1

39 4 3
                                    

                                                       07.12.23
"Bugün seninle senin arkadaşların benim arkadaşlarım ile oyun oynadık. Karşı takımda olduğun için seni yakalayacaktım. Ve yakaladım da kolundan tuttuğumda kolunu çekmedin. Kaçabilecekken kaçmadın. Bana izin verip bilerek elendin. Seni kovaladım sen beni kovaladın. Sanki küçük çocuk misali eğlendik. Çocukluğumuza dönüp eğlendik. Ruhum gençleşti. Tüm kalbimle mutlu oldum. iki kişi seni benimle yakıştırıyor. Senden hoşlandığımı fark ettim. Seni seviyorum. "

Bugün senden hoşlanmaya başladım. Elimde olmadan seni düşünüyorken buldum kendimi. Senin yanında mutlu olduğumu fark ettim. İnsan en çok ihtiyacı varken birine bağlanır. O kişi sen oldun benim için.

Seni düşünmekten dersi dinleyemiyorum. Gözlerim dalıyor. Duygusal bir boşluk yaşarken birine bağlanıp tutunmayı bilir misin ? O gün bir hata ile sana bağlandım. Ama bundan mutluyum yine olsa yine bağlanır bu güzel hatayı yaparım. Ve bunun cezasını çekeceğim.

Belki senin için sıradan bir gün oldu belki hergün yaptığın şeylerden biriydi ama benim için öyle değildi. O anı kaç kere düşündüğümü hayal ettiğimi tahmin bile edemezsin.

Beraber geçirdiğimiz o günden sonra tekrar tekrar o anı o anıyı yaşamak için dua ettim gözlerimi kapayıp hayal ettim. Senin sayende gözlerim açıkken bir anı görmeyi öğrendim. Bedenim farklı bir yerde olabilir ama ruhum yanında olacak. Gizlice sana bakıyorum seni izlemek istiyorum.
Bazen bir fotoğraf karesi saatlerce izlenebilirmiş bunu öğrendim. Ben senin sayende aşkı taddım.

Bilmem farkında mısın ama gülüşün çok güzel kendimi sesini duymak için çabalarken bulur oldum. Ve bunların hepsi iç dünyam da oluyor. Öyle bir savaş veriyorum ki. Fakat sonda birimiz yenilecek.

Acaba geceleri aklına geliyor muyum? Çünkü sen hep aklımdasın. Sana karşı olan duygularım karşılıklı mı? O kadar çok merak ediyorum ki. Beynim senden başka bir şey düşünemez oldu. Beynim sustu kalbim konuşmaya başladı. Kalbim beynime senin yanında nasıl heycanlandığını, yaşam hevesinin arttığını, mutlu olduğunu anlattı. Kalbim konuştu beynim dinledi. O gün farkında olmadan kalbimi senin avucuna verdim.

Dibine KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin