Oha Taş mı lan o?

31 4 2
                                    

Bu bakışların altında ezilirken hala gülmemi bastıramıyordum sanırım benim bir hastalığım vardı. "Olmadık yerlerde gülme hastalığı" Utanmasam fazla tanımadığım birinin cenazesinde bile gülerim ben öyle bir manyağım. Diğerlerine göre çok farklı bir psikolojiye sahibim. Hayatımı bir komedi sineması gibi yaşamak hoşuma gidiyordu. Tabi ki hayatımda kötü olaylar da oluyordu ama ben hemen bunları aşabiliyor idim. Her neyse, bu arada ben Merve. Sayın tatlı muhtarcığımız(!) yanıma gelip "Merve kızım seni koruyayım dedim sende orada geçmiş gülüyorsun."Yakışıyormu senin gibi akıllı kıza. Ben mi akıllı kızdım?! Bu sefer gerçekten çok fena gülmem geldiğinden dolayı boğuk bir sesle " Özür dilerim" deyip ekmek sırasının arkasında kalan çocuk parkına doğru koşturmaya başladım. Pardon pardon koşturmadım resmen depar attım. Tam öküz gibi gülmeye daha doğrusu "kişnemeye" başlıyacak iken yumuşacık bir şeye başımın değdi. "Noluyoh amınagoyim?" diye mırıldandım başımı kaldırdığımda... Yuh! Oha taş mı lan o? Sanırım başımın değdiği şeyin neden yumuşak olduğunu anladım resmen çocuğun kemiklerinin üzerinde üç metre kas vardı! Kas Hayvanı! Adını bilmediğim taş kahkaha atmaya başladığında "Neye gülüyorsun" diye tısladım. Çocuk gülmesini kesip "Sen az önce noluyoh amınagoyimmi dedin?" diyip kahkahalarla gülmeye devam etti. Anladım ki oda benim gibi çok gülen biriydi. Ama bende işimi bilirdim tabii ki güzel kızımdır sonuçta bu yüzden böyle "hayvanilere" karşı kendimi nasıl koruyacağımı öğrenmiştim. Hemen kasdan geçilmeyen karnına yumruğu indirdim! Gülmesi durduğu anda içimden "hassikttir!" diye geçirdim gülüşü anında öfkeye dönüştüğünde bacaklarımın yerinde olup ulmadığını kontrol etmek istedim çünkü bayadır koşmuyorum(!) Onların yerlerinde olması bilinciyle bedenimdeki tüm gücü bacaklarıma yükleyip Allah ne verdiyse koşmaya başladım. Dur bir dakika! Lan! Ben bir taşla tanıştım ama ismini sormadım! Gerizeklı ben! Diye düşünürken bir parkta oynayan gerizekalı çocuğun atıığı öküz gibi basketbol topu ayağıma gelince yere yapışmam bir oldu. Topun sahibi çocuğu içimden tüm küfürleri saydım ama gerizekalı bana "Top topu çekermiş diye bağırdı!" Vay yavşak!" diye anırdım. Teyzelerin sözlerine kafamı çevirecekken bir elin beni çektiğini farkettim ve içimde oluşan patlamayla "ananın amı lan yeter!" diye bağırdımkiii hassiktir! Beni çeken o taş mış lan!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GökyüzündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin