Cem Adrian, Zincir.
Merhaba canımın içleri <3
Burada mıyız? Sayalım. 1.
Geçen beğenileri yükseltmenizi rica etmiştim. Ricam pek karşılık bulmamış ama olsun, umarım bu bölüm yıldıza daha fazla dokunur, daha fazla yorum yaparsınız. Yorumları okumak gibisi yok.🫶🏻
Deren odasından çıkarken Karmen onu izliyor gibi bir his verdi fotoğraf.
🤍🐛🦋
41. ❝TERK ETMEK.❞
Bazı insanları koyduğunuz yerde bulamazsınız. Kalbinize koyarsınız ve hâlâ orada olduğunu sanırsınız, o sizden bir parçanızı alıp gidene kadar.
Deren'e, bazı insanlar hayatına girdiği insanı öldürür, dediğimde oldukça gerçekçiydim. Fakat bu cümleyi, böyle bir an yaşarken hatırlayacağımı düşünmezdim. Bazı insanlar hayatına girdiği insanı öldürür ama o... kızımı öldürmeyi denedi. Hayatımın kendisi olan insanı.
Karina'mı... O zaten çok acı çekmişken...
Elimdeki silahı, ancak yerden bir ses yükseldiği zaman düşürdüğümü fark ettim. Abimin hedefine bakarak önce bir adım attım, ardından inanamayarak ikinci adımı attım. Marianne gözlerini ben ve abim arasında dolaştırarak başını önüne eğdiğinde, bunu yapmasının sebebinin utanç duygusu olduğunu anlayıp bir daha hayrete düştüm. Herkes sessizliğe bürünmüşken Marianne ile olan mesafemi sıfırlayıp, "Nasıl?" dedim. Ağzımı bir kez kapatıp açtım. "Neden? Neden yaparsın böyle bir şeyi?"
Başını önünden kaldıramadan elinin tersini hıçkıran ağzına götürdü. "Ben... İsteyerek yapmadım, yemin ederim ki..."
Gerçeği dudaklarından duymanın şokuyla geriye sıçrayıp şaşkın bir nefes verdim. Hiç düşünmemiştim, onun yapmış olabileceği aklımdan geçmemişti. Çünkü... zorla evlendirilen, hayatı darmadağın olan kendisiydi. Sara olduğunu sanmıştım, çünkü aileden değildi ve odaların anahtarı ondaydı. Aileden birisini suçlamaktansa onu suçlamak... daha mantıklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİREN
Mystery / ThrillerGardiyan beni ters kelepçe yapmak üzereyken bir daha ileriye fırladım ve kafam Deren'in göğsüne denk geldiğinde, onu omuzlarından sertçe arkaya ittim. Yumruklarımı göğsüne doğru vurup tekmelerken saçlarım sürekli yüzüme düşüp duruyordu. Deren hâlâ a...