-1-

25 1 0
                                    

[🐬]

memleket ozlemi soobin'in gotunu sarmalamisti. evini ozluyordu. en sevdigi renk olan turuncuyla bezenmis o odasi aklina geldikce aglayacak gibi oluyordu. bu les gibi yere geldigi icin sinir krizleri geciriyordu. sirf babasinin gencliginde yaptigi hatalar yuzunden o niye bunlari cekmek zorunda birakiliyordu ki? okulun kapisindan iceri girdi. karsinda duran biraz eskimis yurt ile soka ugradi.

"yurt okulun bahcesinde mi olur amina koyayim ya! bu ne?!"

ablasi ona moral verdi ama bir boka yaramamisti. yurdun kapisindan iceri girdiginde karsisinda bir gorevli abla vardi. elinde bavulla ilerlediler. aniden yanindan kosa kosa bir cocuk elinde valiziyke gecti. orta boylu kizil sacliydi. aslinda kizil demek yanlis olurdu. saclari bildigin turuncuydu. kucuk bir yuzu vardi. gecerken carpistilar ve valizleri aciliverdi. (COK ROMANTIK) Valizlerin icindeki her sey karismisti. kosan cocuk aceleyle valizini toplamaya calisti.

"tabakciya bok mu yetistiriyosun bu ne acele lan" dedi soobin.

"acelem var pardon" dedi kosusturan havuc.

tam ne acelesi lan diyecekken cocuk hizlica uzaklasimisti bile. sinirini azaltmaya calisti ve esyalarini toplamadi. (bavulun nasil acildigini sorgulamayin) gorevli ablanin arkasindan ilerledi...

yeni odasini gordugu an yaptigi secimden pisman oldu. sadece kendi ayaklari uzerinde durmak istiyordu. vandayken babasi onu tamamen kisitliyordu. sirf bunun icin secimini yapip gelmisti buraya. ama simdiden bu ortami gordukce uzulmustu. yurt odasi kucuktu ve kirliydi. yataklar ranzaydi ve her an kirilabilecekmis gibi duruyordu. carsaflar bile hijyenik degildi. is isten gecmisti.

"elinde olana sukur et oglum. carsaflari ancak yarin degistirebilirim. oda arkadasin da vardi senin ama ne zaman gelir bilmiyorum. hadi iyi geceler."

"iyi geceler."

bavulunu bosaltmasi gerekiyordu. once kiyaferlerini yerlestirdi o kucucuk dolaba. sira ic camasirlarina gelince bir sey fark etti.

"HAVUCLU DONUM YOK LAN"

################################

[🥕]

yillardir kucuk bir koyde yasamanin dezavantajini uzerinde hissetmisti. simdide cok emek verip kazandigi lise icin yurtta kalmasi gerekiyordu. uzgundu cunku sehirde cok arkadasi yoktu. zorbalaniyordu eski okulunda. gelecegi icin calisiyordu ama insanlar bunun icin ve onlara gore "gay" oldugu icin ondan nefret ediyordu. alismisti artik. ailesini de sadece hafta sonlari gorebilecekti. simdi yurda varmisti. hemen cantasini birakip yurt kapatmadan son ihtiyaclarini almasi lazimdi. babasi disarida bekliyordu. hizlica esyalarini odaya cikartmak ilerledi. babasi orada mi diye arkasina bakarken birine carptigini fark etti. hayvan gibi uzun birine. sinirli ve uzgun gorunuyorudu.

"tabakciya bok mu yetistiriyosun bu ne acele lan" dedi uzun cocuk. kizmisti sanirim.

"acelem var pardon." olay uzasin istemiyordu. cocugu arkasinda birakip ilerledi.

babasiyla vedalastiktan sonra yurda girdi. gorevli birini bulamadigi icin bos buldugu bir odaya girdi. esyalarini yerlestiremiyecek kadar yorgundu. uyumak icin yataga girdi.

hava karanlikti. yurt bostu cunku baska sehirden gelenler icin erkendi bu zaman. odada tekti. yurt cok karanlikti ve sanirim psikolojik olarak sesler duyuyordu. oda soguktu. got korkusu sardi her yerini. cok sikismisti ama bu karanlikta odadan cikip lavaboya gitmeye korkuyordu. ilk defa tek basina bir yerde kaliyordu. ve sonra bir sey oldu...

"ANANI SIKIM"

altina isemisti.

...

JUST A LITTLE BIT COK GUZEL SARKI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JUST A LITTLE BIT COK GUZEL SARKI.
bugunluk bu kadar yazabildik okulda yerli mali vardi orda anca bu kadar oldu suan temizlik yapiliyo en yakin zamanda yeni bolum atmaya caliscaz gencler oy verip yorum yapin lutfen hoscakalinnnn💗💞💘
(la suan ikisi -cakma yeonjun ve soobin-ayni ortamladarrrr EVLENSIN BUNLAR UFF)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Havuc Aseren Yunus °yeonbin°🐬🥕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin