla düzülmüş odalardan en sonuncu odanın kapısı farklıydı içerisininde farklı olduğu bes belli ortadaydı.Merakıma yenik düşerek o odaya doğru addımladım.Pekte sağlam sayılmayacak addımlarımla zorda olsa kapının önüne varmıştım.Kapının kulpunu indireceğim zaman sanki zaman durmuştu gözlerimin önüne renkler geliyor midem sanki ağzımdan çıkacak gibi oluyordu.Hep böyle kalacağımı düşündüğüm zaman iki çift damarlı el tarafından tutulmuştum bir şey söyleyeceğim sırada sert ses kulaklarımı doldurdu "Küçük kız kayıp mı oldun?"

Söylediklerinden anlam çıkarmayınca yüzümü ona doğru dönerek "Ben buraya girmiyordum" diyerek açıklamada bulunmaya çalıştım.
Ama o beni duymazdan gelerek kapının kulpunu çevirerek ikimizide içeri geçirmişti.Zar zor yürüyecek olan bedenimle ona karşı gelememiştim.

Bana bakarak konuşmaya başladı "Sana demediler mi hiç bilmediğin yerlere girme diye bak bakalım nereye girmişsin"
Yere zillediğim bakışlarımı etrafta gezdirmeye başlayınca hiç beklemediğim anda dudaklarımdan küfür fırladı "Hassiktir" Bura fantezi odasıydı.Dudakları yukarı kıvrılırken bana doğru küçük bir bakış atarak "Dudaklarını daha güzel şeyler için kullana biliriz" diyerek beni duvarla kendi arasına aldı.

18+

Eğilerek yüzümüzü aynı hizaya getirerek burunlarımızın uçlarını bir birine sürtdükten sonra dudaklarıma inerek büyük bir hırsla dudağıma yapışmıştı.
Yaptığına karşılık vermemek imkansızdı.Adeta delicesine dudaklarımı sömürüyor bense ona ayak uydurarak karşılık veriyordum.Bi anda dudaklarımızı ayırarak elbiseden belli olan göğüslerimi eliyle okşamaya başladı.Kafamı geri atarak inliyordum.Bir eli göğsümdeyken tek eliyle beni kucağına alıp sertçe yatağa ittirdi.Üzerime eğilerek tek çırpıda elbisemi yırttarak kendi gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.Gömleğini yatağın rastgele bir tarafına fırlattıktan sonra ellerimle kaslarını keşfe çıkmıştım adetta kasları çok fena gözüküyordu her kadını azdıra bilecek bir vücut tipine sahipti.

Pantalonundan kurtulmak için eli pantalonuna gittiğinde onu durdurarak kendim fermuarını indirdim.Karşımda sadece boxerle duran adam baktım siyah gözleriyle her an beni yiyecekmiş gibi bakıyordu.Bi anda sırtımı yeniden yatakla buluşturdu.Sütyenimin kopçasını sabırsızlıkla indirdi ve odanın bir köşesine fırlatdı.Yüzünü göğsüme bastırmış ve diliyle göğüs uçlarıma daireler çiziyordu.Bense altında zevkten dört köşe olmuştum adeta.Daha aşağılara indiğinde kafasını kaldırarak bana baktı ve daha sonra kilodumu tek hamleyle indirdi.Bir kaç saniye kadınlığıma bakışlar attıktan sonra dilliyle becermeye başlamıştı.Bir çok kez öpüşmüştüm ama ilk kez bu kadar ileriye gidiyordum.Ve karşımdakı hiç tanımadığım bu adam bana zevkin her halini tattdırıyordu.

İki parmağını dudaklarımın arasına sertçe ittirince normaldan büyük olan parmaklarını yalamaktan zevk alıyordum.Boxerinden kurtulmak adına yataktan kalkmıştı.Bense büyük bir iştahla onu bekliyordum.Boxerinden kurtularak aç bir kurt gibi yeniden yatağa geri döndü.Damarlı olan aletine çekmeceden aldığı kayganlaşdırıcıyı dökerek bana baktı"İlk değil demi?". Eğer ilk dersem burada bitireceğini düşünerek korkak bir şekilde kafamı hayır anlamında salladım.Hırlayarak pozisyonunu alarak bi anda erkekliğini sertçe kadınlığıma itmesiyle tiz bir çığlık attım.

"Umarım bu zevk çığlıklarındır"
Diyen adam dolu gözlerimle baktıgımda yalan söylediğimin geçte olsa farkına varmıştı.
"KIZIM NE SİKİME YALAN SÖYLÜYORSUN?" Diyerek sert vuruşlarını durdurmuş alışmamı beklemeye başlamıştı.Bir süre sonra altında zevkten dört köşe olmaya başlamıştım.Adamsa göğüslerimi sıkarak içime sert darbeler vuruyordu.Son darbelerindeyse oldukça hızlanmış ve bi anda erkekligini içimden çıkarmış ve karnımın üzerine boşalmıştı bense onla ayni anda boşalmıştım...

♡𝖲𝗈𝗇♡

*İlk bölümü nasıl buldunuz?

*Sizce oy sınırı kaç olmalı?

*Karakterlerimiz nasıl?

*Haftada kaç bölüm gelmeli?

HOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin