!OKUMADAN GEÇMEYİN!
Ya ben size sahip olmak için bayağı bir sevaba girmiş olmalıyım. Sizi o kadar çok seviyorum ki. Of ya manyaklar. Ağlatıyorsunuz beni. Ama mutluluktan. Mutlumedia;) anlatıyor herhalde ne kadar şanslı olduğumu. Siz hiçbir zaman enim okuyucum olmadınız. Bazılarınız bu yolun başında benimle birlikteydi. Bazılarınız aramıza sonradan katıldı. Ama olsun. Sizler benim BEDERİSTLERİMİNİZ. Hepinizi über manyak seviyorum. Sadece bunun için(Kader) demiyorum. Aynı zamanda Kalbimin Ritmi'nde de yanımda oldunuz. Amatörlüğümü yüzüme vurmaktansa beni geliştirdiniz. Romantik komediden nefret eden beni ona aşık ettiniz. Umarım bu satırlar size olan minnetimi ve sevgimi anlatabilmiştir. Sizi çok seven yazarınız...
Sorularını soramayanlar yoruma düşebilirler.
#Benim(starneybinson'un)olduğum yerler koyu yazımdır.
#Sorular ise koyu ve eğik yazımdır.
Soru 1: İleride kızın olursa sevgilisinin özellikleri nasıl olsun istersin?(irem_lgn)
-Yani bilemiyorum. Şimdi dürüst olayım. Sen bu değişik @starneybinson'un aşkosu olduğun kadar benimde aşkomsun. O yüzden; Beder, evet Beder kız, daha çok küçük. Ama hiçbir zaman sevgilisinin olmasına karışmam açıkçası. Bir düşüneyim. Hmm. Böyle uzun olsun ama çok değil, sonra kara kaşlı kara gözlü olsun. Benin kibin.-benim gibi demeye çalışıyor arkadaş-Renkli çorap giyebilecek kadar cesur, film izlerken ağlayabilecek kadar duygusal olsun. Kesinlikle insan olsun. Malumunuz, uzaylılar insan kılığına girip insanları kaçırabiliyorlar.
-Berk sen yine bilim kurgu mu izledin?
-Hayır. Belki. Ucundan. Niye sordun?
-Hayır yani niye uzaylının teki gelip Beder'i kaçırsın ki?
-Aa, seni mi kaçıracak aşüfte? Tabi benim kızımı kaçıracak ayol. Sus. Açlık şekerim tavan yaptı vallahi. Hah, nerede kalmıştık? Birde benim ona yaptığım yemekleri yesin.
-Çocuğu zehirlersin saçmalama.
-Niye zehirliyeyim ayol? O da seme olmasın. Ay bi de beni sevsin vallahi. Sevilmeyecek insan mıyım? Değilim. No problem. Sorun için sağol 13. ara öğünümü yiyip geliyorum.
Soru 2: Evli olduğun kız, Kader kadar güzel olmasa yine de annenin söylediğini yapıp onunla evli kalır mıydın?(@GamzeTugba67)
-Bu nasıl soru ayol? Buraya mı basıyoruz nurayy!? Neysem efendim. Annem 'Hayat anın Kaderleriyle doludur.'derdi hep. Ve evet, yine de evli kalırdım. Birçok erkeğin aksine benim için görünüşten çok tavır ve davranışta önemli. Kader güzel biri ama onunla evli kalmak istemem güzelliğinden çok kişiliği. Beni oldukça zorlayan ama bugüne kadar tanıştığım diğer kızlardan daha iyi bir kişiliğe sahip. Birde namusumu kirletti. Hele bir evlenmeseydi bak. Onu Müge Anlılar da, Esra Erollar da süründürürdüm. Yaparım bilirsin.
-Nerede yaparsın? Alah aşkına daha geçen gün gök gürültüsünden korktuğun için neredeyse Kader seni Beder gibi ayağında sallayıp uyutacaktı. Süründürürmüş. Peh.
-Kalk git ya. Sen niye benim minnak kuşlarıma beni rezil ediyorsun? Sıradaki soruyu alabilir miyim? Teşekkürler tatlım. Çok makbule geçti. Makbule demişken. Bizim Makbule diye bir komşumuz var. Ama nasıl un helvası yapıyor anlatamam. Aslında anlatır-dım. Eğer nasıl yaptığını bilseydim. Farklı bir şey koyuyor içine namıssız. Neysem yıha, yeni soru!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NASA ÇOCUĞU'YLA SORU-CEVAP
RandomÖhöm-benim kızlar sakin. Berk'iniz. starneybinson'un dediğine göre bana sorularınız varmış. Kader şuan evde yok o yüzden hadi bakalım soruları cevaplayalım. Biri mangal yaktı galiba bir dakika... Geliyorum bir yere kaybolmayın.