Verhaal over Koetthy
POV: MATTHY
Man wat wil ik graag Koen zijn, niet alleen voor het geld maar gwn zeggen wat ik denk zonder dat er raar naar me gekeken word, weten dat ik echte vrienden heb, hij heeft heel ze leven op orde.
POV: KOEN
Was ik maar gwn Mat dan was ik de mooiste en kan ik elke meid krijgen die ik wil, hoef ik me niet te schamen en kan ik me terug trekken van drukke situaties, me hoofd koel houden en even met geen problemen zitten.
*Volgende ochtend*
POV: MATTHY
Ik word wakker door de zon die de kamer binnen schijnt als ik me ogen opendoe zie ik dat ik niet thuis ben maar bij Koen, had ik een erge kater gister en ben toen bij hem weze pitten? Ik kan me niks herinneren, ik maak me klaar maar zodra ik me tanden wil poesten zie ik in de spiegel dat ik heel iemand anders ben..
POV: KOEN
Ik word wakker door de wekker gek ik heb helemaal geen wekker gezet, als ik mijn ogen opendoe ben ik bij Mat "Matthy?" Ik krijg geen reactie gek ik besluit een douche te nemen in de weerspiegeling zie ik blonde lokken, het lijkt alsof ik mijn geest verlies als ik klaar ben met douchen kijk ik in de spiegel... mijn wens is uitgekomen.
POV: MATTHY
Dit ben ik niet dit kan niet, ik kan niet de enige zijn die me zo voelt ik pak mijn telefoon zou ja mijne die van Koen dus en stuur een appje in de bankzitters groeps app:
Bankzitters👑
Umh jongens ben ik de enige die niet echt mezelf voelt?
Umh ik voel me normaal~Roelliee💪& Milotjee👊
Koen alles oke?~Robje🤞
Umh ja tot zo.
Dit kan niet zouden ik en Koen echt van leven geruild zijn?!? *Kantoor*
Aangekomen op kantoor is iedereen er behalve Koen, ik dus eigenlijk "Hey Koen, optijd voor de eerste keer" zegt Milo lacherig en ik lach mee "Waar blijft Mat meestal is hij er al" vraagt Roel, 10 minuten te laat komt Koen dus ik binnen gelopen "Mat alles oke waarom ben je telaat" vraagt Robbie "Ja verslapen sorry, Koen kan ik even met je praten" Ik knik we lopen naar boven.POV: KOEN
"Je voelt je ander he" vraagt Mat "Ja duh ik ben jou en jij bent mij dit is raar" "Ik weet het, maar hoe" we denken allebei na "Oh..." zeg ik als het kwartje valt "Wat, wat is er" "Ik heb misschien gewenst om jou te zijn" "De blauwe maan" "Huh wat" "Blauwe maan, hij brengt je wens uit en misschien heb ik het ook gewenst dus nu is het uitgekomen" "Lekker dan nu zit ik vast in jou lichaam ik bedoelde het maar voor even zometeen moet ik voor altijd als Matthy gaan leven" "Dit is kut voor ons beide oke, we moeten gwn opnames elkaar zijn en daarna gaan we het oplossen" opnames ging best goed als Matthy zijnde maar toch hoop ik dat het snel voorbij is. "Hier moet het zijn" Ik zit samen met Matthy in de auto we staan voor een apotheek daar lijkt het op dan, we lopen naar binnen en worden meteen geholpen. We leggen het verhaal uit, "Oh ja de blauwe maan" zie je ik wist het zegt Matthy "Het enige wat jullie moeten doen om het terug te draaien is de waarheid zeggen tegen elkaar" "Over wat" vraag ik verbaasd "De waarheid waarom jullie elkaar willen zijn waarom jejezelf niet wil zijn, voor middernacht gedaan is morgen ochtend opgelost" we lopen weer terug naar de auto.
POV: MATTHY
Er is een dodelijke stilte in de auto "Dus waarom wil je mij zijn?" Vraag ik maar om de stilte te verbreken "Je bent fucking mooi gast, je bent een gave van God, je kan je terug trekken van drukke situaties, je hoeft je niet te schamen en dan hoef ik me niet te laten op mijn eigen problemen" en komen tranen in mijn ogen "Ik wil jou zijn omdat je alles durft te zeggen wat je denkt, er word niet raar naar me gekeken, dan heb ik echte vrienden en genoeg geld om geen zorgen te maken, je hebt een perfect leven" "Weet je ik heb helemaal geen perfect leven, ik struggel met zo veel dingen, kijk maar naar je rechter enkel" Ik til rustig mijn broek omhoog en mijn sok naaf benden ik schrik als ik allemaal kleine sneetjes zie "Niet iedereen heeft het perfect, ik zit niet in depressie ofzi maar er word altijd wel iets van me verwacht en jij lijkt gwn zo rustig" dam die worden raken "Ik ga je helpen maatje" antwoord ik op hem.
POV: KOEN
Nadat we hebben gezegd waarom we elkaar willen zijn en een paar tranen los zijn gegaan hebben we besloten om samen bij mij te slapen zodat we meteen weten of we weer ons zelf zijn of niet. De rest van de dag is het super gezellig 23:00 belanden we in bed en gaan we slapen. *Volgende ochtend*
Ik word wakker van gekraak het is vast Mat die opstaat, ik doe langzaam mijn ogen open, hij merkt dat ik wakker ben "Goed nieuws we zijn ons zelf weer" en Matthy draaid zich naar me om, ik knuffel hem van blijdschap.
"Ik hou van je Maatje en ik ga je helpen beloofd" "Ik hou ook van jou Mat" we blijven wel 5 minuten knuffelen we willen elkaar niet meer los laten, ik ben zo blij met hem in mijn leven wauw.-
Dit was de laaste one shot, (voor nu dan) Ik weer vol op bezig met het vervolg van 'Ik Ben Er Voor Je<3', Het vervolg komt ergens in het nieuwe jaar uit! Vergeet ook niet om achter te laten wat jullie van deze verhaaltjes vonden!❤
JE LEEST
One shots (Bankzitters)
FantasyHeyy, dit zijn korte verhaaltjes over de bankzitters. Niet alles zou het zelfde zijn dus kijk goed naar de titel of zinnen die schuingedrukt staan! Veel plezier met lezen. *Bankzitters* *Kan sh in komen*