Death Flower

186 35 21
                                    

Biraz geç oldu bölüm atamadım çok özür diliyorum şemsiyecikler ! Haydi yeni bölüme ❤️☂️

Ufak bir flasback >>>

---

Buketin üzerindeki notu görüp hızlıca açtım.

" Tekrar özür dilerim küçüğüm, beni affet. "

Bu Lucifer'dı. Tedirgin olmuştum ve sağıma soluma bakarak onu aramaya başladım.

Nancy: Kim o ? Ne yazıyor orda ?

Five zorla elimdeki notu alıp okumuştu. Kızaran yüzünün sebebini anlayamamıştım. Sinirlendi ama neye ? Notu elinin içinde buruşturup ayaklandı.

Five: Gidiyoruz.

///

Five, beni ve Nancy'i akademiye ışınlamıştı. Önce ikimizin konuşacağını söyledi ve odasına geldik. Şimdi ise karşımda yürüyordu sağa ve sola. Şimdi tekrar sağa.

- Durur musun artık ?

Five: Sus Liya !

- Hayır susmuyorum. Ne bu tavırlar ? Görende kıskanıyorsun sanacak.

Five: Seni mi ?

Gülmüştü yere bakarak. Bugün normalden daha fazla sinir bozucuydu. Ama yanaklarındaki kızarıklığı görmemek imkansızdı.

- Hayatıma müdahale etmeni istemiyorum. Kurduğun cümleler hiç normal değil ve ağzından çıkanı kulağın duymuyor.

Five: O çiçek kimden Liadan ? Bir defa soruyorum.

- Seni ilgilen..

Five: SANA BİR DEFA SORUYORUM DEMİŞTİM !

O kadar sinirli ve ciddi bağırmıştı ki beni ürpertmişti. Kısık sesle cevap verdim yüzüne bakmadan..

- Lucifer.

Five: Lucifer ? Lucifer demek.. Sen onunla ne zaman ?

Duraksayarak konuşuyordu. Ve dişlerinin birbirine kenetlediği çok belliydi.

Five: Sen onunla ne ara tanıştın ki ? Neden özür diliyor ?

- Annemin öldüğü gün o da oradaydı.

Five: Daha fazla dinlesem mi dinlemesem mi diye düşünmeye başlıyorum.. Neden haberimiz yok !?

- Jasper'ı bulmak isterken onun yerini buldum. Sonra Jasper'ı buldular ve annemi bana verdiler.

Five: Annenin ölüsünü sana verdiler !

- Peki ya sen neredeydin Five ? Siz neredeydiniz ? O adamı savunmuyorum. Ama bana gönderdiği bu çiçek annemi erken bulamadıkları için gönderilen özür niteliğinde bir çiçek.

Önüme kadar yaklaşıp yüzünü bana doğru getirdi. Burun burunaydık. Fısıltıyla konuştu;

Five: O kadar aptalsın ki.. Tüm bunlara inanabilecek kadar.

Aynı fısıltıyla cevap verdim.

- Onların içinden birisiymişsin gibi konuşmayı kes. Nereden bilebilirsin ki ?

Five: Belki de öyleyim.

- Katilsin yani.

Yeşil gözlerini benden çekmeyi başarmıştı. Artık farklı bir yüz ifadesi oluşmuştu yüzünde. Gerçekten katil miydi ?

Five: Onları tanıyorum Liya. İyi bir insan olmalarını beklemen aptallık olur. Ve sen az önce de dediğim gibi APTALIN TEKİSİN.

Son kelimeleri üstüne basa basa söylemişti.

ÇığlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin