♥38♥

3.2K 149 6
                                    

Holky jenom informace Justinovi je dvacet a Belle taky ale nemá tolik tetování jako teď řekněme že jich má sakra málo mě se to tam hodí.

O dva měsíce později

Justin

Naší princezně je 5 měsíců a je fakt rozkošná. Strašně malá ale rozkošná. Moc jsme ještě sní na veřejnosti nebyli ale dnes jde se mnou na Meet and Greet. Bella tam bude taky. Zrovna teď se nacházíme v New Yorku.

Zvedl jsem se z postele která je v autobuse a šel do koupelny. Stoupl jsem si k zrcadlu a podíval se na sebe. Mrkl jsem na sebe. ,,Narcisi" řekl někdo za mnou a já v odrazu viděl Bell. Usmál jsem se a otočil se na ní. ,,Já nejsem narcis" řekl jsem ,,Ale jo si!" protestovala a já zakroutil hlavou a přišel kní a políbil jí ,,Dobré ráno lásko" řekl jsem a ona se zasmála ,,Dobré" řekla. Znova jsem jí políbil ale slyšel jsem hlas mojí princezny ,,Vždy to pokazí" řekl jsem se smíchem a ona se smíchem zavrtěla hlavou ,,Jdi za ní potřebuju se umýt" řekla a já přikývl a vyšel z koupelny. Šel jsem k její postýlce a podíval se na ní a ona hned přestala brečet ,,Ty provokatérko" řekl jsem a vzal si jí na ruce. Převlíkl jsem jí do bodýčka a položil jí na bříško na postel čelem ke mě aby na mě viděla. Šel jsem ke skříni a podíval se do ní a vytáhl černé a bílé tričko. Otočil jsem se na Madison zrovna se koukala na roh kde měla medvídka ,,Hey darling" řekl jsem ona má strašně ráda když jí říkám darling ,,Darling" řekl jsem a ona se na mě podívala ,,Jaké tričko si má tatínek vzít?" zeptal jsem se a ona zaprskala ,,Taky si myslím že to černé" řekl jsem a oblíkl si ho ,,Si fakt hrozný" řekl někdo a já se otočil a viděl mamku ,,Mami" vykřikl jsem a běžel jí obejmout neviděl jsem jí dva měsíce ,,Opravdu se ptáš své pětiměsíční dcery co si máš vzít?" řekla se smíchem když se odtáhla ,,Souhlasila stím černém má dobrý vkus po tatínkovi" řekl jsem a ona se zasmála. Slyšel jsem otevření dveří. Otočil jsem se a viděl Bellu jenom v ručníku ,,Pattie" vypískla a objala jí ,,Ahoj zlato" řekla a stiskla jí. Měla krátký ručník a byl jí vidět její krásný zadeček panebože. Musel jsem zakňučet podívali se na mě a já se nevinně usmál ,,Panebože Justine máš tu dceru!" řekla mamka a já se na ní podíval ,,Jak to víš?" zeptal jsem se ,,Justine znám tě já vím na co myslíš a koušeš se do rtu" řekla a já se zasmál ,,Vidíš i tvoje máma pozná že si nadržený" řekla Bella a já jí políbil a pak si lehnul k Madison ,,Darling" řekl jsem a ona se na mě podívala a zasmála se ,,No to je srandy" řekl jsem a rozcuchal jí její blond vlásky. Nechápu jak může mít blond vlasy a hnědé až modré oči no fakt má takové modré ale je tam i hnědá. Bella se zrovna převlíkala ,,Mami?" řekl jsem a ona přikývla a sedla si na postel a vzala si Maddio ,,Proč má Maddie blond vlásky když Bella je má hnědé a já taky" řekl jsem ,,Justine ono se to změní ty si taky měl blond vlásky jako zlatovláska a teď máš hnědé možná bude je mít světlejší" řekla a já přikývl ,,A oči?" zeptal jsem se a ona se na ní podívala ,,Ty má trochu po tobě jako hnědá a ta modrá nevim kde se vzala možná po mě" řekla a já se zasmál.

Když byl večer tak jsme šli do zákulisí a povídali si ,,Justine jdi se obléknout!" zařvala na mě Alison a já se zasmál a šel do šatny tam spala v kočárku Madison. Pohladil jsem jí po tváři a oblíkl se. Dnes bude OLLG vybírat Bella a Madison. Tak moc bych chtěl vidět reakce Beliebers.

Bella

,,Ducks,ducks,ducks.Quack,Quack,Quack. Smooth!" zařvali jsme opravdu nechápu kdo tohle vymyslel. Líbí se mi to ale je to zvláštní. Justina přivázali na křídla a pak to vypuklo. Slyšela jsem ten křik který Justin tak miluje. Pamatuju si na můj první koncert s Justinem byla jsem ta bláznivá fanynka

On jenom stál a usmíval se. Všechny lidi si prohlížel. Podíval se na první řadu všechny skenoval pohledem. Podíval se na mě a zíral já jsem přestala málem dejchat. Pak se na mě usmál. Já jsem začala ječet ještě víc. Začal písničkou All around the world. Potom ještě nějaké ale spíš se na mě pořád díval já jsem byla v šoku. Potom odešel do zákulisí a asi za dvě minuty se vrátil.

Ale nejlepší bylo OLLG

Začal zpívat OLLG. Ale pořád se díval na nějakou osobu která tam prochází. Potom ukázal prsty nahoru a zpíval dál. Najednou na mě někdo zaťukal na rameno stála tam jedna holka s Bieber Teamu Alison. Vykulila jsem na ní oči ,,Pojď se mnou" holky začali řvát a já brečet. Šli jsme do zákulisí a já jsem se rozbrečela ještě víc. Potom mě poslala na podium. Když jsem tam vešla tak začali všichni ještě víc řvát. Když se mě Justin všimnul tak mi dal ruku a posadil mě do křesla a začal zpívat já jsem brečela tančil kolem mě někdy mě i obejmul a pak tancoval s tanečníky. Holky taky brečeli a pořád se na mě koukali. Když písnička skončila tak mi Justin dal puget růží a takovou tu čelenku na hlavu. Obejmul mě a pak se mě zeptal když jsme odběhli do zákulisí ,,Jak se jmenuješ?" ,,B-Bella" ,,Krásné jméno" řekl mi a pohladil mě po tváři a utřel slzy ale já jsem se rozbrečela ještě víc. ,,Chceš se vyfotit?" zeptal se ,,Jo prosím" vzal můj telefon a dal mi pusu na tvář a vyfotil to ,,Děkuju" usmál se na mě ,,Když tak mi zavolej krásko" a do zadní kapsy mi dal lísteček já jsem na něho vykulila oči a pak odběhnul.

A dostala jsem číslo byla jsem sním na pláži pak na Believe tour tam jsme se dali dohromady. Zjistila jsem že čekám dítě a teď tu stojím s Madison na rukou a koukám na mýho miláčka. ,,Hey lásko!" zařval někdo a já se probrala s tranzu ,,C-co se děje?" zakoktala jsem a viděla Justina s ustaraným obličejem ,,Spíš co se děje s tebou? Stalo se něco stojíš tu jako sloup a tečou ti slzy co se stalo?" zeptal se a objal mě ani nevím že mi tečou slzy ,,Jenom vzpomínám" řekla jsem a on se ode mě odtáhl ,,Na co?" zeptal se ,,Když jsem tě viděla poprvý a byla jsem OLLG a ani nevím že brečím" řekla jsem ,,Ty si rozkošná si mě platonicky milovala" řekl a já se zasmála ,,A teď už ne platonicky ale normálně z čisté lásky" řekla jsem ,,Taky tě miluju lásko" řekl a políbil mě ,,Počkat co tu stojíš?" zeptala jsem se ,,Mám deseti minutovou přestávku" řekl a já přikývla. ,,Budeš teda vybírat OLLG?" zeptal se a já s radostí přikývla. Zasmál se a odešel zase na podium ,,Jdi" řekla Alison z úsměvem a já vzala Madison z kočárku a šla k fanouškám. Procházela jsem kolem nich a holky se na mě usmívali a Madison ta se na to jenom překvapeně dívala. ,,Panebože koukni Bella a jeho dcera!" zařvali nějaké holky a já se otočila. Byly tam tři holky byli docela vzádu takže moc neviděli. Šla jsem k té holce co zařvala a když viděla že se kní blížím tak se rozbrečela ,,Pojď se mnou" řekla jsem a ona zařvala a chytla se za ruku co jsem jí nastavovala. Ještě se objala s holkama a šla se mnou do zákulisí ,,Je strašně roztomilá vždy jsem jí chtěla vidět" řekla a já se usmála ,,Celá po Justinovi jak se jmenuješ?" zeptala jsem se ,,Naty" řekla a já se usmála ,,Tak jdi Naty je čas" řekla jsem a popostrčila jí na podium. Justin jí posadil na křeslo a ona se rozbrečela. Justin kolem ní tancoval. Když skončil tak sní šel do zákulisí a mě hned políbil ,,Vybrala si dobře" řekl ,,Já vim" ,,Jdeš na meet and greet?" zeptal se Justin a ona zakroutila hlavou ,,Tak mi dej mobil" řekl a ona mu ho podala. Vyfotil se a pak si jí k sobě přitáhnul a taky se vyfotili ,,A teď to ukaž komu chceš" řekl a ona se rozbrečela ,,Děkuju moc" řekla ,,Nemáš zač" řekl a objal jí,dal jí pusu na tvář a odběhl na podium ,,Má strašně dobrý srdce" řekla když jsme šli zase tam ,,To má" řekla jsem ,,Jsem ráda že je s tebou" řekla ,,Děkuju" řekla jsem a ona se objala s holkama a já se snima vyfotila i s Madison.

Justin (krátké)

Když koncert skončil tak Bella převlíkla malou do bílých dupaček a já si na sebe hodil černé kalhoty a černé tílko a ještě si na hlavu dal snapback potom jsem si vzal zlatý řetízek a brýle. Bella si šla lehnout do busu protože byla unavená. Vzal jsem malou a šel na meet and greet. Vyfotil jsem se z hodně holkama a taky se zvlášť vyfotili s Madison měla vystrašnený obličej. Nemá ráda když jí drží někdo koho nezná. Přišla tam jedna holka ještě s jednou ,,Ahoj holky" řekl jsem a oni se rozbrečeli a obejmuli mě. ,,Opatrně neumačkejte mi dceru" řekl jsem a oni se na ní podívali a začali se rozplývat ,,Můžeme si vás jenom vyfotit" řekla a já přikývl. Maddie zase měla vystrašený obličej a já se na ní díval (média),,A teď se mnou" řekl jsem a oni se zasmáli. Vyfotili se se mnou a byli to myslím poslední holky. Šel jsem do busu a malou jsem uspal a lehnul si k Belle ,,Dobrou noc princezno" zašeptal jsem jí do ucha ,,Dobrou" zavrněla a já se usmál a usnul.


Sorry že se tam hodně mění pohledy. A dejte mi prosím komentář moc moc prosím jak už jsem psala ke Coveru nemá to cenu psát. Když nevím jestli to někdo čte.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat