Keyifli Okumalar Dilerim...
Şöyle bir bilgilendirme yapmak istiyorum sizlere: Ben kitaplarımı fazla uzatmayı sevmiyorum.Daha doğrusu uzadıkça tadının kaçtığını düşünüyorum.Bu kitabı da fazla uzatmayacağım.Yani her an Final bölümü ile karşı karşıya kalabilirsiniz :)
Multimedya: Sezen Aksu - Kaybolan Yıllar
*****
"Siz Su ile ilgilenen doktor değilsiniz.Burada ne işiniz var?"
Rana'nın sorusu ile kafasını kaldırıp ona baktı Caner.Bir anda karşı karşıya kaldığı soru karşısında ne diyeceğini bilemezken yaslandığı duvardan ayrıldı.
Rana,tek kaşını kaldırıp adama yaklaştı."Derhal soruma cevap verin.Aksi halde sizi derin ve zorlu bir sorguya çekmek zorunda kalırım."
Adamın tam karşısında durup gözlerini adamın gözlerine dikti.Caner, hızlı bir yalan uydurarak bu durumdan kurtulması gerektiğini biliyordu ama kahretsin ki beyni şu an durmuş gibiydi, aklına da bir şey gelmiyordu.
"Yoksa Su'yu bu hâle getiren o psikopatın adamı mısınız? Buradan Su hakkında bilgi mi taşıyorsunuz?"
"Siz beni neyle itham ediyorsunuz böyle?" Gözlüğünü düzeltti Caner."Ben Su'yun çok yakın bir arkadaşıyım,üniversiteden.Okuldan sonrada görüşmeye devam ettik."
Rana,ellerini belinde birleştirdi.
"Soruma hızlı bir şekilde cevap verin.Su," Dedi aynı zamanda adamın tepkilerini ölçerken."O hangi branşta öğretmenlik görevini sürdürüyor?"
İçinden büyük bir küfür savurdu Caner.
"Beş saniyeniz var.Beş, dört..."
Adam,fena hâlde köşeye sıkışmıştı.
"Üç,iki.."
Kafadan attı Caner.İki şansı vardı.Ya attığı tutacaktı ya da şimdi, şu anda,bu kadın tarafından tutuklanacaktı.
"Tarih." Dedi aklına gelen ilk branşı söylerken.
Ve hayattaki tüm şansını resmen burada kullanmıştı.Kadının onu doğrulamasını bekledi.Resmen kafasından atmıştı cevabı ve yüzde doksan ihtimalle yanlıştı.O nereden bilebilirdi ki Su'yun hangi alanda öğretmenlik yaptığını.
"Doğru biliyorsunuz." Dedi başını hafifçe olumlu anlamda sallayan kadın.
Caner,derin bir nefes aldı.Şükür çekti.Kadının geri çekilişiyle sırtını yeniden duvara yasladı."Su ile bu kadar yakın arkadaş iseniz ona bunları yaşatan adamdan haberiniz vardır?"
Ateş'ten bahsediyordu.Nedense bu adama hiç güvenmemişti ve Su ile üniversiteden arkadaş olduklarına da inanmıyordu.O bir polis memuruydu.Karşısındaki insanın tek bir bakışından anlardı her şeyi.
"Su bana bu mesele hakkında neredeyse hiçbir şeyden bahsetmedi.Tek bildiğim,onların eskiden birlikte oldukları ve birbirilerini gerçekten sevdikleri.Sanırım o adamın kıskançlıklarından sonra bu hale geldikleri. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | Tamamlandı
General Fiction"Bırak beni bırak!" Kadın,ellerini adamın iri parmaklarından kurtarmaya çalıştı.Adam ise onun bileklerini kavramış,bükerek belinde bir araya getirmişti.Tek eliyle kadına yetiyordu gücü.Su,belinde birleştirilen ellerini kurtarmaya bir kez daha denedi...