Verhaal over alle bankzitters.
(Moord)POV: MILO
Het is regen achtig op kantoor iedereen is met zijn eigen ding bezig
"Moet ik wat eten beste-" Ik heb mijn zin nog niet afgemaakt en er worden al dingen geroepen "Oke komt er aan"
10minten later hebben we het eten, we gaan met ze alle gezellig aan tafel eten en hebben het over van alles. "Hadden jullie het gister ook gehoord op het nieuws?" "Alleen jij kijkt het nieuws Roel" Iedereen lacht behalve raoul "Nee serieus, er is dichtbij kantoor een schietpartij geweest en er is iemand dood neergestoken voor de deur van iemand" "Hahaha grappig Roel" zeg ik heel sarcastisch terwijl de andere jongens juist bezorgd lijken. "Wat dit meen je toch niet Roel?" "Het enige wat ik wil mee geven kijk uit Milo alsjeblieft, jullie allemaal" Ik knik.POV: KOEN
"Maar goed, ik ben klaar dus ga naar huis joe!" Zegt Mat en hij vertrekt. "Ja ik moet ook zo gaan, heb een date met Lieke" "Oee gezel Roel" zeg ik blij voor hem, hij geeft een glimlach en gaat dan weg. "Ik moet ook zo gaan nog even naar de wc" zeg ik terwijl opsta. Milo is ookal weg ik hoorde de voordeur namelijk en weet dat Rob nog iets moest afmaken.
POV: ROBBIE
Iedereen is weg behalve ik en Koen die op de wc zit, gelukkig kan ik ook zometeen weg nog een paar dingen.. ik hoor Koen in de keuken rommelen waarschijnlijk opruimen ookal hoor ik het niet heel goed dat Koen het is maar ik besluit niet om erheen te kijken. Ik voel zware voetstappen op me afkomen ik kijk naar recht en zie alleen een zwart masker en ja hoor het word zwart voor mijn ogen, ik ben flink gestoken in mijn buik. Ik hoop dat ik in de Hemel beland..
POV: KOEN
Als ik de wc uit kom lopen zie ik Rob nietmeer hij is vast al vertrokken en besluit ook te gaan *Volgende dag*
Ik word wakker gebeld door Milo in de bankzitters groep "Wat is er Milo" "Kom Koen je bent te laat" Wat nee niet weer he en ja hoor zelfs 2 uur, ik kleed me snel om en spring de auto in zonder te ontbijten.POV: RAOUL
Zodra ik op kantoor aankom zie ik Milo en Mat al "Waar zijn Koen en Rob" "Koen heeft zich verslapen en Rob neemt nie op" "Betekend dat.. nee dat kan niet" "Wat is er Roel" vraagt Mat bezorgd "Gister het nieuws er is weer iemand overleden dicht bij kantoor gevonden in de bosjes, ze weten alleen niet wie" "Grappig Roel stop maar met die grapjes" zegt Milo geïrriteerd "Ik maak geen grap wat als het Rob was" Ik zie tranen in hun ogen ontstaan "Yo josties" Koen komt de kamer binnen gelopen.
POV: MATTHY
"Heeft iemand iets verdachts gezien gister" Stel je voor mijn maatje Rob verdwenen en we doen er niks aan "Hoezo wat is er" vraagt Koen, Raoul kijkt verstijfd naar zijn telefoon, ik zie een traan over ze wang gaan "Nee je meent dit niet toch" Raoul knikt en laat zijn telefoon zien waar staat: 'Robbie van de Graaf 25 jaar dood gevonden in bosje, rust zacht' ik zak inelkaar hoe mijn beste vriend, de jongens huilen het uit. "Ik kan hier niet blijven" Ik en Koen rijden beide terug naar huis, dit is te erg.
POV: RAOUL
Het voelt koud, leeg binnen in mij een deel van me is verloren, Milo is aan het huilen in zijn armen. Hij had een hekel aan Rob, hij heeft dit gedaan zonder goed na te denken pak ik een keuken mes en steek ik Milo wel 5x "Je hebt mijn beste vriend pijn gedaan, we bestaan niet meer" Ik verberg het lichaam zonder sporen van mij achter te laten en verlaat dan ongemerkt kantoor. "Fase 2 gelukt" gister gestuurd door mijn bondgenoot ik app terug "Fase 3 gelukt".
POV: KOEN
2dagen later geen moord meer geweest alleen die van Milo waar we gister achter kwamen, waarom moet dit ons over komen wie zit er achter en waarom "Had een van jullie een hekel aan Rob of Milo" "Tuurlijk niet het zijn me maten" antwoord Mat "Ik behandelde ze al mijn eigen broertjes" antwoord Roel. Dit kan niet bij ons liggen, ik probeer maar te slapen.
POV: MATTHY
Dit alles is niet meer gezond, ik probeer mijn slaap te pakken maar schrik elke 10minuten wakker kort als ik mijn ogen open doe zie ik een zwart figuur in de kamer maat hoe langer ik kijk verdwijnt het. Ik probeer daarna weer te slapen, natuurlijk schrik ik weer wakker en zie het zwarte figuur weer maar nu lijkt het dichterbij ik kan niet merken wie of wat het is. Dit alles maakt mijn hoofd gek, 'Het is vast niks Matthyas ga gwn slapen' als ik mijn ogen dicht doe en de andere kant opdraai voel ik in mijn rug iets scherps.. bloed stroomt uit mijn rug ik kan niet goed functioneren en ga naar de hemel.
POV: KOEN
Mat is dood gevonden, was dit het is er iemand nog op jacht voor mij? Of Raoul, ik heb Raoul uitgenodigd om te blijven slapen zodat we hopelijk niet dood gaan. "Hey koentje" "Hey Roel" hij geeft me een knipoog "Fase 4 gekukt" zeg ik dan hij geeft me een knuffel "Ik ben trots op je"
-
Er komen nog 2 one shots aan!
JE LEEST
One shots (Bankzitters)
FantasyHeyy, dit zijn korte verhaaltjes over de bankzitters. Niet alles zou het zelfde zijn dus kijk goed naar de titel of zinnen die schuingedrukt staan! Veel plezier met lezen. *Bankzitters* *Kan sh in komen*