Nikin nk. 2päivää myöhemmin
Äiti avasi kotioven ja päästi minut ja Nooran ensin sisälle, jonka jälkeen tuli itse perässä ja sulki oven. Otimme kengät pois ja kävelimme olohuoneeseen. "Noora mee hetkeks huoneesees." Äiti sanoi ja Noora lähti. Istuin sohvalle. "Tää on nyt toinen kerta ku sul käy näin." Äippä sanoi. "Anteeks.." Sanoin hiljaa."Haluutko sä johonki laitoksee?" Äippä kysyi. "En." Vastasin. "No mitä sä sit haluut et me tehään sun kaa? Me ei pärjätä tän sun käytöksen kanssa. Me ei voida vahtii sua ku vauvaa." Äippä sanoi. "Teiän ei tarvii. Pärjään iha hyvi." Sanoin. "Ai pärjäät? Hienosti oot näyttäny pärjäävän ku haettii sut just sairaalast huumeiden takii." Äippä sanoi kireällä äänensävyllä. "Miks sä käytät huumeita?" Äiti kysyi lempeästi. "Niist tulee hyvä olo." Vastasin. "Tää kaikki on se vitun Eetun syytä. Jos sä et olis tutustunu siihen, ni sä et narkkais." Äippä sanoi. Nousin ylös sohvalta. "Tää ei oo Eetun vika! Luuletko sä et Eetu on ne pillerit mun kurkust alas tunkenu!? Iha ite oon ne ottanu ja nielly!" Huusin. "ihan ite oon itteeni piikittäny ja ite oon ne jauheet nenää vetäny, mikään niistä ei oo Eetun vika!" Huusin. Kumpikaan naisista ei sanonut mitään. Lähdin eteiseen laittamaan kengät jalkaan ja lähdin sitten ulos.
Time skip
Koputin Adamin oveen ja pian sen tuli avaamaan Eetu. "Mitä sä tääl teet?" Kysyin blondilta. "Selvittelen vähä asioita. Mitä sä tääl teet?" Eetu kysyi. "No jos kiinnostaa, ni tulin tänne saamaa seksiä." Sanoin. "Ooks puuttees?" Eetu kysyi. "Mitä se sulle kuuluu." Sanoin. Eetu hymähti. "Ei kuulukkaa, kunha kysyin." Hän sanoi.Kävelin hänen ohi sisälle samalla tönäisten häntä olkapäähän. Otin kengät pois ja menin sitten olohuoneeseen, ja istuin sohvalle. "Mis Adam o?" Kysyin Eetulta. "Vessas." Hän vastasi. "Kuulin et jouduit sairaalaa." Blondi sanoi. Tuhahdin. "Ja?" Kysyin. "Menit psykoosii." Hän sanoi. "Entä sitte?" Kysyin. "Oisit voinu kuolla." "Mut en kuollu, joten lopeta toi huolehtiminen." "En, oot mulle tärkee." "Miten vaa." Sanoin.
Adam käveli olohuoneeseen. "Niki. Pääsit pois." Hän sanoi. Nyökkäsin vain. "Miten ne sun haavat?" Adam kysyi. "Hyvin." Vastasin. "Mä lähen." Eetu sanoi ja lähti. "Miks Eetu oli tääl?" Kysyin. "Ooks mustasukkane?" Adam kysyi hymyillen. "En. Saat panna ketä haluut." Sanoin. Adam yskäisi. "Mitä?" Kysyin. "En panis Eetu vaiks maksettais." Hän sanoi. "Onks sii jotai vikaa sit?" Kysyin. Adam naurahti ja pudisti päätänsä. "Se o mulle sukuu." Hän sanoi. Olin jotenkin järkyttynyt. "Mitä?" Kysyin hämilläni. "Mun mutsi on sen isän sisko." Adam kertoi. "Selvä." Sanoin. "No mut kui sä tänne tulit?" Adam kysyi. "Haluun pään sekasin ja haluun panna." Vastasin. "Sellasta." "Juu." Sanoin.
______________
Sanoja: 415
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...